Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Gast1

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Gast1 » 21 mei 2016, 19:58

Susan schreef: ... hoe zie jij dit zelf de zesde en zevende dimensie, wat stel jij je daarbij of van voor?
Wellicht illustreert dit filmpje met passende muziek het antwoord op jouw vraag Susan (full-screen HD):

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Fenna » 21 mei 2016, 21:11

Susan schreef: maakt soms bijna beetje moedeloos ook
Mij niet meer, ik heb sereen gevoel de laatste maanden en zie waarom het zo moet gaan.
Het is goed zo, ik kan het alleen niet uitleggen,
Ik kan het beste beschrijven als is iets wat je voelt, misschien zijn dat wel de trillingen waar men het over heeft.
Zo moet het gaan, anders kan de aarde niet met een schone lei beginnen en weer aansterken.
Velen van ons hebben misbruik van haar gemaakt en zullen daarvoor een prijs moeten betalen, helaas de hoogste maar het zij zo.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door univers » 21 mei 2016, 22:14

Zo ver is het helaas nog lang niet he, en kunnen geen stappen over slaan in
deze moeizame tocht op aarde veranderingen ten goede aan te brengen,
Gaat ook stap's voor stap.
Aan de veranderingen op aarde kan de mens niets aan doen, ondanks alles wat men probeert.
Het univers en de aarde regelen dat zelf, gaat wel ten kosten van miljoenen slachtoffers.
maar hoe zie jij dit zelf de zesde en zevende dimensie, wat stel jij je daarbij of van voor?
Is moeilijk te omschrijven Suus.
Het heeft allemaal met energie te maken, hoe die die bespeelt.
Het is wat chuen schrijft in de volgende post.
Je lichaam bestaat uit energie, dat verbonden is met het Heelal.
Je kan het enkel in de astrale wereld zien, met meditatie leer je je eigen bewust zijn zien, probeer je eigen chakra's te zien.
Om te beginnen bij je wortelchakra, als je dat onder de knie hebt, ga je langzaam naar boven, zo leer je de kleur van je chakra kennen,
en een chakra is enkel energie in een ander dimensie.
De kleuren van je energie komt overeen met het Heelal.
Ik zelf ga als ik in trance ben, gelijk naar de zesde dimensie, is makkelijker om naar de zevende te stappen.
In de zevende beheers je alle energieën, je kan met de energie een wormhole openen om in een andere wereld te stappen.
De dimensies houden niet op bij zeven.
Het is het zelfde als met je lichaam, die heeft ook meer dan zeven chakra's ( dimensies).

Wat moet ik mij erbij voorstellen?
Ik weet dat niet Suus.
Je weet dat ik het van jongs af heb (jij bent ook vroeg begonnen), ik zou niet anders weten, ik vind het normaal, ik weet niet beter.
Als ik jou schrijf, zie ik enkel een blond meisje met vlechten in haar haar met een witte strik, en geen omatje :mrgreen:

Iedereen kan het, je moet enkel het aardse en het fysieke loslaten.
Ik vind het moeilijk om het te omschrijven, je moet het beleven.
90% van de mensheid beschouwt het als SF.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door univers » 21 mei 2016, 22:35

:post: chuen
Voor 98 procent bestaan wij uit pure energie (aura) en slechts voor 2 procent uit materie. Het lichaam bestaat uit atomen die in het hele universum worden aangetroffen
Alles om ons heen lijkt ‘vast’, maar is energie. We leven in een ‘zee’ van energie
Alles in dit universum is dus energie.
Zie mijn post aan Susan.
Als je op Aarde geboren wordt, ben je dit na 5 dagen vergeten.
Na 5 6 jaar kwam het weer duidelijk terug.
We denken dat we minderwaardig zijn. We leren bang te zijn.
Waarvoor ?
De wereld (hologram) wordt aan het schudden gebracht…, zie Aardbevingen enz.
Ook ons lichaam staat bloot aan die onzichtbare krachten/hoge frequentie/ spirituele energie.
Zie mijn post aan Susan.
Alles is met elkaar verbonden.
We begrijpen, dat we niet iedereen ‘wakker’ kunnen maken. Zij hebben ook een instructie gehad, maar ze zitten te vast in de materiele wereld. Deze mensen krijgen het moeilijk omdat ze hun wereld zien instorten.
Vandaar de vele zelfmoorden.
Als wij (mensheid) in balans zijn, dan reageert de Aarde meteen. Wij zijn verbonden met de Aarde.
En de aarde met het Heelal.
Hieronder een replica van een onderdeel die in UFO gevonden is.(crash Socorro incident)
Deze native elder heeft de symbolen ontcijfert.
Je hebt meer onderdelen waar andere tekens opstaan.
Met 1 van die tekens kan je het ruimteschip oproepen die hier rond de aarde rondcirkeld.
Kreeg uitleg van de betekenis van de tekens, tot ik weer een keertje gestoord werd.
Daarna heb ik er weinig mee gedaan.
En we krijgen wereldvrede zoals ‘’çrazy horse’’ . voorspelde. En we krijgen wereldvrede :peace:
Dan zal de wereld eerst gereinigd moeten worden.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door univers » 21 mei 2016, 22:39

Mij niet meer, ik heb sereen gevoel de laatste maanden en zie waarom het zo moet gaan.
Het is goed zo, ik kan het alleen niet uitleggen,
Ik kan het beste beschrijven als is iets wat je voelt, misschien zijn dat wel de trillingen waar men het over heeft.
Ik begrijp wat je bedoel Fenna.
De trillingen zijn ook waarneembaar, let er maar eens op.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Gast1 » 22 mei 2016, 08:58

Ik heb een beetje geknipt in jouw tekst chuen :wink:
chuen schreef:Dat is wat ik van een native elder begrepen hebt.
Sommige native elders beschouwen het als een eer (bewustzijn-verschuiving) om dit mee te maken.
We ‘’leven’’ in een bijzondere tijd.
Zeker, deze tijd is een 'geschenk'!
chuen schreef:Als je op Aarde geboren wordt, komen we nu in een matrix terecht.
We leren de verkeerde dingen. We denken dat we minderwaardig zijn.
We leren bang te zijn. We zitten vast in de ‘3D’ modus.
Dat is wat we ons inderdaad zelf aanleren.
Waarschijnlijk omdat we het niet begrijpen.
Slechts een enkeling heeft in de gaten dat elke organisme een survivor is, een resultante van de komische evolutie.

Iemand heeft me (recentelijk nog) een keer gevraagd wie ik ben.
Ik zeg nooit ik ben Gast1, ik zeg altijd: "Mijn naam is Gast1."
Ik ben de resultante van de kosmische evolutie, de optelsom van al mijn voorvaderen en andere wezens die ik eerder ben geweest.
Ik ben een survivor en heb alle kennis in mij.
Ik ben zou oud als het universum ... 'Ik ben' ... niets meer of minder dan wie of wat dan ook.
Niets meer of minder dan de mug of de mier, soorten die hier op Aarde al miljoenen jaren langer leven dan de 'Hominidae'.
chuen schreef:De wereld (hologram) wordt aan het schudden gebracht…, zie Aardbevingen enz.
Ook ons lichaam staat bloot aan die onzichtbare krachten/hoge frequentie/ spirituele energie.
We worden wakker op de planeet, zie o.a. arabische lente enz. Overal protest op de wereld.(toeval ?)
De natuur & (onzichtbare) spiritule krachten zijn aan het werk.
Niet alle mensen zien de ‘signs’/puzzle-stukjes’’ die daarop wijzen.
Iedereen heeft echter een vrije wil (Is ook een universele wet in het universum) op Aarde.
Heel even voor 'de goede orde' ...
Er is nog nooit zo'n grote wereldvrede geweest zoals dat nu het geval is.
Zou de media 100 jaar geleden alles dat wat er op Aarde op dat moment gebeurd laten zien, dan zou je je te pletter schrikken.
Zou de media 1000 jaar geleden alles dat wat er op Aarde op dat moment gebeurd laten zien, dan zou je je nog meer te pletter schrikken.
Zou de media 2000 jaar geleden alles dat wat er op Aarde op dat moment gebeurd laten zien, dan zou je je in overtreffende trap te pletter schrikken.
chuen schreef:Jullie zoeken en hebben al de goede energie gevonden (=dus geen toeval).
We begrijpen, dat we niet iedereen ‘wakker’ kunnen maken.
Zij hebben ook een instructie gehad, maar ze zitten te vast in de materiële wereld.
Deze mensen krijgen het moeilijk omdat ze hun wereld zien instorten. Wij weten inmiddels dat het illusie is……We blijven rustig en in balans.
Veel mensen die het niet zien, gaan de Aarde verlaten door o.a. de natuurrampen die gaan plaatsvinden.
En omdat ze het geestelijk niet meer kunnen opbrengen, door de veranderingen op Aarde.
Het kaartenhuis is al aan het …….
Chuen, laat je niet leiden door woorden of teksten en luister vooral naar je binnenste.
Lees wat ik schreef wie je werkelijk bent (en jij weet en wist dat al).
Teksten, citaten en spreuken of wat als dies meer zij, ze bevatten geen enkele kracht als de auteur of spreker er zelf niet naar handelt.
Het zijn de valse profeten onder ons en je vindt ze overal ...
Het zijn juist zij, die nog meer in een illusie wereld leven ... blind en doof.
Je schrijft het ... er is geen dood, maar er is ook geen angst.
Angst is iets wat we ons zelf aanpraten, aangemoedigd door andere valse profeten.

Als iemand zegt, 'Help je medemens' is dat heel mooi, maar doet deze persoon dat zelf dan ook?
Echte hulp (geven) hoeft niet benoemd te worden door iemand, echte hulp geef je vanuit je hart.
Je hoeft ook niets uit boekjes te halen of naar anderen te luisteren, je vindt het allemaal in jezelf.
Anderen kunnen wel takken van je levenspad weghalen, zodat je het zelf kunt gaan zien ...
De wereldvrede zoals Crazy Horse blijkbaar voorspelde krijgen 'we' nooit.
De 'wereld' ben jezelf en daarin kun je de vrede volledig vinden.
De mensheid zelf echter, zal daarin falen zoals ze altijd al gefaald heeft daar de mensheid niet leert.
Jaloezie, macht en hebzucht zal de mens nooit afleren en het ego zal de mens altijd blijven plagen.

Wij zijn allen verbonden met de Aarde, maar slechts een enkeling voelt en weet dat.
Ik denk dat jij er daar een van zou kunnen zijn, net als slechts een andere enkeling op dit forum.
chuen schreef:vrije wil symbool (as above so below)

Afbeelding
Je krijgt een goed bedoelt knipoog van mij. Ik schreef er 8 jaar geleden al over en heb voor jou Wikipedia even geraadpleegd:
Volgens de legendes was Hermes Trismegistus de auteur van de De Smaragden Tafel (een korte, cryptische tekst die een bron van inspiratie vormde voor de alchemisten).
De bekendste uitspraak die op de tekst van de De Smaragden Tafel teruggaat is "Zo boven, zo beneden", die een echo vindt in de opvattingen van zowel de alchemie, de magie als de westerse astrologie.
Deze drie 'oude wetenschappen' gaan immers uit van de eenheid en verbondenheid der dingen boven (de macrokosmos) en beneden (de microkosmos - onze aarde en het leven op aarde).

Voelt goed dat je hier aanwezig bent op het forum ;P!

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Fenna » 22 mei 2016, 09:23

:post: Uni.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door univers » 22 mei 2016, 09:47

Heel even voor 'de goede orde' ...
Er is nog nooit zo'n grote wereldvrede geweest zoals dat nu het geval is.
Deze 11 conflicten gaan 2016 beroeren.https://www.oneworld.nl/vrede-veilighei ... 6-beroeren
http://www.conflictenteller.nl/

Amerikanen Sleuren Europa Mee Een Nieuwe Oorlog In. http://delangemars.nl/2016/02/14/amerik ... we-oorlog/


Zo heb ik nog een hele waslijst.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Gast1 » 22 mei 2016, 17:33

Ik neem dat onmiddellijk aan en uiteraard is het een kwestie van afwachten maar weer.

Het is nog maar 80 tot 75 jaar geleden dat we een 'wereldoorlog' begon en we geen aandacht schonken al al het andere geweld op de wereld elders, los van 'onze' wereldoorlog.
In de middeleeuwen had elk plaatsje in Europa vestigmuren met schiettorens om zich te verdedigen tegen de buurtgemeenschappen, los van de oorlogen elders in de wereld.
1000 tot 500 jaar geleden werden er in Europa gruwelijke martelpraktijken uitgevoerd, los van alle ellende elders in de wereld.
Van wat er 2000 jaar geleden gebeurde behoeft geen verder betoog.

Probeer je nu een voor te stellen als de huidige media al dat wat er toen gebeurde aan het daglicht zou brengen toen in die tijd.
Ik herhaal, er is nog nooit zoveel vrede op Aarde geweest tussen de mensen zoals nu.

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door chuen » 22 mei 2016, 20:41

Bedankt Gast1, univers & Fenna
Ik lees jullie stukjes met plezier
Bedankt voor de invalshoeken en tips.

Gast1 schreef
Voelt goed dat je hier aanwezig bent op het forum
bedankt . :grin:

Heb weer genoeg om te lezen
Geheim Egypte - Hermes Trismegistus en de Tabula SmaragdinaGeheim Egypte - Hermes Trismegistus en de Tabula Smaragdina
(oudste bekende geschrift dat de basis vormt van het Hermetisme)


Ik ben een optimist en we krijgen wereldvrede. ( weet het zeker)
De (gamma) hoge energie/frequentie is niet te stoppen……

Volgens Jose Federico Munoz Manik Ahaob : (a Day Keeper of what we know as the Mayan Calendar)
heeft de mensheid nu te maken met drie ( lagen) verschillende realiteiten/frequenties die op dit moment gelijktijdig optreden . (Lastig te vertalen)
Dus vesica piscis achtige energien . twee ‘’ cirkels’’ die elkaar overlappen. Zie fig.1 en 2

figuur 1 vesica piscis
Afbeelding

figuur 2 gammastraling uit het centrum van de Melkweg
Afbeelding

3 lagen van energie.
energie van cirkel 1
energie van het ‘’overlappings gedeelte”
energie van cirkel 2

Dus gelijktijdig:
Cirkel-1
Je hebt de ‘’oude’’ realiteit (wereld van geweld , honger enz)
(daar komen we dus vandaan en nog veel mensen die zitten ‘vast’ in de materiele wereld )

( gedeelte waar de twee cirkels elkaar overlappen)
Je hebt een realiteit waarin mensen proberen vrede op Aarde te Creëren
En op dit moment zitten we daar midden in. Purificatie
Gammastraling uit het centrum van de Melkweg maakt ons ‘’wakker ‘’. een ''dna upgrade'' ?
en veroorzaakt de aardbevingen, vulkaanuitbarstingen , klimaatverandering, beaching van vissen enz ?

cirkel-2
Je hebt een (nieuwe) realiteit waar er liefde en vrede is
Dit voelen we ook.
We gaan die kant op , zie fig 3
We zijn de galactische equator (dec 2012) al gepasseerd

figuur 3
Afbeelding

Jose Federico Munoz Manik Ahaob
(Jose Federeco is a Day Keeper of what we know as the Mayan Calendar for the Maya Chortie Kiche Mam and Kakchickel people)

Jose spoke of how the people of Earth are living three parallel realities simultaneously.
"We are living in three worlds right now. The world of war and famine and hunger and famine and disasters. Then there is the Transitional World where we have beautiful souls trying to create Peace. Then there is the New World where there will be JOY, PEACE, LOVE and HARMONY."

http://www.thegroundcrew.com/prophecy/2015/102515.html

Mayan Elder Jose Federico Munoz Fermi Discovers Giant Gamma-ray Bubbles in the Milky Way
De raadselachtige hoeveelheid gammastraling uit het centrum van de Melkweg is waarschijnlijk afkomstig van extreem snel roterende neutronsterren, of millisecondepulsars, en niet van donkere materie, zoals tot nu toe werd beweerd. Dit blijkt uit een nieuwe statistische analyse van de meetgegevens van de Fermi-satelliet uitgevoerd door onderzoekers van de Universiteit van Amsterdam
http://alternatiefoerknaltheorie.nl/nie ... e-materie/

Dus op weg naar wereldvrede
Blijf in balans en in je hart. Gewoon volhouden. We komen er wel… :wink:

Gast1

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Gast1 » 23 mei 2016, 09:08

chuen schreef:Bedankt . :grin:

Heb weer genoeg om te lezen
Geheim Egypte - Hermes Trismegistus en de Tabula SmaragdinaGeheim Egypte - Hermes Trismegistus en de Tabula Smaragdina
(oudste bekende geschrift dat de basis vormt van het Hermetisme)
Graag gedaan chuen. :wink:
Zelf heb ik er niet zo veel van gelezen, wel vond ik er heel veel herkenning in en zo voelde ik dat ik destijds de richting inging van een soort 'verlichting'.
chuen schreef:Ik ben een optimist en we krijgen wereldvrede (weet het zeker).
Dat is een mooi voorgevoel én een mooie gedachte, tezamen is het mijn wens.
chuen schreef:De (gamma) hoge energie/frequentie is niet te stoppen……
Het is mij niet geheel duidelijk wat die hoge energie/frequentie de mensheid gaat brengen maar je bent een optimist en ik kan slechts hopen dat die hoge energieën positiviteit brengen.
Wat is wel constateer is dat er nog nooit zo'n grote wereldvrede is dan dat nu het geval is en het zou fijn zijn als dat door zou zetten.

Ik ga een beetje knippen in jouw tekst en zal je ongevraagd mijn 'zicht' geven op de figuren die je aanhaalde:
chuen schreef:Dus vesica piscis achtige energieën.
Twee ‘’cirkels’’ die elkaar overlappen. figuur 1 vesica piscis
Hierin zie ik het Ichthus-symbool. In de letters van dit woord zagen de vroege christenen de kern van de Bijbelse boodschap, het is voor christenen een belangrijke afkorting.
De letters van het woord hebben in de loop der tijd tot verschillende christelijke symbolen geleid. Het ichthusteken stelt een vis voor.
Ièsous Christos Theou Huios Sootèr oftewel Jezus Christus Gods Zoon Redder.
Een 6 tal jaren geleden heb ik dit symbool in hout uitgesneden in het afdak bij mijn voordeur.

Afbeelding

bekijk deze link eens *klik* en verwonder je: This symbol, called the vesica pisces (piscis) or “Jesus fish,” has an unusual history.

Maar het symboliseert ook een oog, kijk eens naar mijn avatar en denk eens aan het oog van RA. :wink:
chuen schreef:Je hebt een realiteit waarin mensen proberen vrede op Aarde te creëren
En op dit moment zitten we daar midden in. Purificatie. [megaknip] Dus op weg naar wereldvrede
Blijf in balans en in je hart. Gewoon volhouden. We komen er wel… :wink:
Die balans wordt al jaren zeer zwaar beproefd bij mij.
Ik ben geboren op 12 oktober en ben dus ...

Afbeelding

De weegschaal blijft hoe-dan-ook in balans (uiteindelijk) elke keer weer opnieuw.
Ik kan zelfs niet anders dan volhouden en ik kom er wel, net als vele anderen (dus de échte lichtwerkers, waarbij jij er wellicht ook een van bent). ;P!

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 23 mei 2016, 10:09

chuen schreef:De wereld (hologram) wordt aan het schudden gebracht…, zie Aardbevingen enz.
Ook ons lichaam staat bloot aan die onzichtbare krachten/hoge frequentie/ spirituele energie.
We worden wakker op de planeet, zie o.a. arabische lente enz. Overal protest op de wereld.(toeval ?)
De natuur & (onzichtbare) spiritule krachten zijn aan het werk.
Niet alle mensen zien de ‘signs’/puzzle-stukjes’’ die daarop wijzen.
Iedereen heeft echter een vrije wil (Is ook een universele wet in het universum) op Aarde .

Jullie lezen niet voor niets op deze materie . Jullie zoeken en hebben al de goede energie gevonden. (=dus geen toeval)
We begrijpen, dat we niet iedereen ‘wakker’ kunnen maken. Zij hebben ook een instructie gehad, maar ze zitten te vast in de materiele wereld. Deze mensen krijgen het moeilijk omdat ze hun wereld zien instorten. Wij weten inmiddels dat het illusie is……We blijven rustig en in balans.
Veel mensen die het niet zien, gaan de Aarde verlaten door o.a. de natuurrampen die gaan plaatsvinden.
En omdat ze het geestelijk niet meer kunnen opbrengen, door de veranderingen op Aarde.
Het kaartenhuis is al aan het …….

Je hoeft alleen jezelf wakker te maken. Mediteren is een goed hulpmiddel.
Je begrijpt/voelt na verloop van tijd , dat we in een illusiewereld leven.
Nooit bang zijn dus. Bang zijn is een lage frequentie (Er kan niets gebeuren, want er bestaat geen dood (want alles is energie))
Blijf in balans en in je ‘hart’. Help je medemens. Niet meer oordelen in deze tijd, is het advies van de native elders,
Als wij (mensheid) in balans zijn, dan reageert de Aarde meteen. Wij zijn verbonden met de Aarde.

En we krijgen wereldvrede zoals ‘’çrazy horse’’ . voorspelde. En we krijgen wereldvrede :peace:
Tjonge, ik loop achter zie ik nu, met alles te lezen wat er al weer bij gezet is.. :grin:

Ja dat die wereldvrede ooit eens zal komen dat denk ik ook, maar vermoedelijk dan voor een
relatief 'kleine' groep die overblijven na....bijv al die aardbevingen, overstromingen wereldwijd, klimaatverandering enz enz....die het 'nog eens mogen proberen' noem ik het vaak.


Ik heb zelf ook nooit de behoefte om anderen 'wakker'te schudden, ook niet door deze stukken te plaatsen hoor, men leest het of niet, klaar. Elk mens kan inderdaad alleen zichzelf wakker schudden of iets veranderen indien men andere inzichten krijgt door hetgeen men hoort of leest, gaat er wat mee doen of niet. Deze stukken zijn daarom zuiver om te delen en dus niet met de onderliggende gedachte om anderen 'lesjes te leren' of 'de ogen te openen',dat is ook nutteloos en ik vind het zelfs arrogant om zo te denken wat
bij 'omhoog gevallen lichtwerkers' en/of zelfbenoemde goeroes met grote ego's het geval kan zijn.
Dat werkt ook niet, straalt negatieve energie uit.

Pas wanneer ieder voor zich echt begrepen heeft wat er gaande is, juist ook dat alles met elkaar verbonden is, de wet van aantrekking (soort zoekt soort)door heeft, zou dat al een hele stap in de
goede richting zijn. Want dan middels trillingen (gedachten,gevoelens en daden) ontmoet men gelijkgestemden die dus op dezelfde golflengte zitten, worden hier door aangetrokken.
En zachtjes aan merk ik ook dat steeds meer mensen hier mee bezig zijn, terwijl ze daarvoor niet
met dit soort 'gezeef in de ruimte' te maken wilden hebben. Je ook niet meer met een bijna meewarige blik aankijken of je ze niet helemaal op een rijtje hebt, of zelfs bang voor zijn.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 23 mei 2016, 10:14

Gast1 schreef:
Susan schreef: ... hoe zie jij dit zelf de zesde en zevende dimensie, wat stel jij je daarbij of van voor?
Wellicht illustreert dit filmpje met passende muziek het antwoord op jouw vraag Susan (full-screen HD):
Dat doet het zeker Gast1, al vanaf het begin lang geleden toen ik het voor het eerst zag en hoorde. Maar daarnaast van recentere datum, spelen de 2Cellos dit zelfde stuk ook zoals je weet, en doordat het alleen instrumentaal is zonder zang of andere muziekinstrumenten, gaan deze 'snaren' bij mij nog verder/dieper heb ik gemerkt.
Daar zijn geen afbeeldingen bij te zien en dat hoeft ook niet, want die vormen zich vanzelf op de meest mooie wijze,innerlijk.

(jouw avatar 'past' daar trouwens ook in...je had deze al eerder,
voor mij doet het ook denken aan het al-ziend oog in de kosmos)
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door univers » 23 mei 2016, 10:15

Tjonge, ik loop achter zie ik nu,
Dat ga je krijgen, als je een dagje ouder wordt. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 23 mei 2016, 10:23

Fenna schreef:
Susan schreef: maakt soms bijna beetje moedeloos ook
Mij niet meer, ik heb sereen gevoel de laatste maanden en zie waarom het zo moet gaan.
Het is goed zo, ik kan het alleen niet uitleggen,
Ik kan het beste beschrijven als is iets wat je voelt, misschien zijn dat wel de trillingen waar men het over heeft.
Zo moet het gaan, anders kan de aarde niet met een schone lei beginnen en weer aansterken.
Velen van ons hebben misbruik van haar gemaakt en zullen daarvoor een prijs moeten betalen, helaas de hoogste maar het zij zo.
;P!
Wat jij beschrijft onderga en voel ik ook zo Fenna, heel herkenbaar en inderdaad zo zal het wel moeten gaan denk ik en zullen misbruikers daar een hoge prijs voor betalen....helaas ook onschuldigen

Maar wat ik bedoelde met "maakt soms bijna soms moedeloos", dan slaat dit op hóé velen nu op dit moment leven, niets te maken willen hebben (of niet meer kunnen!) met eigen gevoelens, kleine kinderen waarbij dit al in de kiem gesmoord word, en de gigantische aanwijzingen negeren om eens iets te veranderen vooral op materialistisch gebied en het omgaan met de aarde. Daarin anderen/kinderen dus ook in mee sleuren. Ik besef terdege dat ook iedereen zijn/haar eigen levenspad zal moeten gaaan hoor, of je nu hier of in 'verwegistan' ter wereld bent gekomen, neemt niet weg dat in mijn optiek iedereen toch zal moeten proberen verbeteringen aan te brengen nú ook nog steeds....

Zo, op Univers straks nog even reageren. :grin:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Gast1 » 23 mei 2016, 10:23

Precies op het moment Susan, dat ik keek naar de reacties, had ik het door jou aangehaalde en door mij geplaatste muziekstuk van Jenkins aan staan.
Beiden weten wij dat dit voor ons al niet meer bijzonder is ...
En alleen jij begrijpt precies wat ik bedoel.

:loveU:

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 23 mei 2016, 12:51

univers schreef:
Zo ver is het helaas nog lang niet he, en kunnen geen stappen over slaan in
deze moeizame tocht op aarde veranderingen ten goede aan te brengen,
Gaat ook stap's voor stap.
Aan de veranderingen op aarde kan de mens niets aan doen, ondanks alles wat men probeert.
Het univers en de aarde regelen dat zelf, gaat wel ten kosten van miljoenen slachtoffers.
Ik snap wat je hier bedoeld en zo zal het ook gaan, daar hebben wij geen invloed op en is
heel veel al te ver verziekt en vergiftigd wat niet eventjes opgeruimd kan worden.
Toch meen ik wel dat we ondertussen niet stil moeten blijven zitten en alleen nog maar
'toe kijken' hoe de gigantische miskleunen veroorzaakt door de mens zelf, steeds grotere en dramatischer vormen aannemen.Voor de 'grote opruiming/reiniging' zich zal voltrekken, zullen
we nog moeten proberen het zo goed mogelijk leefbaar te houden voor hen die nu nog opgroeien.
maar hoe zie jij dit zelf de zesde en zevende dimensie, wat stel jij je daarbij of van voor?
Is moeilijk te omschrijven Suus.
Het heeft allemaal met energie te maken, hoe die die bespeelt.
Het is wat chuen schrijft in de volgende post.
Je lichaam bestaat uit energie, dat verbonden is met het Heelal.
Je kan het enkel in de astrale wereld zien, met meditatie leer je je eigen bewust zijn zien, probeer je eigen chakra's te zien.
Om te beginnen bij je wortelchakra, als je dat onder de knie hebt, ga je langzaam naar boven, zo leer je de kleur van je chakra kennen,
en een chakra is enkel energie in een ander dimensie.
De kleuren van je energie komt overeen met het Heelal.
Ik zelf ga als ik in trance ben, gelijk naar de zesde dimensie, is makkelijker om naar de zevende te stappen.
In de zevende beheers je alle energieën, je kan met de energie een wormhole openen om in een andere wereld te stappen.
De dimensies houden niet op bij zeven.
Het is het zelfde als met je lichaam, die heeft ook meer dan zeven chakra's ( dimensies).
Is waar en duidelijk zoals je dit beschrijft.
Wat moet ik mij erbij voorstellen?
Ik weet dat niet Suus.
Je weet dat ik het van jongs af heb (jij bent ook vroeg begonnen), ik zou niet anders weten, ik vind het normaal, ik weet niet beter.
Als ik jou schrijf, zie ik enkel een blond meisje met vlechten in haar haar met een witte strik, en geen omatje :mrgreen:
Het is ook normaal, en wat heeft het mij al veel gebracht! :grin:
Gelukkig zien steeds meer mensen dat dit absoluut geen verzinsels zijn!
Ja mooi hoe precies en raak jij dit zag/beschreef jaren geleden al! Zónder dat we elkaar kenden of dat je het ooit via beschrijvingen of foto's kon weten.
En tja Univers...dat 'omaatje' is er wel degelijk hoor, ook heel blij mee, maar ergens ook wat
leeftijdloos misschien...zo voel ik me vaak in elk geval wel.

Mede door dat innerlijk kind (met vlechtjes en strikjes) wat nog precies net zo is. Dus écht is en niet zoals de 'gemaakte persoonlijkheid' die ook ik net als iedereen was geworden door opvoeding de maatschappij enz enz. Inmiddels ben/kom ik weer bij dat meisje uit gelukkig toen ze nog niet zo 'vervormd en gevormd' was. Mag ook wel toch na zo'n 'lang' leven wat ik al achter me heb liggen...
:rolfl:
haha, lijkt nu geloof ik op een 80plusser die dit zegt.. :mrgreen:
Iedereen kan het, je moet enkel het aardse en het fysieke loslaten.
Ik vind het moeilijk om het te omschrijven, je moet het beleven.
90% van de mensheid beschouwt het als SF
Eigenlijk vroeg ik naar de bekende weg he, er zijn ook geen woorden voor weet ik maar al te goed.
Maar soms kan iets ergens het gevoel aardig dichtbij brengen zoals bij mij ondere andere muziek
kan doen en soms ook gedichten zie je, misschien dat jij ook wel eens op die manier voelt dat het er bij in de buurt zou komen, vandaar mijn vraag.
Kijk maar even wat ik bij Gast1 zei.
Laatst gewijzigd door Susan op 23 mei 2016, 13:05, 2 keer totaal gewijzigd.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Susan » 23 mei 2016, 12:58

Gast1 schreef:Precies op het moment Susan, dat ik keek naar de reacties, had ik het door jou aangehaalde en door mij geplaatste muziekstuk van Jenkins aan staan.
Beiden weten wij dat dit voor ons al niet meer bijzonder is ...
En alleen jij begrijpt precies wat ik bedoel.

:loveU:
Ja hoor, leuk is dat altijd. :grin:
Wat dat aangaat hebben we onze eigen onzichtbare 'internet' geloof ik, zelf
had ik op moment van schrijven ook beide muziekstukken aan staan, beetje logisch is dat
ook wel, maar dát kon jij weer niet weten natuurlijk.
Als er zelfs totaal geen electriciteit meer zou zijn, kunnen wij gewoon verder gaan met 'berichten zenden', toch?
(even plagen, er is ook geen postduif voor nodig om bijv.
(blijvend) leuke tekstjes, uitleg,muziek enz te sturen he..) *1*
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende


Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Niet alleen Maya's vertelden over de eindtijd.

Bericht door Fenna » 23 mei 2016, 13:34

Susan schreef: niets te maken willen hebben (of niet meer kunnen!) met eigen gevoelens, kleine kinderen waarbij dit al in de kiem gesmoord word
Dat gevoel deel ik met je.
Juist kinderen staan nog in een open verbinding met het astrale en zouden in deze verbinding gestimuleerd moeten worden, maar wat kan je ook verwachten als hun ouders het is afgeleerd door hun ouders of omgeving om dit als abnormaal te ervaren.
In de maatschappij is het wenselijk om je voor je gevoelens af te sluiten, je bent namelijk makkelijker te sturen als een soort kuddedier die gevoelloos en liefst ook nog meningsloos is.
Durf je er voor uit te komen dat jij wel in staat bent onverklaarbare dingen waar te nemen, word je al snel als outcast gezien en soms zelfs gemeden.

Off topic.
Ik praat er met iedereen heel gemakkelijk over dat ik bijv. entiteiten kan waarnemen, kan voorspellen welke persoon ik binnen enkele minuten (uiteraard zonder deze te zien of horen) ga tegenkomen, of wanneer er iemand binnen tien minuten bij mij op bezoek gaat komen (onaangekondigd) en dat heeft tot gevolg gehad dat sommigen mij nu mijden, zal mij worst zijn overigens en sommigen over een drempel heb getrokken die er nu ook over durven praten als iets normaals.
Mensen moeten er maar mee leren omgaan dat wij, die dit kunnen, geen rare afwijkende snuiters zijn maar alleen iets kunnen wat hen is afgeleerd.
Het valt mij op dat er de laatste jaren een kentering lijkt plaatst te vinden want ik kom steeds meer mensen tegen die er niet meer van opkijken van spirituele zaken e.d., mijns inziens ook een teken dat de verandering in gang is gezet.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie