Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door taigitu » 08 jan 2018, 12:34

WILL OPRAH RUN FOR PRESIDENT IN 2020?


Afbeelding

Oprah Winfrey's fans praised her Golden Globes speech accepting the Cecil B DeMille award, calling 'it one of the greatest American speeches' and even dubbing her the future president.

Twitter users went wild over the barnstorming speech, joking that the former talk show host should make a run in 2020 - but her longtime partner appeared to open the door to a battle with Donald Trump.

'It's up to the people,' Stedman Graham, told the Los Angeles Times. 'She would absolutely do it.'

Gayle King, Winfrey's best friend , echoed Graham's sentiments, telling the newspaper: 'I thought that speech was incredible. I got goosebumps,' she also told The Times.

This is the first time that anyone close to the American icon has admitted that she has ambitions for the White House.

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... otest.html
Ik zou het geweldig vinden als Oprah inderdaad voor het presidentschap zou gaan.
Deze OT is een stukje tekst uit een uitgebreid verslag van de uitreiking van de Global Globes met o.a. verschillende video's.
Oprah zorgt voor hét moment van de Golden Globes met krachtige speech: “Ik hoop dat er nu veel kleine meisjes naar me kijken”

8 januari 2018

Oprah Winfrey krijgt ded Cecil B. Demille Award op de 75th Golden Globe Awards.

Oprah Winfrey krijgt ded Cecil B. Demille Award op de 75th Golden Globe Awards.
Celebrities De speech van Oprah Winfrey zal de geschiedenis ingaan als hét moment van de Golden Globes 2017. Oprah Winfrey kreeg uit handen van Reese Witherspoon de oeuvreprijs Cecil B. DeMille Award uitgereikt. Die prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan iemand die een “buitengewone bijdrage” heeft geleverd aan de entertainmentwereld. Hoewel ze op voorhand enkel kwijt wilde dat ze dat een ‘hele eer’ vond, kwam ze nu met een krachtige speech die de zaal op zijn grondvesten deed daveren.

Ze haalde onder andere de zwarte acteur Sidney Poitier aan, die ze als klein meisje in 1964 op televisie een Oscar zag winnen. “Zijn shirt was wit, zijn huid was zwart. En ik had nog nooit een zwarte man zo geëerd zien worden. Ik kan niet genoeg benadrukken wat voor effect dat had op een klein meisje zoals ik. Of op mijn moeder, die net doodmoe thuiskwam van het schoonmaken van andermans huizen. Ik ben me ervan bewust dat er op dit moment kleine meisjes kijken en zien hoe ik de eerste zwarte vrouw ben die deze prijs wint.”

Oprah stond ook stil bij het misbruik in Hollywood dat dit jaar aan het licht is gekomen, en de #MeToo-beweging die daarop volgde. “Veel te lang zijn vrouwen die hun waarheid durfden te vertellen niet geloofd als ze zich uitspraken tegen de mannen met macht. Maar hun tijd zit er op. Hun tijd zit erop”, zei ze refererend aan Time’s Up, de onlangs aangekondigde beweging van 300 vrouwen uit de entertainmentindustrie.

Ook haalde ze het Recy Taylor aan, een zwarte vrouw die in de jaren veertig na een kerkbezoek werd verkracht door zes witte mannen. Van Taylors zoektocht naar gerechtigheid werd recent een indringende documentaire gemaakt. “Wat ik zeker weet is dat het uitspreken van jouw waarheid het belangrijkste wapen is dat we hebben”, zei Oprah, die haar prijs opdroeg aan “elke vrouw die ‘ik ook’ durft te zeggen en elke man die durft te luisteren”.

Sidney Poitier won de Cecil B. DeMille Award in 1982. De prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan iemand die een “buitengewone bijdrage” heeft geleverd aan de entertainmentwereld. Andere eerdere ontvangers van de oeuvreprijs zijn onder meer Walt Disney, Frank Sinatra, Doris Day en Robin Williams. Vorig jaar won Meryl Streep de oeuvreprijs, wat niet onopgemerkt voorbij ging: Streep hield op het podium immers een vlammende speech waarin ze de vloer aanveegde met president Trump, evenwel zonder ook maar één keer diens naam te noemen.

De volledige speech van Oprah kan u hieronder bekijken.
https://www.hln.be/showbizz/celebrities ... ~a33b276f/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80368
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door Tammy » 08 jan 2018, 13:57

Alsjeblieft laat deze vrouw zich met talkshows bemoeien.
Maar geen president van Amerika worden .
Die belerende en altijd over god pratende Oprah hoeft niet in het witte huis van mij.
Moet er niet aan denken.

Deze dame hoort bij Hollywood , iets wat ik vroeger zo leuk vond.
Ook de uitreikingen enz.
Maar nu niet meer.
Tientallen jaren was het bekend dat sommige kerels hun handen niet thuis konden houden.
Maar hee gewoon niks zeggen en pas na 20 of 30 jaar wel iets zeggen achter je computertje.

Oprah wist hier ook van , en de dames gingen in zwart gekleed ?
Als protest ?
Nou dat zal helpen hoor.

Weet je wat wel had geholpen ?
Als er jaren geleden vrouwen waren geweest die niet bang voor hun carrière waren geweest en die kerels voor de rechtbank hadden gesleept.
Die hadden misschien het verschil kunnen maken en veel vrouwen een hoop leed bespaard daarna.

Wat een hypocriete bende is Hollywood geworden met die uitreikingen.
En Oprah doet er gewoon aan mee en word de hemel nu ingeprezen.
Praise the lord of zoiets hè ? [doh]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door Witte wel » 08 jan 2018, 14:35

Ronald Reagan nummer twee dan. :rolfl:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80368
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door Tammy » 08 jan 2018, 14:49

Ronald schijnt niet zo slecht te zijn geweest, is 1 van de populairste presidenten geweest Witte wel. :mrgreen:

Over Oprah nog iets leuks.

The Butler is een Amerikaanse dramafilm uit 2013 onder regie van Lee Daniels. De hoofdrollen in de film worden vertolkt door Forest Whitaker en Oprah Winfrey.

Ik ken die film was zeer mooi. ;P!

Maar verdorie kijk eens in de lijst ?..........Distributie
The Weinstein Company............... :shock:

https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Butler

Dit was in 2013 dames en heren, en deze dame wist niet hoe hij was ?
1 van de machtigste en rijkste vrouwen van Amerika heeft nooit geweten van zijn vieze losse handjes ?......

Afbeelding
De party ter gelegenheid van de film The Butler .

Gelukkig droeg ze tijdens de uitreiking van gisteren zwart.
Solidair zijn Oprah met je collega's nietwaar ?
Hoop dat je genoten hebt van je applaus.


Afbeelding

Voor alle duidelijkheid , mijn tirade is niet tegen Taigitu natuurlijk gericht.
Ik wilde deze topic ook al plaatsen.
Dit is tegen Oprah en heel die Hollywood schijnheiligheid gericht.
Er zullen veel mensen dit idee toejuichen voor presidentsschap.
Maar ik behoor niet tot die groep.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door univers » 08 jan 2018, 15:04

Neemt ze die halvezool van een Phill ook mee?
Ben je lekker in de aap gelogeerd.

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80368
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door Tammy » 08 jan 2018, 15:40

Die zie ik ook nog een poging wagen voor het witte huis Univers. :?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door taigitu » 08 jan 2018, 16:00

Oprah Winfrey Biography: Life and Career
Ik vind Oprah een bijzondere vrouw die als zwarte vrouw heel veel betekent als rolmodel voor zowel de zwarte als blanke vrouw. En ik zou op haar stemmen als ik een Amerikaanse zou zijn.
Integere en indringende documentaire over incest

Oprah Winfrey, "Scared Silent', dinsdagavond, RTL-4, 22.00-23.05u.
11 mei 1993


Op 4 september vorig jaar gebeurde er op de Amerikaanse beeldbuizen iets wat normaliter alleen voor nationale festiviteiten of rampen gereserveerd is: CBS, NBC en de publieke omroep PBS zonden in prime-time tegelijk de documentaire "Scared Silent' van Oprah Winfrey uit. Twee dagen later volgde ook ABC.

Vanavond toont RTL-4 "Scared Silent'. Het onderwerp is in Nederland nauwelijks meer een taboe: seksueel misbruik en kindermishandeling. Over de integriteit van Oprah Winfrey bestaat weinig twijfel. Voor Winfrey, die in 1985 tijdens een talkshow verklaarde vanaf haar negende door drie familieleden te zijn misbruikt, is de strijd tegen kindermishandeling een persoonlijke kruistocht.

Met commentaar van Oprah Winfrey heeft Arnold Shapiro (bekend van "Rescue 911') in "Scared Silent' monumentale televisie gemaakt: integer, indringend en zeer dicht op de huid van zowel slachtoffers als daders. Wat na de uitzending rest is niet slechts gemakkelijke verontwaardiging, maar begrip. En dat is een prestatie.

Winfrey geeft commentaar bij zes gevallen van incest en kindermishandeling. Een vrouw vertelt hoe ze door haar vader werd misbruikt vanaf haar zevende: op de achtergrond foto's van een eenzaam blond meisje achter een piano. Het bij hulpverleners bekende incest-syndroom: zelfverachting, depressies, schuld- en schaamtegevoelens en de funny walk: billen samengeknepen, dijen stijf opeen geklemd.

Maar even later wordt het monster dat dit op zijn geweten heeft ook geïnterviewd: hij heeft een jaar gezeten, therapie ondergaan en spreekt met verbazingwekkende afstandelijkheid over zijn eigen motieven. Als hij zegt hoe hij bij de eerste zwemlessen van zijn dochtertje al “niet kon wachten tot ze rijp was voor volledige gemeenschap” zien we op de achtergrond een familiefilmpje: de vijftien jaar jongere vader die zijn dochtertje leert zwemmen. Vader is op zijn beurt als jongetje van vijf verkracht door een buurjongen. Als even later vader en dochter elkaar voor het eerst in jaren ontmoeten, de vader huilend, de dochter wantrouwend, worden de loyaliteitsconflicten rond incest op zeer pijnlijke wijze aanschouwelijk gemaakt.

Toch zijn er wel enige kanttekeningen te plaatsen bij deze emotionele stoomwals. Oprah Winfrey noemt kindermishandeling een "nationale epidemie', daarmee suggererend dat het iets nieuws is. Dat is zeer de vraag: zeker is alleen dat het aantal meldingen in de Verenigde Staten is toegenomen van 60.000 in 1974 tot 2,7 miljoen in 1991.

Ook kunnen de zes gevallen van "Scared Silent' misverstanden in de hand werken. Zo krijgt de kijker het idee dat kindermishandeling een verschijnsel is dat steevast van generatie op generatie wordt doorgegeven - toch was de meerderheid van de daders vroeger geen slachtoffer. De indruk wordt gewekt dat "incestgezinnen' door therapie weer tot elkaar kunnen komen. Maar dat is zeer zelden het geval. Geschonden vertrouwen is meestal niet met praatsessies te herstellen. Maar wellicht weerspiegelt dit het Amerikaanse geloof in de macht van de therapie. Of stelt Winfrey het rooskleurig voor omdat ze het belangrijk vindt dat het kind het zwijgen doorbreekt?

Intussen zijn zowel in Nederland als in de Verenigde Staten de keerzijde van de openheid over seksueel misbruik bekend. De Bolderkar-affaire staat hier nog vers in het geheugen en Maarten Huygen toonde afgelopen zaterdag in deze krant een waar gruwelkabinet van "misbruik van seksueel misbruik' in de Verenigde Staten: door de media, door wraakzuchtige moeders, door over-alerte hulpverleners, door overijverige aanklagers, door hebzuchtige advocaten, door Mia Farrow. Toch zou het bijzonder tragisch zijn als leraren, hulpverleners en dokters door dit soort excessen maar weer besluiten de ogen te sluiten voor seksueel misbruik. Want als er sprake is van een "heksenjacht' op kinderverkrachters en incestplegers, dan moet vooral niet worden vergeten dat deze heksen wel degelijk bestaan.

https://www.nrc.nl/nieuws/1993/05/11/in ... 546-a96562
De documentaire is niet te vinden helaas. Hij werd in 1993 uitgezonden door RTL.....
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door taigitu » 08 jan 2018, 16:12

Oprah wil Harvey Weinstein aan de tand voelen

Oprah Winfrey wil de in opspraak geraakte filmmaker Havery Weinstein interviewen. Weinstein wordt beschuldigd van seksueel misbruik, grote sterren als Gwyneth Palthrow en Angelina Jolie bekende dat hij hun ongewenst lastig viel. Eerder kwamen er al berichten naar buiten dat Weinstein zich graag door Oprah wilde laten interviewen.

Mark den Blanken 14-10-17

Oprah Winfrey heeft volgens TMZ geen direct contact gehad met Weinstein. Iemand van zijn team heeft met haar gesproken met de vraag of zij hem wil interviewen. De presentatrice laat weten daar open voor te staan, maar wel met strenge voorwaarden. Het moet een 1 op 1-interview zijn en belangrijker nog hij moet eerlijk zijn.

,,Ze is alleen geïnteresseerd als hij in de spiegel zou kijken en haar de gehele waarheid zal vertellen", vertelt een medewerker van Oprah. Hollywoodproducent Harvey Weinstein werd zondag ontslagen als directeur van The Weinstein Company. Hij wordt beschuldigd van seksuele intimidatie en het ongewenst lastigvallen van tientallen vrouwelijke werknemers.

Georgina Chapman, de vrouw van Weinstein, heeft haar in opspraak geraakte man inmiddels aan de kant gezet. Dat liet ze in een verklaring weten aan People. Het stel trouwde in 2007 en heeft twee kinderen. ,,Mijn hart doet zeer voor al die vrouwen die enorme pijn hebben geleden vanwege deze onvergeeflijke daden."

Nadat het nieuws over Weinstein naar buiten kwam schreef Oprah: ,,Ik volg de zaak rond Harvey Weinsteins gedrag en ik heb nog niet te woorden gevonden om de omvang in te vatten."

https://www.gelderlander.nl/show/oprah- ... ~a9779bd4/
Als dit gaat gebeuren zullen we het wel weten.
Ik ben benieuwd want hij zal het niet makkelijk krijgen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80368
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door Tammy » 08 jan 2018, 16:13

Ik snap heel goed Taigitu dat jij op haar zou stemmen.
Ik heb Oprah vroeger jarenlang gezien op tv , vond haar heel goed en haar incestverleden kwam toen ook ter sprake.
Maar op een gegeven moment werd ze zo belerend en altijd die God van haar erbij halen.
Ik ben toen afgehaakt.
Was jammer maar dat zie je vaak dat mensen ineens denken alles te weten.
Op een opdringerige manier.

Maar wat vind je ervan van die film The Butler Taigitu ?
Dat Weinstein daar mee te maken had.
Hoe zie jij dat die samenwerking en nu wat er speelt ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80368
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door Tammy » 08 jan 2018, 16:19

Ik zie dat je tegelijkertijd hebt gepost met de mijne.
Dat intervieuw vind ik nog schijnheiliger Taigitu.
Net alsof ze het niet wist ?
Please dat gelooft niemand toch ?
Nadat het nieuws over Weinstein naar buiten kwam schreef Oprah: ,,Ik volg de zaak rond Harvey Weinsteins gedrag en ik heb nog niet te woorden gevonden om de omvang in te vatten."
Nee welke woorden moet je vinden als je het al wist ?
Jeetje ik ben toch niet de enigste die dit ziet in de wereld hoop ik.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door Gast1 » 08 jan 2018, 16:42

Tja, is het niet zo dat er geen koe zo bont is of er zit wel een vlekje aan?
Iets van "Wie zonder zonde is werpe de eerste steen?"

Al meteen toen ik de topic-titel las, glimlachte ik.
Ik deel de mening van taigitu volledig en ik zou dus inderdaad ook op Oprah stemmen, wanneer ik stemgerechtigd was.
Oprah heeft het 'gewisses Etwas' en een aangenaam charisma.
Ik vind het prettig om haar te horen spreken.

Enkel dát is uiteraard niet de reden dat ik op haar zou stemmen ...

gusteman

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door gusteman » 08 jan 2018, 17:11

Oprah als presidente?

Zou ik niet voor kiezen hoor, het mens draait met de wind mee, zet vriendjes in de bloemetjes en verkettert iedereen die het ergens oneens is met haar.

Als het dan toch iemand uit de showbizz moet zijn dan zou mijn voorkeur gaan naar Kenneth Feld: hij wordt dit jaar zeventig en heeft al 33 jaar ervaring als CEO van circussen, zoals Ringling Bros (beter bekend als "The Greatest Show on Earth") en Barnum & Bailey's Circus.

Dat lijkt me de geknipte persoon om zo'n circus als het Witte Huis draaiend en functionerend te houden. :mrgreen:

Gast1

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door Gast1 » 08 jan 2018, 17:28

gusteman schreef:Oprah als presidente?

Zou ik niet voor kiezen hoor, het mens draait met de wind mee, zet vriendjes in de bloemetjes en verkettert iedereen die het ergens oneens is met haar.
Ah, en welke bronnen heb jij daarvoor aangeboord gusteman?
Of ken je haar persoonlijk?

gusteman

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door gusteman » 08 jan 2018, 17:49

Gast1 schreef:
gusteman schreef:Oprah als presidente?

Zou ik niet voor kiezen hoor, het mens draait met de wind mee, zet vriendjes in de bloemetjes en verkettert iedereen die het ergens oneens is met haar.
Ah, en welke bronnen heb jij daarvoor aangeboord gusteman?
Of ken je haar persoonlijk?
Of ik haar persoonlijk ken, beste Pierre?
Neen, die dame leeft in een andere sociale klasse dan ikzelf, het zou me zelfs verbazen indien zij zich zou willen verwaardigen mij een blik te gunnen ..... laat staan dat zij mij enkele minuutjes haar aandacht zou willen schenken.

Jij wil natuurlijk weer bronnen, beste Gast1, en dat kan ik best begrijpen hoor ..... zelf vind ik ook dat een mening niet veel voorstelt wanneer ze niet degelijk onderbouwd is.

En dat is hier dus het geval: de reactie die ik heb geplaatst is behoorlijk lichtvoetig en verlangt geen ernstige benadering, maar omdat je het zo mooi hebt gevraagd: ik heb mij gebaseerd op de flarden van interviews die ik heb gezien gedurende de afgelopen twintig (zo ongeveer) jaar, gemengd met recensies die ik hier en daar gelezen en/of opgevangen heb.
Kortom, algemene, parate, kennis, zoals dat dan heet.

En neen, beste Gast1, ik meende het niet ernstig toen ik Kenneth Feld voordroeg als presidentskandidaat.
Alhoewel, bij nadere beschouwing .....







..... whatever. :mrgreen:

Gast1

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door Gast1 » 08 jan 2018, 19:04

gusteman schreef:Of ik haar persoonlijk ken, beste Pierre?
Correct, dat was mijn bescheiden vraag.
gusteman schreef:Neen, die dame leeft in een andere sociale klasse dan ikzelf, het zou me zelfs verbazen indien zij zich zou willen verwaardigen mij een blik te gunnen ..... laat staan dat zij mij enkele minuutjes haar aandacht zou willen schenken.
Dat weet je maar nooit mijn beste, hoewel je je uitstraling natuurlijk zelf het beste kent.
Wellicht dat je je hier hebt laten leiden door jouw vermoeden.
gusteman schreef:Jij wil natuurlijk weer bronnen, beste Gast1, en dat kan ik best begrijpen hoor ..... zelf vind ik ook dat een mening niet veel voorstelt wanneer ze niet degelijk onderbouwd is.
Dat valt nogal te bezien honorabele, daar je niet altijd 'bronnen' hoeft te hebben om naar te verwijzen.
Bij Oprah echter heb je een duidelijke mening waarvan ik bijna het vermoeden heb dat je je gevoel laat spreken, maar dat acht ik welhaast uitgesloten.
Vandaar mijn vraag naar jouw bronnen en ah ...
gusteman schreef:En dat is hier dus het geval: de reactie die ik heb geplaatst is behoorlijk lichtvoetig en verlangt geen ernstige benadering, maar omdat je het zo mooi hebt gevraagd: ik heb mij gebaseerd op de flarden van interviews die ik heb gezien gedurende de afgelopen twintig (zo ongeveer) jaar, gemengd met recensies die ik hier en daar gelezen en/of opgevangen heb.
Kortom, algemene, parate, kennis, zoals dat dan heet.
Kortom (inderdaad), algemene (twijfelachtig), parate :grin: , kennis "nee "nee ...
Die heb je écht niet als je 'flarden van interviews' hebt gezien.
Al dat wat je aanhaalt staat zo stevig als op een moeras ...
gusteman schreef:En neen, beste Gast1, ik meende het niet ernstig toen ik Kenneth Feld voordroeg als presidentskandidaat.
Waar heb ik dan geschreven dat je het wel ernstig meende?

Ik denk dat Oprah Gail Winfrey het wellicht 'beter zou doen' dan de circusmaker die het nu doet en dat meen ik oprecht ernstig.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door univers » 08 jan 2018, 19:49

Ik denk dat Oprah Gail Winfrey het wellicht 'beter zou doen' dan de circusmaker die het nu doet en dat meen ik oprecht ernstig.
Ik denk dat het dan een grotere miskleun wordt, dan dat het nu is.
Wordt het 1 grote poppenkast, waar Katrijn de broek aan heeft.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door Witte wel » 08 jan 2018, 21:15

Het wordt een circus in de VS.

De eerste clown is nu bezig met zijn optreden. De tweede heeft zich ook al weer aangemeld.
Houzee, ze gaan de goeie kant uit in de VS.
:rolfl: :rolfl:

Wie volgt, of is het dan al gedaan met de VS.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door univers » 08 jan 2018, 21:45

Wie volgt,
Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door Witte wel » 08 jan 2018, 21:56

Afbeelding
:mrgreen:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Gaat Oprah voor het presidentschap in 2020.....

Bericht door univers » 08 jan 2018, 22:27

:mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie