Vlinder orakelkaarten raadplegen

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door taigitu » 11 feb 2019, 21:27

Samenvatting:
Gebruik de kracht van positieve gedachten om jezelf optimaal te ontplooien
Deze prachtige kaarten met positieve affirmaties helpen je om het geluk en de kracht die in je schuilen naar boven te brengen.
Ze inspireren je om wijs en moedig te zijn, om op jezelf te vertrouwen en je dromen nooit op te geven.
De vlinders op de kaarten staan symbool voor de hoop. Ze herinneren je eraan dat moeilijke momenten en dingen die
tot een einde komen tekens zijn van iets moois en nieuws dat weldra zal ontstaan.
.tekens zijn van iets moois en nieuws dat weldra zal ontstaan. Sluit je ogen, kies een kaart en lees de boodschap die erop staat.
Het zal precies zijn wat je nu moet horen. Stel jezelf open en laat de vlinders je leven vervullen met liefde, rust en schoonheid.


Deze link aanklikken en u krijgt direct uw kaart met uitgebreide tekst :

https://online-orakels.nl/orakelkaarten ... en/vlinder
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door taigitu » 11 feb 2019, 21:30

Vandaag deze kaart getrokken:

Afbeelding

Vlinder

Vlinder... die fladdert in het licht 's ochtends vroeg, je kende vele vormen, eer je je vleugels uitsloeg.

Gedaanteverwisseling
De kracht die Vlinder ons brengt, is verwant met de lucht. Het is de geest, en het vermogen om te geest te kennen of te veranderen.
Het is de kunst om van gedaante te verwisselen.

Om de kracht van Vlinder toe te kunnen passen, moet je op intelligente wijze je positie in de cyclus van zelftransformatie observeren.
Net zoals Vlinder bevind je je altijd in een bepaald stadium van je leven. Misschien verkeer je in het ei-stadium, het begin van alle dingen.
In dit stadium wordt een idee geboren. Het is dan nog geen werkelijkheid. In het larve-stadium besluit je om je idee werkelijkheid te laten worden.
In het coconstadium richt je je naar binnen, je voert je project of idee uit of ontwikkelt het. Dit geldt niet alleen voor projecten of ideeën,
maar ook voor aspecten van je persoonlijkheid waar je iets aan wilt doen.
In het laatste stadium van gedaanteverwisseling wordt uit de pop Vlinder geboren.
In deze laatste fase laat je de wereld delen n de kleuren en de vreugde van je schepping.

Als je nauwkeurig kijkt naar wat Vlinder je probeert te leren, zul je beseffen dat het gaat om de eeuwigdurende cyclus van zelftransformatie.

Om erachter te komen in welk stadium van de cyclus je je bevindt, dien je je af te vragen:

- Is dit het ei-stadium, is het alleen maar een gedachte of idee?

- Is dit het larve-stadium, moet ik een besluit nemen?

- Is dit het cocon-stadium, ontwikkel en doe ik iets om mijn idee werkelijkheid te laten worden?

- Is dit het geboorte-stadium, deel ik mijn voltooide idee met anderen?

Als je jezelf deze vragen stelt, zul je ontdekken in welk verband je momenteel met Vlinder staat.
Wanneer je begrijpt waar je bent, kan het symbool je leren wat je vervolgens moet doen om verder te komen in de cyclus van zelftransformatie.
Als je weet welk stadium je doormaakt, zul je de creativiteit van Vlinder zien.

Het is gemakkelijk om de lucht, of geestelijke kracht, van Vlinder toe te passen.
Als je je bijvoorbeeld de laatste tijd uitgeput hebt gevoeld en je hebt afgevraagd hoe je je vermoeidheid kunt helen, let dan op de kleuren
waartoe je je recentelijk aangetrokken hebt gevoeld. Voelt je lichaam zich beter bij groen?
Zou dit kunnen betekenen dat je meer groene groente moet eten? Deze manier van denken wordt geïnspireerd door de kracht van Vlinder.

Vlinder kan helderheid schappen bij je geestelijke ontwikkeling, kan je helpen een project uit te voeren en kan je terzijde staan bij het vinden
van de volgende stap in je persoonlijk leven of je loopbaan. De belangrijkst boodschap die dit symbool je te bieden heeft, is dat je gereed bent
voor een gedaanteverwisseling. Leg de kaarten in het Vlinderpatroon om erachter te komen wat je volgende stap is.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door Gast1 » 12 feb 2019, 07:44

Oké ... :shock:

Heel opmerkelijk, ik trok zojuist dezelfde kaart ...

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door univers » 12 feb 2019, 07:50

Ik ook.
Klopt wel, vroeger was ik net een vlinder.
Van de ene bloem naar de andere bloem. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door gusteman » 12 feb 2019, 07:56

Gebruik de kracht van positieve gedachten om jezelf optimaal te ontplooien
Mooi voorbeeld van de kracht van autosuggestie.
... om het geluk en de kracht die in je schuilen naar boven te brengen.
Mooi voorbeeld van de kracht van autosuggestie.
... om wijs en moedig te zijn, om op jezelf te vertrouwen en je dromen nooit op te geven.
Mooi voorbeeld van de kracht van autosuggestie.
... de hoop ... herinnert je eraan dat moeilijke momenten en dingen die
Mooi voorbeeld van de kracht van autosuggestie.
Het zal precies zijn wat je nu moet horen.
Mooi voorbeeld van de kracht van autosuggestie.
Stel jezelf open en laat ... je leven vervullen met liefde, rust en schoonheid.
Mooi voorbeeld van de kracht van autosuggestie.

Sluit je ogen, kies een kaart en lees de boodschap die erop staat.
Dat wordt een hele moeilijke: kiezen en lezen met de ogen dicht.

Mooi voorbeeld van de kracht van autosuggestie.
Gast1 schreef:
12 feb 2019, 07:44
Heel opmerkelijk, ik trok zojuist dezelfde kaart ...
Oeps ... foutje in de website?

En univers ook al?

Misschien de site eens handmatig invoeren buiten de forumsoftware om?

Jammer hoor, het had kunnen 'paranormaal' klinken ... nu lijkt het meer op een klunzig opgezette website.

Gast1

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door Gast1 » 12 feb 2019, 08:13

gusteman schreef:
12 feb 2019, 07:56
Jammer hoor, het had kunnen 'paranormaal' klinken ... nu lijkt het meer op een klunzig opgezette website.
Niet gecheckt door zelf te trekken?

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door Susan » 12 feb 2019, 08:40

De kaarten van het medicijn orakel kunnen helemaal niet
op de aangegeven link getrokken worden. Bij de link staat duidelijk de vlinderkaart aangegeven.
Dus geen wonder immers dat iedereen steeds dezelfde kaart heeft....
Bij spiritualiteit staan deze kaarten trouwens ook al eens in een topic.

Hier kan men nog wél op een kaart klikken:
http://www.eostresworld.be/medicijnkaar ... aarten.htm

(maar dit is géén speciaal vlinderorakel zoals de topic suggereerd)
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door taigitu » 12 feb 2019, 08:54

Inderdaad, het is geen link naar een werkend orakel.
Ik had het nog een keer moeten aanklikken als controle.
Bedankt voor een andere link die wel werkt Susan.
Ik kan hem helaas niet meer veranderen in de OT.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door Gast1 » 12 feb 2019, 09:32

Susan schreef:
12 feb 2019, 08:40
Hier kan men nog wél op een kaart klikken:
http://www.eostresworld.be/medicijnkaar ... aarten.htm
En hier trok ik de 'Eland' ...

Het zou een mooi voorbeeld van de kracht van autosuggestie kunnen zijn, maar niets van deze site mag overgenomen en of gekopieerd worden zonder uitdrukkelijke toestemming van symbolic.be
En dat hoeft ook niet ...

'Ik Ben' immers. :wink:

gusteman

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door gusteman » 12 feb 2019, 09:50

Gast1 schreef:
12 feb 2019, 08:13
gusteman schreef:
12 feb 2019, 07:56
Jammer hoor, het had kunnen 'paranormaal' klinken ... nu lijkt het meer op een klunzig opgezette website.
Niet gecheckt door zelf te trekken?
Neen, beste kerel, daar voelde ik absoluut geen behoefte toe ... en trouwens nog steeds niet.

Voor mij is het heel eenvoudig: ofwel bestaan er 'paranormale' krachten en dan heb je geen website, boek of lezing nodig om die te ervaren ... dan 'zijn' die daar gewoon en heeft iedereen er ervaring mee na tienduizenden jaren menselijke evolutie ..... ofwel bestaan die niet, en dan mag je zo veel boeken lezen, websites bezoeken of lezingen bijwonen als je wil ... je zal er niks van merken ... behalve door autosuggestie (en dat is dan weer wèl een bewezen 'kracht').

Het is best wel bedroevend/grappig om te zien hoe mensen enerzijds kunnen zitten hakken op de wereldeconomie en de verderfelijke invloed ervan op het welzijn van de mensheid en terzelfder tijd met open ogen in de val lopen van oplichters en bedriegers die hun ongenoegen aanwenden om hen te verleiden tot het steunen van hun financieel gewin.


Heb je er trouwens op gelet dat ik sinds het begin van het nieuwe jaar er aandacht aan besteed om de aanhalingstekens te gebruiken zoals jij vindt dat ze moeten worden gebruikt?
Niet alleen jij hoor, er bestaat zelfs een heus wijdverbreid meningsverschil daarover maar kom, ik doe flink mijn best, is het niet?

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door taigitu » 12 feb 2019, 09:51

Gast1 schreef:
12 feb 2019, 09:32
Susan schreef:
12 feb 2019, 08:40
Hier kan men nog wél op een kaart klikken:
http://www.eostresworld.be/medicijnkaar ... aarten.htm
En hier trok ik de 'Eland' ...

Het zou een mooi voorbeeld van de kracht van autosuggestie kunnen zijn, maar niets van deze site mag overgenomen en of gekopieerd worden zonder uitdrukkelijke toestemming van symbolic.be
En dat hoeft ook niet ...

'Ik Ben' immers. :wink:
Via de link in het OT kan je doorklikken naar andere kaarten en zo toch plaatsen.
Rechts boven, het witte ovaaltje met daarin geschreven 'volgende'.
Even doorklikken dus naar de andere kaarten.

Afbeelding

Eland... Zorg dat ik mijn gaven ook werkelijk geef, en dat ik mijn waarde besef zolang als ik leef.

Gevoel van Eigenwaarde

Eland staat in het Noorden van het Medicijnwiel, net als Buffel. In het Noorden wordt wijsheid gevonden. Gevoel van eigenwaarde is de kracht van Eland. Wanneer je in een situatie met wijsheid handelt, zorgt de kracht van Eland ervoor dat je dit erkent of dat je jezelf een schouderklopje geeft.

Eland is het grootste lid van de hertenfamilie. Zij is zeer sterk. De roep van een mannetjes-eland klinkt ontzagwekkend door de met muskus geparfumeerde lentenacht. Zijn trots op zijn mannelijkheid en zijn wens om zijn zaad te delen met een vrouwtjes-eland zijn uitingen van zijn gevoel van eigenwaarde. Het geloei van een mannetjes-eland kan als een positieve kracht worden gezien; het geeft aan dat hij bereid is zijn gevoelens aan de hele wereld te vertellen.

De neiging om de hele wereld te laten meegenieten, komt voort uit een blijheid die samengaat met een gevoel van voldoening. Niets is prettiger dan iets dat goed is gedaan. Eland zoekt dan ook geen goedkeuring, hij schept vreugde in het delen van de spontane explosie van vreugde in het diepst van zijn wezen.

De wijsheid die uit deze schets spreekt is dat de schepping voortdurend nieuwe ideeën en verdere schepping voortbrengt. Eland vertelt ons dat vreugde met tros uitgeschreeuwd mag worden. Vreugde is 'besmettelijk', zo leert de wijsheid van Eland ons. We vrolijken op van het geloei, het geeft ons aanleiding onszelf of een ander 'goed zo!' toe te roepen.

Mensen met de kracht van Eland weten wanneer ze de zachtheid van Hert moeten gebruiken en wanneer de onverhoedse beweging van Buffel. Zij kennen het evenwicht tussen orders uitdelen om dingen gedaan te krijgen en bereid zijn dingen zelf te doen. De wijsheid in de kracht van Eland is verwant met de Grootvader Krijger die lang geleden zijn oorlogsverf aan de kant heeft gezet en nu de jong mannetjesdieren adviseert hun bloed te laten bekoelen.

De kracht van Eland wordt vaak gevonden bij ouderen die de Goede Rode Weg hebben bewandeld en die tijdens hun Pad op Aarde vele dingen hebben gezien. Zij scheppen vreugde in de rol van leraar voor de kinderen; zij geven graag als eersten aanmoediging. Dit neemt niet weg dat mensen met de kracht van Eland ook waarschuwingen uitdelen; zij gebruiken hun wijsheid niet alleen maar om te prijzen. Mensen met de kracht van Eland weten wat ze moeten zeggen, wanneer ze dit moeten zeggen en tegen wie ze het moeten zeggen.

Bij Indianenstammen worden de ouderen vereerd vanwege hun wijsheid, hun bekwaamheden als leraar, en de kalmte waarvan ze blijk geven tijdens Raadsvergaderingen. Als je wijzer bent dan je leeftijd zou doen vermoeden en je hebt de gave van de kracht van Eland, gebruik deze gave dan om anderen aan te sporen te leren en te groeien. De wijsheid in de kracht van Eland heeft vele facetten.

Als je de Elandkaart hebt getrokken, heb je reden je goed te voelen over iets dat je op je reis hebt volbracht. Het kan daarbij gaan om een gewoonte waarmee je hebt gebroken, de voltooiing van iets, een inzicht of doel, of een nieuw zelfgevoel dat je door hard aan jezelf te werken hebt bevochten. Het is tijd om je op harmonische wijze trots te voelen en om degenen die je onderweg hebben geholpen erkentelijk te zijn.

De kracht van Eland beveelt een goede oefening aan: schrijf op van welke dingen van jezelf en van je voortgang in het leven je kunt houden. Doe dan hetzelfde met betrekking tot vrienden, familie, collega's en het leven. Vergeet niet je bevindingen met anderen te delen. Zij hebben de aanmoediging net zou hard nodig als jij.

https://online-orakels.nl/orakelkaarten ... rten/eland
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door taigitu » 12 feb 2019, 10:13

Ik heb even een kaart getrokken via Susan's link, en de tekst plus afbeelding geknipt en geplakt
via de link van het OT. En deze grote vriend kwam er uit.....
Bijzonder en deels heel herkenbaar, ik wordt er blij van.



Afbeelding


Walvis... Uit machtige oceanen, jij zag het allemaal. Geheimen aller tijden vinden in jouw roep hun kanaal. Leer me wat de waarlijke wortels zijn, en hoe ik je woorden kan horen over de geschiedenis der mensen. Van toen onze wereld werd geboren.

Archivaris

Walvis lijkt sprekend op een zwemmende bibliotheek.
Walvis draagt de geschiedenis van Moeder Aarde mee.
Er wordt van Walvis gezegd dat hij hier geplaatst is door de Ouden van de Hondsster, Sirius.

Volgens biologen is Walvis een zoogdier, en leefde hij waarschijnlijk miljoenen jaren geleden op het land. In legenden van verschillende stammen vond de verhuizing van Walvis van land naar water plaats toen de Aarde verschoof en Lemuria, het Moederland, in de golven verdween.

Al onze rotstekeningen spreken van het Moederland, Mu, en van de ramp die het rode ras vanuit het westen naar Noord-Amerika deed gaan, voorbij de grote wateren. De symbolen in de rotstekeningen spreken van de rivieren en de bergen die onze voorouders moesten oversteken, op zoek naar vast grond toen het water terugtrok.

Walvis was getuige van de gebeurtenissen die leidden tot de stichting van Schildpadeiland (Noord-Amerika). Hij heeft de verhalen en de kennis van het Moederland levens gehouden. Er wordt verteld dat Mu opnieuw zal verrijzen wanneer het vuur uit de hemel zal komen en zal landen in een andere oceaan op Moeder Aarde. De Indiaanse sjamanen wachten op deze gebeurtenis, dis zij zien als het volgende teken dat de Aarde zal veranderen. De Kinderen van de Aarde zullen zich wel moeten verenigen en ze zullen wel eerbied moeten hebben voor alle levenswegen en alle rassen om te kunnen overleven.

Mensen met de kracht van Walvis hebben in hun DNA een code die hun in staat stelt te begrijpen dat geluidsfrequenties in de geheugens gegevens naar boven kunnen halen van oude kennis. Zoals er mensen zijn die helderziend zijn, zijn mensen met de kracht van walvis meestal helderhorend. In elk geval kunnen ze zowel zeer lage als zeer hoge geluidsfrequenties horen. Ze zijn gewoonlijk ook paranormaal begaafd en in staat tot telepathie. Vaak zijn ze zich echter niet bewust van hun gaven, totdat het tijd is om de opgeslagen gegevens te gebruiken. Veel mensen met de kracht van Walvis zijn in staat om aansluiting te krijgen bij de universele Grote Geest, maar ze hebben er geen idee van hoe of waarom ze weten wat ze weten. Pas later, wanneer hun indrukken bevestigd worden, beginnen ze te begrijpen hoe ze weten of waarom ze de indrukken ontvingen.

De kracht van Walvis leert ons gebruik te maken van de geluiden en frequenties die onze emoties in evenwicht brengen en onze stoffelijke vormen helen. Als je je herinnert waarom de trommel van de sjamaan heling en vrede brengt, begrijp je de boodschap van Walvis. Het getrommel heeft het ritme van de universele hartslag, het verenigt alle wezens van hart tot hart.

Voordat spraak en de oorspronkelijke taal ontstonden, gebruikte de mensen gebarentaal. Veel stammen zwegen het grootste gedeelte van de tijd. De taal die toen werd begrepen, bestond uit de geluiden van de andere schepselen van Grote Geest, de dieren.

Als je de Walviskaart hebt getrokken, wordt van je gevraagd af te stemmen op deze oude gegevens en het goed te vinden dat je wordt toegezongen door hen die over de oorspronkelijke taal beschikken. Wij zijn de enige schepselen die gene eigen unieke roep hebben. Vind die van jou. Sta je stem toe dit geluid te gebruiken om spanning of emotie te ontladen. Walvis duidt op het vinden van je oorsprong, op het zien van je totale bestemming zoals vastgelegd in je DNA en op het vinden van de geluiden waardoor deze gegevens zullen vrijkomen. Je zult waarschijnlijk nooit meer dezelfde zijn. Jij bent tenslotte de melodie van het universum; de harmonie wordt gevormd door het lied van de andere schepselen. Als je je stem gebruikt om je herinnering te activeren, druk je je uniekheid uit en je persoonlijk geluid. Wanneer je je openstelt voor deze uniekheid, kunnen je negen totemdieren hun geluiden naar jou of via jou zenden. Hierdoor zullen je persoonlijke gegevens toegankelijk worden, zodat je de geschiedenis van je ziel verder kunt onderzoeken en in nauw contact kunt komen met Walvis, die de geschiedenis van ons allemaal meedraagt.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door Gast1 » 12 feb 2019, 11:38

gusteman schreef:
12 feb 2019, 09:50
Gast1 schreef:
12 feb 2019, 08:13
gusteman schreef:
12 feb 2019, 07:56
Jammer hoor, het had kunnen 'paranormaal' klinken ... nu lijkt het meer op een klunzig opgezette website.
Niet gecheckt door zelf te trekken?
Neen, beste kerel, daar voelde ik absoluut geen behoefte toe ... en trouwens nog steeds niet.
Oké, niets mis mee.
gusteman schreef:
12 feb 2019, 09:50
Voor mij is het heel eenvoudig: ofwel bestaan er 'paranormale' krachten en dan heb je geen website, boek of lezing nodig om die te ervaren ... dan 'zijn' die daar gewoon en heeft iedereen er ervaring mee na tienduizenden jaren menselijke evolutie ..... ofwel bestaan die niet, en dan mag je zo veel boeken lezen, websites bezoeken of lezingen bijwonen als je wil ... je zal er niks van merken ... behalve door autosuggestie (en dat is dan weer wèl een bewezen 'kracht').
Je geeft twee mogelijkheden aan, maar er zijn er meer gusteman.
En één daarvan is de echte eigen doodeerlijke beproefde, bonafide, degelijke, solide, veilige, vertrouwde en eigen bekritiseerde ... ervaring :grin:
gusteman schreef:
12 feb 2019, 09:50
Het is best wel bedroevend/grappig om te zien hoe mensen enerzijds kunnen zitten hakken op de wereldeconomie en de verderfelijke invloed ervan op het welzijn van de mensheid en terzelfder tijd met open ogen in de val lopen van oplichters en bedriegers die hun ongenoegen aanwenden om hen te verleiden tot het steunen van hun financieel gewin.
I agree, vooral dat laatste.
gusteman schreef:
12 feb 2019, 09:50
Heb je er trouwens op gelet dat ik sinds het begin van het nieuwe jaar er aandacht aan besteed om de aanhalingstekens te gebruiken zoals jij vindt dat ze moeten worden gebruikt?
Niet alleen jij hoor, er bestaat zelfs een heus wijdverbreid meningsverschil daarover maar kom, ik doe flink mijn best, is het niet?
Best wel ja, het was mij nog niet opgevallen.

Gast1

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door Gast1 » 12 feb 2019, 11:40

taigitu schreef:
12 feb 2019, 09:51
Via de link in het OT kan je doorklikken naar andere kaarten en zo toch plaatsen.
Rechts boven, het witte ovaaltje met daarin geschreven 'volgende'.
Even doorklikken dus naar de andere kaarten.
:grin:

Dank taigitu, ik had niet meer verder gekeken.
Overigens kan ik me voorstellen dat je blij bent met jouw getrokken kaart.
Volgens mij inderdaad wel passend bij jou.

Gast1

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door Gast1 » 12 feb 2019, 11:49

En inmiddels heb ik mijn getrokken kaart hier ook nog eens gelezen.
Nu echter aandachtiger en ... hihihi ... ik word er ook blij van, daar het geschrevene zelfs heel herkenbaar is.

Constatering: de topiclink mag dan wel niet werken zoals bedoelt, maar van het een komt het ander (butterfly-effect).
En we worden er blij van, ik vermoed dat zelfs gusteman een beetje blij wordt, is het het niet gusteman?

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door Tammy » 12 feb 2019, 12:59

Taigitu schreef :
Inderdaad, het is geen link naar een werkend orakel.
Ik had het nog een keer moeten aanklikken als controle.
Bedankt voor een andere link die wel werkt Susan.
Ik kan hem helaas niet meer veranderen in de OT.
Moet ik iets veranderen in je bericht ?
Laat maar weten . :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door taigitu » 13 feb 2019, 10:19

Tammy schreef:
12 feb 2019, 12:59
Taigitu schreef :
Inderdaad, het is geen link naar een werkend orakel.
Ik had het nog een keer moeten aanklikken als controle.
Bedankt voor een andere link die wel werkt Susan.
Ik kan hem helaas niet meer veranderen in de OT.
Moet ik iets veranderen in je bericht ?
Laat maar weten . :wink:
Dank je wel voor de mogelijkheid tot veranderen Tammy.
Doordat Susan een link heeft geplaatst waar je werkelijk orakelt,
plus de link die in de openingstopic staat, kan iemand ook de tekst
en afbeelding, als hij/zij dat wil, overnemen en hier plaatsen.
Dus wat mij betreft kan het zo wel blijven staan.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vlinder orakelkaarten raadplegen

Bericht door Tammy » 13 feb 2019, 15:41

Ok prima, dan laten we het zo. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie