Deze 3 kinderen geven overtuigend bewijs voor reïncarnatie

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Ufo

Deze 3 kinderen geven overtuigend bewijs voor reïncarnatie

Bericht door Ufo » 01 aug 2016, 10:06

Reïncarnatie, vorige levens, onverklaarbare herinneringen. Bestaan deze dingen alleen in onze fantasie en in films, of zijn ze echt? Lees deze drie verhalen over kinderen die naar eigen zeggen herinneringen hebben aan vorige levens.

De piloot

Naam: James Leininger

Vorige leven: James M. Huston junior, piloot

Zijn verhaal: Al van kleins af aan was James Leininger geobsedeerd door vliegtuigen, tot hij nachtmerries kreeg waarin hij uit de lucht werd geschoten en crashte. James vertelde zijn ouders dat hij eigenlijk James M. Huston junior heette en dat hij op het marineschip de Natoma had gediend. Zijn copiloot heette Jack Larson en hij zei dat hij op Iwo Jima was omgekomen. Zijn ouders gingen op onderzoek uit en alles wat hij had gezegd bleek te kloppen.

De jonge soldaat

Naam: Edward Austrian

Vorige leven: James, een 18-jarige soldaat uit de Eerste Wereldoorlog

Zijn verhaal: Edward had als klein jongetje vaak last van zijn keel. Het was volgens hem de plek waar hij was ‘geraakt’. Toen hij op 4-jarige leeftijd een bezoek bracht aan de huisarts werd in zijn keel een cyste aangetroffen die spontaan verdween toen Edward tot in detail aan zijn moeder vertelde over zijn vorige leven als James, een soldaat uit de Eerste Wereldoorlog die in zijn nek was geschoten.

“We liepen door de modder. Het regende en het was koud. Mijn geweer was zwaar. Ik hoorde achter mij een schot. Ik viel en mijn keel was gevuld met bloed.”

Gus, de 18 maanden oude opa

Naam: Gus Taylor

Vorige leven: opa Augie, de grootvader van Gus

Zijn verhaal: Toen hij 18 maanden oud was, zei Gus dat hij herinneringen had die van zijn opa waren. Toen zijn vader zijn luier aan het verschonen was zei Gus dat hij zich herinnerde hoe hij zijn luier vroeger verschoonde. Enkele jaren later wees de 4-jarige Gus zijn opa aan op foto’s die hij nog nooit had gezien. Hij zag op de achtergrond ook ‘zijn’ auto staan. Hij zei dat zijn zus in zijn leven als opa Augie was vermoord en gedumpt in de San Francisco Bay Area. Ook dit bleek te kloppen.

http://moviepilot.com/posts/2589793?lt_ ... nal,manual

Plaats reactie