Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Jacqueline Fiolet & Joël

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
4l13N

Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Jacqueline Fiolet & Joël

Bericht door 4l13N » 16 feb 2019, 08:39

Er zijn verschillende mensen die op zeer regelmatige basis en over langere tijd contact hebben met buitenaardse / multidimensionale wezens.

In dit interview vertelt Jacqueline Fiolet van Beyond Medicine over haar langdurige contact met haar ET gids Joël. Philip Fiolet is zo vriendelijk geweest de vragen aan ze voor te leggen, een aantal subvragen toe te voegen en dit geheel uit te werken.

Het is een longread artikel geworden met zeer uitgebreide en gedetailleerde informatie over hoe contact tussen mensen op aarde en buitenaardse wezens nu al plaatsvindt en wat voor vorm dat aan kan nemen.

https://achterdesamenleving.nl/langduri ... Ge8ghq0uhA

gusteman

Re: Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Jacqueline Fiolet & Joël

Bericht door gusteman » 16 feb 2019, 17:57

4l13N schreef:
16 feb 2019, 08:39
Het is een longread artikel geworden met zeer uitgebreide en gedetailleerde informatie over hoe contact tussen mensen op aarde en buitenaardse wezens nu al plaatsvindt en wat voor vorm dat aan kan nemen.
Ik ben het aan het doorspitten.
Heb vanmorgen al geprobeerd hier een reactie te plaatsen maar de server liet mij dit niet toe.

Ik heb die reactie klaar staan in tekstbestand in afwachting dat de server iets minder eigenzinnig wordt.

Plaats reactie