Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Pim Smit & Lamané

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
4l13N

Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Pim Smit & Lamané

Bericht door 4l13N » 23 feb 2019, 09:17

Eerder vertelde Jacqueline haar verhaal over haar langdurige contact met haar buitenaardse gids Joël.

viewtopic.php?f=34&t=18334

Hier vertelt Pim Smit zijn verhaal over zijn regelmatige contact over langere duur met zijn (buiten)aardse/multidimensionale gids Lamané.

Ook dit is een longread artikel geworden met zeer uitgebreide en gedetailleerde informatie over hoe contact tussen mensen op aarde en (buiten)aardse/multidimensionale wezens nu al plaatsvindt en wat voor vorm dat aan kan nemen.

https://achterdesamenleving.nl/langduri ... HD_wvZFyM8

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Pim Smit & Lamané

Bericht door Berjan » 23 feb 2019, 13:14

Kun je dit niet in jouw topic over die andere langdurige contact met buitenaardse/multidimensionale wezens plaatsen?

4l13N

Re: Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Pim Smit & Lamané

Bericht door 4l13N » 23 feb 2019, 14:17

Berjan schreef:
23 feb 2019, 13:14
Kun je dit niet in jouw topic over die andere langdurige contact met buitenaardse/multidimensionale wezens plaatsen?
Nee, dit is een ander artikel dat in een eigen topic hoort. Anders word het zo rommelig met reageren.

Wat ben je aan het klagen trouwens. Je klaagde ook al over de slechte engelse vertaling van een ander topic van mij.

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Pim Smit & Lamané

Bericht door Berjan » 23 feb 2019, 18:02

4l13N schreef:
23 feb 2019, 14:17
Nee, dit is een ander artikel dat in een eigen topic hoort. Anders word het zo rommelig met reageren.

Wat ben je aan het klagen trouwens. Je klaagde ook al over de slechte engelse vertaling van een ander topic van mij.
Dat klopt, ik hou er niet van als mensen voor elke scheet een nieuw topic aanmaken. Is niet goed voor de geloofwaardigheid van de topicstarter.
Dit had, naar mijn inziens, makkelijk bij jouw andere topic gepast. Zelfs in hetzelfde bericht.

En volgens mij geloof je iedereen die iets beweert over aliens.

4l13N

Re: Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Pim Smit & Lamané

Bericht door 4l13N » 24 feb 2019, 13:39

Berjan schreef:En volgens mij geloof je iedereen die iets beweert over aliens.
Ja, ik ben inderdaad niet zo sceptisch.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Pim Smit & Lamané

Bericht door Witte wel » 24 feb 2019, 18:17

Berjan schreef:
23 feb 2019, 18:02
, ik hou er niet van als mensen voor elke scheet een nieuw topic aanmaken.
Maar goed dat Tammy dit forum beheerd dan. Gelukkig kent zij die vrijheid wél.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Pim Smit & Lamané

Bericht door univers » 24 feb 2019, 18:50

:post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Pim Smit & Lamané

Bericht door Berjan » 24 feb 2019, 23:13

Witte wel schreef:
24 feb 2019, 18:17
Maar goed dat Tammy dit forum beheerd dan. Gelukkig kent zij die vrijheid wél.
Vindt jij het ook niet irritant dat mensen voor twee onderwerpen die 1 op 1 gelijk zijn er twee topics aangemaakt worden? Moet je eens doen met twee linkse onderwerpen, kijken hoe snel dit wordt aangepast. En terecht. Elk topic kost weer een boom....

Trouwens ook goedkoop om weer zo te reageren Witte Wei, alleen (denk ik) omdat wij niet zo goed met elkaar kunnen opschieten ben je zo tegendraads. Universum precies eender.. Als Gast1 de opmerkingen maakte die ik maakte zou je het er wel mee eens zijn.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Pim Smit & Lamané

Bericht door Tammy » 25 feb 2019, 11:29

Hallo Berjan , ik zie dat je je irriteert aan een forum member over het plaatsen van topics ?
Het onderwerp is het zelfde maar de verhaallijn en gidsen zijn verschillend.
Dus als daar twee topics over word geopend kan dat gewoon.
Dit forum kent veel vrijheden zoals Witte wel al zei.

Ik run dit forum al jaren samen met mijn admins.
Als we vinden dat we moeten ingrijpen dan doen we dat, dat maken wij dus uit en niet jij.
Wat linkse onderwerpen te maken hebben is mij een raadsel.

Relax Berjan en laat het runnen van dit forum maar aan ons over. :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Pim Smit & Lamané

Bericht door univers » 25 feb 2019, 11:33

Van Universum , :post:

:mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Langdurig contact met buitenaardse/multidimensionale wezens – Pim Smit & Lamané

Bericht door Tammy » 25 feb 2019, 11:36

Thank you. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie