Robbert van den Broeke

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
American Dawn

Bericht door American Dawn » 13 aug 2006, 18:56

van d'n Broeke vind ik grappig ..

Met z'n onzekere "I see dead people "blik.

maar jammer voor hem dat ie mis gegoogled heeft .

zal langzaam in vergetelheid raken de hype is ervan af en op te veel punten ontkracht.

Anet

Bericht door Anet » 13 aug 2006, 19:04

Ja, zeker weten! :wink:

Lambik
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 04 feb 2005, 11:00

Bericht door Lambik » 15 okt 2006, 21:41

Het was natuurlijk ook allemaal te mooi om waar te zijn...
Iemand die "live" op tv foto's maakt van geesten!!!

Wat ik wel vreemd vind is dat hij blijft beweren onschuldig te zijn, en steeds weer de publiciteit opzoekt... Is het gewoon Dom of......

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 15 okt 2006, 23:01

Dave schreef:Het was natuurlijk ook allemaal te mooi om waar te zijn...
Iemand die "live" op tv foto's maakt van geesten!!!

Wat ik wel vreemd vind is dat hij blijft beweren onschuldig te zijn, en steeds weer de publiciteit opzoekt... Is het gewoon Dom of......
Slim. Hij slaat geld uit naieve mensen.

Keith_Richards

Bericht door Keith_Richards » 08 jan 2007, 17:34

ohm schreef: Ik d8 pure bullsh*t, maar k had een lepeltje in me handen dus ik denk probeer het ff voor de grap..
Wat gebeurt, tijdens zijn verhaal op tv, spring opeens bij mij thuis het lepeltje van de tv zo een halve meter de lucht in... Ik SCHROK me echt dood!!!! :shock: :shock: .. Ik kon me ogen niet geloven .....
GELUL! Het was geen live uitzending,,, ik heb het ook gezien,
hij zij dat het dan op dat moment zou gebeuren...

moondancer

Bericht door moondancer » 20 mar 2007, 10:33

ik heb vorige week een uitzending van jensen gezien met robert en een bokster
hier had hij nogal verhalen over ufo's e.d. en over eadings die we dus verder niet echt konden zien
nu kun je heus een hele hoop met die dingen puur en alleen al doior mensen kennis
ik geloof wel dat hij een en ander kan mar ook ik twijfel nogal eens over dingen die hij zegt
zelf doe ik veel met deze dingen en er zijn teveel dingen die gaan knagen als ik dat hoor
ik weet het nooit zeker bij hem en dat is jammer want dit soort dingen verpesten een hoop waarheid die misschien wel verteld word

Ravertje

Bericht door Ravertje » 20 mar 2007, 22:01

Waar is robbert eigenlijk nu ?
Gezapt door onze alien vrienden ?

moondancer

Bericht door moondancer » 29 jun 2007, 12:28

wil niet gemeen doen over anderen
maar robbert kon eerst wel degelijk die dingen maar heeft zijn gave verspeelt op het moment dat ie dingen ging verzinnen
nu is het altijsd afwachten of het klopt wat ie zegt
en bij jensen tja
jensen gelooft wel in deze dingen dus was ook wel benieuwd naar zijn reactie
en met een beetje mensenkennis kun je mensen triggeren en dan weet je dat je op de juiste plek bent met de dingen die je zegt

Plaats reactie