Robbert van den Broeke

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
mira

Robbert van den Broeke

Bericht door mira » 05 dec 2005, 21:45

Ik ben benieuwd wie hier de eerste aflevering van "er is zoveel meer" heeft bekeken afgelopen zondag bij RTL 4.
Ik dus wel en ik moet zeggen dat ik die van den Broeke toch wel heel bijzonder vind.
De foto's kunnen haast niet gesoept zijn en ook de reading was zeer indrukwekkend.
De komende 3 zondagen zijn er vervolgafleveringen voor diegenen die het wel eens willen bekijken.
Vanaf 9 uur op RTL 4
Voor diegenen die zo 1-2-3 niet weten wie hij is.
Robbert van den Broeke kwam vorig jaar in het nieuws omdat hij aliëns en geesten schijnt te fotograferen.
Laatst gewijzigd door mira op 05 dec 2005, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 05 dec 2005, 22:08

Niet gekeken, wel een voorstukje van gezien :) .

Mijn vader riep meteen "wat een onzin" waarop ik reageerde "ik sta er open voor maar er zijn meer kwalzalvers dan mensen die dit echt kunnen" :) .

mira

Bericht door mira » 05 dec 2005, 23:35

Yep, er zijn meer oplichters dan 'echten' en ik ben ook altijd behoorlijk sceptisch als er weer een nieuwe paranormale man of vrouw bekendheid krijgt door de trucjes die ze toepassen.....maar bij hem heb ik toch het gevoel dat het echt is. Zo niet dan is het een verdomd goede bedrieger. :mrgreen:


alweer een edit door een typfoutje :oops:

Romaine

Bericht door Romaine » 05 dec 2005, 23:48

Heb alles gezegd wat er in het programma is gezegd en het klopte. Er zat alleen één fout in. En dat was toen hij het had over lichtbollen dat alle lichtbollen een entiteit zijn, dat is veel te veel en niet correct.

Voor de rest correct!

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 06 dec 2005, 12:32

Hij was gisteren ook bij Jensen. Indrukwekkend, de lichten gingen zelfs spontaan uit en aan :shock: !!

Romaine

Bericht door Romaine » 06 dec 2005, 14:14

Viel me nog mee dat jensen het niet afkraakte, hij vetrelde zelfs over een eigen ervaring dat zijn nekklachten door handoplegging minderden...

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 06 dec 2005, 15:39

Romaine schreef:Viel me nog mee dat jensen het niet afkraakte, hij vetrelde zelfs over een eigen ervaring dat zijn nekklachten door handoplegging minderden...
Jensen staat open voor dit soort dingen. Hij heeft zelf ook iets meegemaakt met geesten in een huis, daarom kraakte hij het niet af.

mira

Bericht door mira » 06 dec 2005, 15:53

Jammer dat ik dat niet gezien heb. Kijk nooit naar Jensen, maar dat had ik nu dus wel even willen doen. :roll:
Ik denk dat we nog best veel van die Robbert zullen gaan horen in de toekomst.

Anet

Bericht door Anet » 06 dec 2005, 16:36

Ik heb Jensen toevallig wel gezien, die Robbert lijkt me een aardige jongen maar ik kan niets over hem zeggen, ik ken hem niet persoonlijk.
Ik durf te wedden dat als ik bij hem in de buurt kom alle aliens en geesten spontaan vedwijnen, dit is altijd zo bij mij ... :cry: :wink:

mira

Bericht door mira » 06 dec 2005, 17:17

Anet schreef:Ik heb Jensen toevallig wel gezien, die Robbert lijkt me een aardige jongen maar ik kan niets over hem zeggen, ik ken hem niet persoonlijk.
Ik durf te wedden dat als ik bij hem in de buurt kom alle aliens en geesten spontaan vedwijnen, dit is altijd zo bij mij ... :cry: :wink:

:mrgreen:

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 06 dec 2005, 17:37

Anet schreef:Ik heb Jensen toevallig wel gezien, die Robbert lijkt me een aardige jongen maar ik kan niets over hem zeggen, ik ken hem niet persoonlijk.
Ik durf te wedden dat als ik bij hem in de buurt kom alle aliens en geesten spontaan vedwijnen, dit is altijd zo bij mij ... :cry: :wink:
Hij kwam trouwens wel een beetje autistische over. Misschien komt dat doordat hij andere signalen opvangt dan een gemiddeld persoon.

Gebruikersavatar
deheerst
Leraar
Berichten: 1997
Lid geworden op: 06 feb 2005, 00:08

Bericht door deheerst » 06 dec 2005, 17:40

Ik kan me voorstellen dat wanneer je ineens contact hebt, je soms schrikt ofzo.
Die indruk had ik in ieder geval wel.
IBM's Z10-ec: 1,5 TB memory, 77 PU's (4,4Ghz 4-core), zIIP, zAAP, IFL, ICF, and so on... ___ Got Bulk?

Anet

Bericht door Anet » 06 dec 2005, 19:22

deheerst schreef:Ik kan me voorstellen dat wanneer je ineens contact hebt, je soms schrikt ofzo.
Die indruk had ik in ieder geval wel.
Ja kom, hij heeft dit zijn hele leven al .. dan schrik je toch niet meer?
En trouwens kwam hij mij niet zo schrikkerig over! :roll: :wink:
Hij was wel blij dat Jensen hem niet in de maling nam ... ik vond dat ook wel zo netjes van de interviewer. ;P!

Romaine

Bericht door Romaine » 06 dec 2005, 20:29

FoX schreef:
Anet schreef:Ik heb Jensen toevallig wel gezien, die Robbert lijkt me een aardige jongen maar ik kan niets over hem zeggen, ik ken hem niet persoonlijk.
Ik durf te wedden dat als ik bij hem in de buurt kom alle aliens en geesten spontaan vedwijnen, dit is altijd zo bij mij ... :cry: :wink:
Hij kwam trouwens wel een beetje autistische over. Misschien komt dat doordat hij andere signalen opvangt dan een gemiddeld persoon.
Dat komt vaker voor bij paranormale mensen, dat ze een aandacht even voor het paranormale hebben en dan lijken weg te zijn, en vervolgens eruit terugkomen. Heb ik zelf ook, mijn gezicht wordt dan helemaal neutraal, zonder emotie.

brown-eyed-girl

Bericht door brown-eyed-girl » 07 dec 2005, 10:30

ik heb het ook niet gezien...jammer :(

keesie14

Bericht door keesie14 » 07 dec 2005, 21:01

Voor degene die JENSEN niet hebben gezien kunnen op http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/ een herhaling bekijken, hier kan je trouwens ook dat stukje over Uri Geller kijken voor degene die dat leuk vinden, het filmpje van Robbert van den Broeke en Irene Moors kan je vinden door op de tekst 'Mysterie met Irene Moors & gast (ma05dec05)'
te klikken, dan komt het filmpje automatisch.

:D :D :D :D

mira

Bericht door mira » 08 dec 2005, 00:49

Bedankt voor die link Keesie!! Ik wist niet dat je RTL programma's ook terug kon zien. Wel de publieken!
Weer wat opgestoken vandaag!! Ik ga het meteen bekijken! :D

ohm

Bericht door ohm » 08 dec 2005, 01:11

Hoi k ben nieuw..
Ik keek vorige week jensen met die gast die lepels kon buigen..
Op tv vertelde ie dat je lepel op je tv moest leggen dat ie dat er dan iets mee zou gebeuren.
Ik d8 pure bullsh*t, maar k had een lepeltje in me handen dus ik denk probeer het ff voor de grap..
Wat gebeurt, tijdens zijn verhaal op tv, spring opeens bij mij thuis het lepeltje van de tv zo een halve meter de lucht in... Ik SCHROK me echt dood!!!! :shock: :shock: .. Ik kon me ogen niet geloven ....
Ik heb nooit opgestaan voor dit soort dingen, ik dacht altijd dat het oplichters enzo waren, maar toen dit gebeurde was ik wel ff geschokt.
Gelijk ben ik het internet afgespeurd om meer over dit soort zaken te weten te komen, dat leid me tot hier.

Keek ik afgelopen maandag weer naar Jensen met die robert.
Vertelde ie over die geesten enzo die om je heen zitten. Ik vind dit best angstig eigelijk. Eerst stond ik er helmaal niet voor open. Maar nu begin ik langzamerhand wel te geloven dat er meer is waarvan wij nog niet weten, vooral als ik sommige berichtenen enzo lees hier op dit forum.

Het gene wat sommige zeggen dat er echt geesten overal om je heen zweven maken me echt bang.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 08 dec 2005, 13:33

Het gene wat sommige zeggen dat er echt geesten overal om je heen zweven maken me echt bang.
Je hoeft er niet bang voor te zijn (zou Romaine zeggen) maar dat zeg ik nu ook :P .

mira

Bericht door mira » 08 dec 2005, 13:41

Hoi Ohm, welkom.
En inderdaad, het is zoals Fox zegt. Je hoeft echt niet bang te zijn voor geesten hoor.
Voordat je je er meer in ging verdiepen leefde je ook heerlijk en zonder angst. Als er geesten bij jou zijn, waren ze er toen ook al en hebben ze het beste met je voor. :D

Plaats reactie