Mijn vriend Marcus aan Gene-Zijde

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Tobian

Mijn vriend Marcus aan Gene-Zijde

Bericht door Tobian » 13 dec 2005, 21:37

Al m`n hele leven voel ik mij verbonden met het paranormale nu ik 38 (voel me nog steeds 21 :wink: )ben heb ik al aardig wat ervaringen mee mogen maken en èèn daarvan zal ik nu beschrijven.
januari 2002 m`n vriendin moest voor werkbezoek naar keulen en ik was van plan om optijd naar bed te gaan. Al snel slaap ik in plots wordt ik mij bewust van de situatie om mij heen. Ik bevind mij in een demensie/sfeer waar het grijs en grauw is niet goed en niet slecht doch prettig is anders.
Ik loop op 3 jongens af, ze staan voor mij naast elkaar ik merk dat ik hun geestelijke toestand kan peilen en wordt me bewust dat ik de middelste jongen kan bereiken. Ik begin op deze jongen in te praten dat er meer is,
dat ook voor hem het licht en liefde wacht. Op een gegeven moment leg ik mijn hand op zijn schouder zo van: wees niet bang er is ook voor jou een uitweg van hier. Terwijl ik dit doe wordt de persoon links van hem ontzettend kwaad z`n ogen beginnen te bloeden en hij wil mij aanvallen.
Op dit ogenblik wordt ik overgenomen door mijn gids ik heb totaal geen controlle meer over mijn handelen en gedachten alsof ik achter m`n eigen ogen in een stoel in passieve toestand zit te kijken wat ik doe.
Als in een waas los ik voor hun ogen op terug naar mijn eigen sfeer.
********************************************************
Bij ons in Beverwijk hebben wij een paranormaal inloop centrum. Hier komen mediums en er worden lezingen en workshops gehouden.
En zo als vreemde eend in de bijt liep ik hier naar binnen en gaf ik mij op voor meditatie avonden, leuk dacht ik.
Voor het mediteren werd er altijd gepraat over persoonlijke ervaringen op het paranormale gebied. En zo vertelde ik hen het bovenstaande en kwamen tot de volgende conclusie: De personen die ik gezien had was ikzelf ik zag mijn duistere en goede persoonlijkheid.Want zo concludeerde zij: er bestaat geen "schemerland" beledigd, verdrietig en boos keerde ik na de avond huiswaards hier kom ik nooit meer dacht ik.
***********************************************************
Voorjaar 2005, zo als ik al eerder op dit forum vertelde houden wij 1x pm.
een redding seance met kruis en bord dit om mensen aan gene zijde te helpen en te begeleiden naar het licht.
De avond is al enige tijd aan de gang als er voor mij iemand doorkomt. Deze persoon liet mij weten dat ik hem al èèns eerder heb ontmoet niet op aarde maar aan gene zijde. Huh, dacht ik jij ben toch niet die jongen
die ik in het grijze gebied heb ontmoet ik vroeg het hem en hij antwoorde: JA. Hij was bevrijd uit die kille grijze sfeer. Mijn woorden van toen mochten een bres slaan in zijn muren en wanhoop van angst.
Geachte lezer, zijn toestand was zodanig, misschien ben je wel eens bijna gestikt in een snoepje of iets dergelijks, of dat je ooit bijna bent verdronken....ken je dat gevoel, snakkend naar adem? Zo was zijn geestelijke toestand. En mijn woorden mochten hem bevrijden.
Hij liet mij weten dat hij veel heeft gehuild van blijdschap dat hij daar weg was. En dat hij een mentor zocht om hem verder te begeleiden. Hij vroeg mij of ik zijn mentor wilde zijn. Van ontroering kreeg ik een brok in mijn keel en stemde in met zijn verzoek. Op mijn vraag hoe zijn naam luidde antwoorde het kruis keer op keer, NEE. Hij wilde dat ik hem een naam gaf. Ik heb hem de naam Marcus gegeven en hij liet mij weten dat als ik zijn naam roep of sterk aan hem denk, dat hij dan komt. Ik zie mijzelf nou niet bepaald als zijn mentor, doch wel als zijn vriend.
Er is al veel meer licht om Marcus heen, en weet dat als het mijn tijd is dat ik hem zal ontmoeten in het licht, is dat niet fantastisch !!!

Groetjes Tobian

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80548
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 14 dec 2005, 11:11

Wat een prachtig verhaal Tobian! :D
Ik ben diep onder de indruk.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 14 dec 2005, 11:23

Tammy schreef:Wat een prachtig verhaal Tobian! :D
Ik ben diep onder de indruk.
Inderdaad ;P!

mira

Bericht door mira » 14 dec 2005, 13:31

Inderdaad, een ontroerend mooi verhaal Tobias. Ik hoop dat je vaker gaat schrijven over Marcus en jezelf in dit gebeuren.
En wat dat paranormale centrum betreft.....ikzlf zal het, zeker na dit stukje, nooit binnenlopen :roll:

Garfield

Bericht door Garfield » 14 dec 2005, 15:28

Heb je dan een gave of zo ,dat je dit kon meemaken????

Tobian

Bericht door Tobian » 14 dec 2005, 18:26

Bedankt voor jullie reactie, Mira het is niet dat deze mensen het slecht bedoelen want ook zij willen hun medemens dienen met hun gave.
Ook zij doen hun werk uit liefde doch zij menen er al te zijn en alles al te weten. Zij gaven mij antwoordt vanuit hun voelen met helaas (voor hun)
de nodige arrogantie. Vanuit waar zij voelen vind ikzelf zèèr interresant want zij sloegen de plank volledig mis. Vergeet niet dat deze mensen hoge bedragen vragen voor een half uurtje met hun gaven en dit gebeurt niet alleen hier doch door heel Nederland je kunt ze vinden op beurzen
de beurzen puilen er mee uit!!! ik kan ze zo aanwijzen als het moet!
Zij denken,let wel,denken in iemands leven te kunnen kijken d.m.v.
foto lezen, kaart leggen etc etc. want zij voelen!!!!! toch!!!!
Welnu Mira 9 van de 10 welke zich medium noemt voelen vanuit hun onbewuste zij vangen telepaties op hoe een ander zich voelt via bijv. de aura en zij geven hier een eigen naampje aan zij grabbelen in zich zelf alsof het een grabbelton is. Een kat of een hond voelt op precies dezelde wijze.
Het daadwerkelijk peilen van iemand is iets anders zij kunnen dit niet en zijn zich er niet van bewust.
Zij trachten hoger te grijpen dan hun bewustzijn/toestand toelaat en
"graaien" hierdoor volledig in het duister wat afbraak van hun ontwikkeling
betekent. Zij breken met hun voelen meer af dan ze ontwikkelen!
Maak het deze "mediums" maar èèns wijs het lukt je toch niet .Zij bevinden zich vaak in ivoren torens en denken alles al te kennen.
Ik heb het ook geprobeerd en ben ermee gestopt want ik ben niet in staat om een aap te leren lezen. Het heeft geen zin, niet zolang ze niet uit dat torentje willen komen.
Ik neem af en toe overledenen waar Garfield en ben helderhorend.
Mijn gids bepaald of ik mee mag dit is ook weer afhankelijk van de toestand van mijn stoffelijk lichaam ( pijn e.d.) en hoe ik er geestelijk voor sta (stress e.d.)
Als jullie meer ervaringen willen lezen laat het dan even weten.

Groetjes Tobian

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80548
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 15 dec 2005, 11:15

Tobian schreef:
Als jullie meer ervaringen willen lezen laat het dan even weten.

Ik zou er heel graag meer over willen lezen, vind het zo boeiend! :D

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Romaine

Bericht door Romaine » 15 dec 2005, 14:15

Er is een goed boek hierover:
Emed, zijn leven aan gene zijde
Van W.A.H. Mulder-Schalekamp
ISBN 9060102118
Uitgever: Strengholt

Staat, als het niet meer verkrijgbaar is, wellicht wel in de bibliotheek!

Tobian

Bericht door Tobian » 19 dec 2005, 17:27

Sorry voor de late reactie. Ik was een lang weekend naar winterberg duitsl.lekker geskied.
De boeken van Emed zijn echt prachtig, ze laten zich makkelijk lezen.
Mijn favoriete boek is Een blik in het hiernamaals van Jozef Rulof
het is zo`n beetje mijn bijbel .
De eerste keer dat ik een stuk uit het boek had gelezen kreeg ik behoefte om te bidden en tijdens dit gebed werd ik fysiek aangeraakt door mijn gids het leken wel vleugels van een grote vlinder die mij vanaf mijn buik tot mijn borst aanraakte. ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me te pletter schrok en bang werd. Nu zien ik het als een teken dat het boek gelooft mag worden.

Plaats reactie