Deze Braziliaanse paranormaal begaafde wordt een "directe afstammeling van Nostradamus" genoemd

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Deze Braziliaanse paranormaal begaafde wordt een "directe afstammeling van Nostradamus" genoemd

Bericht door univers » 25 dec 2021, 10:22

In de wereld van paranormaal begaafden is Nostradamus een moeilijke vergelijking om waar te maken, maar Athos Salomé lijkt klaar voor de uitdaging. De Braziliaanse paranormale en paranormale onderzoeker is ook vergeleken met Baba Vanga, en sommigen gaan zelfs zo ver om te suggereren dat hij een directe afstammeling is van Nostradamus. Is hij een van deze of gewoon een lepelbuiger met een goede publicist?

“In het jaar 2012 sprak ik met een bekende waarnemend Pastor in mijn woonplaats, ik liet het opgenomen door Facebook Messenger, zelfs als onbewust iets gerelateerd aan de wereldwijde covid-pandemie voor het jaar 2020/2021. Ik nam het niet serieus en het werd realiteit, met studies kunnen we de waarheid van feiten bewijzen. Op 28/03/2021 om 21:18 uur liet ik het geregistreerd achter via e-mail gecodeerd met wachtwoord 2 PDF / Word-bestanden voor twee personen waar ik vertrouwen in heb, informatie over nieuwe evenementen, in hetzelfde rapport over de nieuwe variant en dat het was om op te letten raad eens waar? Afrika"

Lees verder : https://mysteriousuniverse.org/2021/12/ ... stradamus/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie