tweelingzielen

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Gebruikersavatar
LostAngel
Onderzoeker
Berichten: 331
Lid geworden op: 18 okt 2005, 08:41

tweelingzielen

Bericht door LostAngel » 19 okt 2006, 15:16

Afbeelding


"Alleen wanneer de tweelingzielontmoeting door God geleid wordt
kan er een ware, oprechte hereniging zijn"

Ieder mens heeft een tweelingziel. Toen de ziel als een goddelijke vonk uit de Schepper ontstond, bestond de ziel uit 2 helften, die samen 1 ziel vormden. Elk deel vormde de tweelinghelft van de ander, elkaar perfect aanvullend. De beiden delen incarneerden elk apart in de stof, hier op aarde, en begonnen ieder aan hun cyclus van incarnaties, en groeiden en evolueerden.

Ook jij hebt een tweelingziel. De ziel die samen met jouw ziel één geheel, één ziel vormt. Jouw gelijke. Jullie hebben samen vele levens geleefd. Soms apart van elkaar, maar ook zijn jullie elkaar vaak in hetzelfde leven tegengekomen. Soms waren jullie geliefden, maar ook andere relaties zijn mogelijk, zoals bijv. ouder en kind.
Ook kan het zijn, dat jij in de stof hier op aarde, een aards leven leeft, en je tweelingziel vanuit de geest je geleidegids is, en je leidt en beschermt op je aardse pad, en je helpt om je doelen te verwezenlijken.

Dat wil niet zeggen, dat de ander 'verder' zou zijn in zijn/haar spirituele ontwikkeling als jij. Eerder kan het precies omgekeerd zijn geweest, en heb jij wellicht de ander als geleidegids de ander op het aardse levenspad bijgestaan.
Jullie hebben elkaar een belofte gedaan. Om elkaar te helpen op het pad van spirituele groei. Het inlossen van karma, en het leren van de levenslessen op aarde. Tweelingzielen wachten op elkaar, om zo samen steeds verder te groeien, totdat beiden alle levenslessen hebben geleerd, en alle karma hebben ingelost. Dan worden beiden weer verenigd, en niets zal hen meer scheiden.

Je tweelingziel is dè ware liefde. Hij/zij vertegenwoordigd alles waar je ooit naar gezocht hebt, en van gedroomd hebt. Je zult elkaar echter alleen dàn pas tegenkomen, als je daar geestelijk klaar voor bent. Anders zou je elkaar niet eens herkennen!
Hoe kun je dat weerzien bespoedigen? Door zelf net zo mooi te worden, als die man of vrouw van je dromen. En dan heb ik het over innerljke schoonheid. Zoek niet iemand om je te komen 'redden', maar red jezelf! Werk aan jezelf, ga je innerlijke ruimten door, en kijk naar jezelf. Ga een innerlijke schoonmaak en opruiming houden, totdat jijzelf net zo straalt en schittert in Licht en Liefde, als die man of vrouw van je dromen. Zodat als jij je tweelingziel tegenkomt, je hem/haar het geschenk van jouw innerlijke schoonheid kunt aanbieden.

Hoe mooier jij van binnen wordt, des te dichter jij je tweelingziel nadert. Dat gaat gelijk op.


bron: http://www.dewegvanhethart.com


Vond ik wel een mooi stukje..
Heb jij ooit zo iemand ontmoet of is er zo iemand in je leven?


[/img]
Laatst gewijzigd door LostAngel op 19 okt 2006, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 19 okt 2006, 15:26

Inderdaad mooi stukje.
Tweelingziel he?
Ik ben zelf een tweeling maar heb sinds aantal jaren niet zo sterke band meer helaas.
Maar daar gaat het ook niet over hier.

Ik denk dat mijn man mijn tweelingziel is.
We begrijpen elkaar zo goed, er is zo`n verbondenheid met elkaar, bijna onaards .
Ik denk dat deze man mijn tweelingziel is, nu en in vorige levens.
Zo sterk voel ik dat.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
LostAngel
Onderzoeker
Berichten: 331
Lid geworden op: 18 okt 2005, 08:41

Bericht door LostAngel » 19 okt 2006, 15:32

Ik heb zelf zo iemand ontmoet hij is een van me beste vrienden.
we hebben zoveel gemeen ,maar niet dat alleen we kennen elkaar zo goed dat we elkaars zinnen afmaken of weten wat de ander denkt. Het lijkt alsof ik hem al mijn hele leven lang ken al vanaf het begin.Het is zo'n raar gevoel en ik had toen al me vriend wat het soms wel moeilijk maakte.Met me beste vriend kon ik alles delen en met me vriend niet.Hij begreep me gewoon beter.We hadden soms gesprekken tot in de ochtend en we konden wel uren praten over gevoelens of sprituele dingen. Ik heb nog nooit eerder zo iemand meegemaakt in me leven. Wat vervelend was dat ik begon te twijvelen aan mezelf ben ik verliefd op m maar nee hij is totaal niet me type ,maar dat ik het zo goed met hem kon vinden liet me twijvelen. En hij voelde ook hetzelfde. Ik noem hem altijd me soulmate want dat is hij gewoon.

Ik wil nog even toevoegen dat het hele aspect tweelingzielen voor mij niets met verliefdheid te maken heeft.
het is wel verwarrend want het lijkt er wel verdomd veel op.....maar tweelingzielen zijn zo 1 dat het in een relatie bijna niet vol te houden is....ze voelen zich heerlijk bij elkaar maar tegelijkertijd voelen ze zich zeer regelmatig afgewezen en weggeduwd.
ik heb wel eens ergens gelezen dat tweelingzielen zelden als verliefde partner oud worden...ik ben het daarmee eens.
ik heb me zielsverwant gevonden ,maar moet er niet aan denken daar een relatie mee te krijgen......veel te heftig!!!! De rust die je op den duur in een relatie vind, krijg je niet met je tweelingziel omdat de band zo heftig is dat elke seconden van samen zijn je diep raakt en dat is zeer vermoeiend!! Ik hoor wel vaak mensen zeggen dat ze een relatie hebben met hun tweelingziel....ik betwijfel altijd of dat hun tweelingziel werkelijk is.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 19 okt 2006, 15:38

Ik hoor wel vaak mensen zeggen dat ze een relatie hebben met hun tweelingziel....ik betwijfel altijd of dat hun tweelingziel werkelijk is.

Waarom denk jij van niet?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
LostAngel
Onderzoeker
Berichten: 331
Lid geworden op: 18 okt 2005, 08:41

Bericht door LostAngel » 19 okt 2006, 15:42

Ik denk dat mijn man mijn tweelingziel is.
We begrijpen elkaar zo goed, er is zo`n verbondenheid met elkaar, bijna onaards .
Ik denk dat deze man mijn tweelingziel is, nu en in vorige levens.
Zo sterk voel ik dat.
Ik weet wat je bedoelt zo ervaarde ik t ook alleen is t anders soort verliefdheid...weet niet hoe ik t moet beschrijven ,want het is wel liefde maar niet hoe jij dat hebt met jou mannetje. Ik kan bijvoorbeeld geen relatie met hem beginnen , maar de band die ik met hem heb mis ik wel in mijn vriend...vind ik heel jammer...en ben blij dat me vriend niet jaloers is dat ik dat wel heb met hem hij toont er begrip voor... en dat maakt hem weer speciaal :D

Gebruikersavatar
LostAngel
Onderzoeker
Berichten: 331
Lid geworden op: 18 okt 2005, 08:41

Bericht door LostAngel » 19 okt 2006, 15:43

Waarom denk jij van niet?
Omdat sommige mensne het verschil niet kennen tussen verliefdheid en soulmate... maar ik doel niet op jou hoor... wat jij hebt weet jij natuurlijk beter...ik heb het over mensen uit mijn omgeving..

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 19 okt 2006, 15:47

En ik snap wat jij bedoelt :wink:
Ik heb een hele innige band gehad met mijn beste vriend die helaas te vroeg is overleden.
Ik zag in hem echt een soulmate ook al was ik getrouwd.
Als ik hem zag werd ik helemaal warm van binnen, maar was niet verliefd op hem.
Heel verwarrend eigenlijk.
Maar ik voelde me zo thuis bij hem.

Elk jaar met oud en nieuw als de klok 12 uur slaat, ga ik alleen naar de tuin en hef mijn glas naar de hemel om hem gelukkig nieuwjaar te wensen.
Doe ik al 13 jaar en blijf ik doen tot aan mijn dood.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
LostAngel
Onderzoeker
Berichten: 331
Lid geworden op: 18 okt 2005, 08:41

Bericht door LostAngel » 19 okt 2006, 15:56

ach jee.. ik krijg traantjes :cry:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 19 okt 2006, 15:59

Hoef niet :wink:
Ik vind het de normaalste zaak ter wereld dat ik zo reageer.
1 blik was voldoende om te weten hoe de ander zich voelde.
En dat gevoel van thuis komen, ongelooflijk is dat.
Kan je meer dan 1 tweelingziel hebben?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
LostAngel
Onderzoeker
Berichten: 331
Lid geworden op: 18 okt 2005, 08:41

Bericht door LostAngel » 19 okt 2006, 16:04

Ik denk het niet ,maar misschien wel in andere levens.. dus wie weet ontmoet je je overleden vriend wel weer op een dag , maar dan in iemand anders ;)

Ik heb tot nu toe maar 1 x meegemaakt heb ook nooit meerdere gehad...Maar ik geloof wel dat ik in me vorige levens mijn zielsverwant ben tegengekomen...

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 19 okt 2006, 16:08

Ik hoop dat ik hem weer ontmoet, hij was zo byzonder.
Wat een mysterieuze wereld is het toch he LostAngels.
Iedereen staat `s ochtends op en begint zijn normale dagritme te leven, terwijl er een anderen kant is die vol mysteries is.
Daar denk ik vaak aan , als ik bijvoorbeeld op mijn werk zit.
Alles is zo gewoontjes, denken die mensen wel eens verder na?....

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
LostAngel
Onderzoeker
Berichten: 331
Lid geworden op: 18 okt 2005, 08:41

Bericht door LostAngel » 19 okt 2006, 16:21

Kijk met jou kan ik praten... :lol: Weet je hoevaak ik daaraan denk..Mensen leven doen dingen werk,school,kinderen man huisje boompje beestje uitgaan lol maken ... maar ik kijk verder dan dat ..wil ook veel weten over de wereld en alle mysterie in t leven dat is voor mij leven...kijken wat er om je heen gebeurd en niet leven als een windstorm.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 19 okt 2006, 16:27

En ik kan met jou praten! :mrgreen:
Ik denk ook zo, er is zoveel meer.
De meeste mensen halen adem and that`s it.
Ik kijk verder en verwonder me soms over de oppervlakkigheid die mensen kunnen hebben.
Ik zit op mijn werk en denk aan ufo`s, geesten enz, zeker weten dat ik de enigste ben op die afdeling :?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
LostAngel
Onderzoeker
Berichten: 331
Lid geworden op: 18 okt 2005, 08:41

Bericht door LostAngel » 19 okt 2006, 16:28

Heb jij dat ook weleens dat je met mensen praat of je om je heen kijkt en denkt van wat doe ik hier ik voel me net een alien. Je past je aan maar tog heb je t gevoel dat je er niet bijhoort... zoals ik al zei ik heb alleen me soulmate met wie ik zo kan praten.. de rest van de mensne die ik ken voel ik geen connectie.. ik hoop dat ik t goed heb uitgelegd... :lol

Gebruikersavatar
LostAngel
Onderzoeker
Berichten: 331
Lid geworden op: 18 okt 2005, 08:41

Bericht door LostAngel » 19 okt 2006, 16:28

juist!!!!!! precies wat ik ook wou zeggen dus alleen was jij em voor...hahahaha

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 19 okt 2006, 16:36

Ik begrijp jou helemaal LostAngel :wink:
Ook ik vraag me soms af wat ik doe temidden op een groot feest.
Iedereen heeft lol, oppervlakkigheid ten top, en ik voel me net een alien op zo`n moment.
Niet altijd hoor, maar soms wel.
Is best eenzaam gevoel, maar ik ben het gewend, heb ik heel mijn leven al.
Zie nu dat ik niet de enigste ben :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Animal

Bericht door Animal » 19 okt 2006, 17:48

Nee

Anet

Bericht door Anet » 19 okt 2006, 19:11

Animal ook???

The Return

Bericht door The Return » 19 okt 2006, 20:17

LostAngel schreef:Heb jij dat ook weleens dat je met mensen praat of je om je heen kijkt en denkt van wat doe ik hier ik voel me net een alien. Je past je aan maar tog heb je t gevoel dat je er niet bijhoort... zoals ik al zei ik heb alleen me soulmate met wie ik zo kan praten.. de rest van de mensne die ik ken voel ik geen connectie.. ik hoop dat ik t goed heb uitgelegd... :lol
Dat heeft gewoon te maken met het uitzoeken van goede vrienden. :)

The Return

Bericht door The Return » 19 okt 2006, 20:19

LostAngel schreef:Kijk met jou kan ik praten... :lol: Weet je hoevaak ik daaraan denk..Mensen leven doen dingen werk,school,kinderen man huisje boompje beestje uitgaan lol maken ... maar ik kijk verder dan dat ..wil ook veel weten over de wereld en alle mysterie in t leven dat is voor mij leven...kijken wat er om je heen gebeurd en niet leven als een windstorm.
Dat heet snobisme.

Plaats reactie