Japanse meester laat dieren in slaap vallen

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Ufo

Japanse meester laat dieren in slaap vallen

Bericht door Ufo » 04 sep 2016, 11:06

De Japanse meester Kanzawa Sensei staat erom bekend met behulp van zijn gedachten en chi (levensenergie) dieren te kunnen aansturen. Hij gaat in de buurt van dieren staan, concentreert zich en manipuleert chi met zijn handen.

Hij heeft laten zien dat hij dieren tot rust, in trance en zelfs in slaap kan brengen. Dat lukte hem onder meer bij buffels, olifanten en zelfs struisvogels. “Ik wissel energie uit met de dieren, waarna ze in slaap vallen,” zei hij.
Verbazing

In een aflevering van het tv-programma Stan Lee’s Superhumans brengt meester Kanzawa een bezoek aan een alpaca-ranch in Californië. De eigenaar staat voor een raadsel als hij een hele kudde alpaca’s in slaap laat vallen. Buiten beeld geneest meester Kanzawa ook een gewond dier.

Even later in de uitzending werkt hij met een kudde buffels, grote en gevaarlijke dieren. Een dierenarts zag tot zijn verbazing wat de meester allemaal kon doen met deze enorme beesten.
Superkracht

Het leven is verbonden op manieren die zo subtiel zijn dat we ze niet met onze vijf zintuigen kunnen waarnemen. De westerse wetenschap kan de diepte van deze verbinding maar moeilijk doorgronden. Het energielichaam is een superkracht die we allemaal kunnen leren te gebruiken en ontwikkelen.

Hoewel het lijkt alsof meester Kanzawa beschikt over bovenmenselijke krachten, kan iedereen deze subtiele energie waarnemen en gebruiken.
http://www.wakingtimes.com/2016/02/29/j ... g-animals/

Gast1

Re: Japanse meester laat dieren in slaap vallen

Bericht door Gast1 » 04 sep 2016, 11:39

Het ziet er bijzonder uit en misschien dien ik wel 'bizon'der te schrijven want ook bij de bizons schijnt het te werken.
Als criticus denk ik wel vrij snel of deze dieren een soort van slaapmiddel toegediend hebben gekregen.
Zou 'de meester' chi zo kunnen sturen dat de mensen naast hem (en hijzelf) dus niet slaperig worden? [think]
... Of ben ik nou toch enkel een 'ongelovige Thomas'?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Japanse meester laat dieren in slaap vallen

Bericht door univers » 04 sep 2016, 11:47

Het kan wel Gast1.
Ik heb een hondje die af en toe een epileptische krijgt.
Ik pak hem gelijk op, leg mijn hand op zijn kopie, en gebruik mijn energie om hem tot rust te brengen.
Binnen een paar seconden is hij weer rustig en kwispelt weer met zijn staart.

Je weet het alles is energie.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Japanse meester laat dieren in slaap vallen

Bericht door Gast1 » 04 sep 2016, 11:57

O jazeker Univers.
Wanneer ik onaangekondigd mijn Moeder ga bezoeken, is haar hondje met de naam 'Honey' al minstens 10 minuten van tevoren in een soort van opwinding.
Mag ik voorstellen: Honey,
als jonkie:
Afbeelding
als 6-jarige (recent) die mij altijd bij het vertrek bij mijn Moeder vanuit de 3e verdieping door de balustrade vanuit de galerij nakijkt.
Afbeelding

Maar daar het ik het niet over uni.
Ik heb het over het filmpje, is er gemanipuleerd of niet?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Japanse meester laat dieren in slaap vallen

Bericht door univers » 04 sep 2016, 12:10

Ik denk het niet.
Denk maar aan een hypnotiseur.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Japanse meester laat dieren in slaap vallen

Bericht door Gast1 » 04 sep 2016, 12:20

Het zou kunnen, ik ben gewoon lekker kritisch (geworden) :wink:

Het is hier gestopt met regenen, dus ik ben er vandoor.
Fijne middag.

gusteman

Re: Japanse meester laat dieren in slaap vallen

Bericht door gusteman » 04 okt 2016, 09:19

Of het 'paranormaal' is? Weet ik niet, maar het werd wel al gefilmd in 1987


Plaats reactie