Wie is ook paranormaalbegaafd?

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
keesie14

Bericht door keesie14 » 12 jun 2006, 17:21

The Return schreef:Dat maak jij slechte zinnen als je dat bedoelt. Jij schrijft dat onderzoekscentra gecontroleerd worden en dat de media deze kennis heeft. Verder vind jij dat in een ander topic we blind moeten vertrouwen op een bron in de media, terwijl je hier direct weer zegt dat de media niet te vertrouwen is.
Kennelijk vinden ze het niet erg genoeg dat dit naar buiten komt, maar ze willen het niet op het nieuws hebben, welke bronnen wil je hebben, eerst zeg je dat het allemaal onzin is wat ik zeg en nu ga je mijn worden een beetje verdraaien, geef nou gewoon toe dat je fout zit en ga hier niet tegen mij over zitten te zeiken, dit is niet eens iets wat je niet kan controleren, jij kan gewoon niet bevatten dat de media dit al lang onder controle heeft en daarom is hij niet te vertrouwens, dit heeft niks te maken met de juistheid van het nieuws.

The Return

Bericht door The Return » 12 jun 2006, 17:36

keesie14 schreef: Kennelijk vinden ze het niet erg genoeg dat dit naar buiten komt, maar ze willen het niet op het nieuws hebben, welke bronnen wil je hebben,
Andere Noorse kranten, minstens drie en een ruimtevaart instituut zoals ESA of NASA.
eerst zeg je dat het allemaal onzin is wat ik zeg en nu ga je mijn worden een beetje verdraaien, geef nou gewoon toe dat je fout zit en ga hier niet tegen mij over zitten te zeiken,
Dus ben ik consequent :). En ik verdraai jouw woorden niet, het is een beetje jammer dat jij van die zinnen produceert waar je geen touw aan kan vast knopen. Zoals deze zin die ik nu in stukjes quote waar je wel een hele lange adem moet hebben om het als een zin te kunnen uitspreken.

dit is niet eens iets wat je niet kan controleren, jij kan gewoon niet bevatten dat de media dit al lang onder controle heeft en daarom is hij niet te vertrouwens, dit heeft niks te maken met de juistheid van het nieuws.
Oh dus de juistheid van het nieuws en controle op het nieuws heeft niks met elkaar te maken? Rare gedachtengang heb je hoor.

keesie14

Bericht door keesie14 » 12 jun 2006, 18:15

The Return Schreef
Kennelijk vinden ze het niet erg genoeg dat dit naar buiten komt, maar ze willen het niet op het nieuws hebben, welke bronnen wil je hebben,
Andere Noorse kranten, minstens drie en een ruimtevaart instituut zoals ESA of NASA.
Slim van je the Return, dingen vragen die ik toch niet kan, ik heb bewijs genoeg verzameld, weet zeker dat de Nasa of ESA niets zullen zeggen (ik heb al gezegt waarom) en ik spreek toevallig geen Noors, dus weet ook niet welke kranten ik moet zoeken en als ik ze vind begrijp ik de taal niet,
kom jij eerst maar met een andere Noorse krant waar dit niet in staat, dit zou makkelijk moeten zijn als mijn bron niet klopt, toch?
Dus ben ik consequent :). En ik verdraai jouw woorden niet, het is een beetje jammer dat jij van die zinnen produceert waar je geen touw aan kan vast knopen. Zoals deze zin die ik nu in stukjes quote waar je wel een hele lange adem moet hebben om het als een zin te kunnen uitspreken.
Gast, misschien ben je vergeten dat je met een 15-jarige praat, ik zit in de 3e klas en Nederlands is ook niet mijn sterkste vak
(dat is geschidenis).

Oh dus de juistheid van het nieuws en controle op het nieuws heeft niks met elkaar te maken? Rare gedachtengang heb je hoor.
Als zij het nieuws slecht naar buiten brengen (door het niet wereldwijd te maken), hebben ze daar dus wel controle over, maar kan het nieuws nog steeds juist zijn.

The Return

Bericht door The Return » 12 jun 2006, 18:43

keesie14 schreef: Slim van je the Return, dingen vragen die ik toch niet kan, ik heb bewijs genoeg verzameld, weet zeker dat de Nasa of ESA niets zullen zeggen (ik heb al gezegt waarom) en ik spreek toevallig geen Noors, dus weet ook niet welke kranten ik moet zoeken en als ik ze vind begrijp ik de taal niet,
kom jij eerst maar met een andere Noorse krant waar dit niet in staat, dit zou makkelijk moeten zijn als mijn bron niet klopt, toch?
http://kranten-noorwegen.startpagina.nl/
Vind je alle noorse kranten. En het woord wat we zoeken is: nedslaget


Gast, misschien ben je vergeten dat je met een 15-jarige praat, ik zit in de 3e klas en Nederlands is ook niet mijn sterkste vak
(dat is geschidenis).
Als je nou 8 jaar was, maar dat ben je niet. En verder wil ik niet betiteld worden alszijnde 'Gast'.

Als zij het nieuws slecht naar buiten brengen (door het niet wereldwijd te maken), hebben ze daar dus wel controle over, maar kan het nieuws nog steeds juist zijn.
Als het nieuws is, komt het nooit van een bron.

keesie14

Bericht door keesie14 » 12 jun 2006, 18:51

http://kranten-noorwegen.startpagina.nl/
Vind je alle noorse kranten. En het woord wat we zoeken is: nedslaget
Ik denk toch echt dat ik Noors moet kunnen lezen, ik moet namelijk het nieuws van zaterdag bekijken en niet van vandaag.
Als je nou 8 jaar was, maar dat ben je niet. En verder wil ik niet betiteld worden alszijnde 'Gast'.
Als jij ophoud met zeuren over mijn grammatica zal ik dat ook doen...

Als het nieuws is, komt het nooit van een bron.
Ok, hoe heet dat dan?

keesie14

Bericht door keesie14 » 12 jun 2006, 18:56

Weet je zeker dat dit het goeie woord is, want ik kom bij hele andere sites uit.

The Return

Bericht door The Return » 12 jun 2006, 19:00

keesie14 schreef: Ik denk toch echt dat ik Noors moet kunnen lezen, ik moet namelijk het nieuws van zaterdag bekijken en niet van vandaag.
Even in de zoek functie het woord neerzetten en dan drukken op sok.


Als jij ophoud met zeuren over mijn grammatica zal ik dat ook doen...
Neuh.
Als het nieuws is, komt het nooit van een bron.
Ok, hoe heet dat dan?
Zo: "Als het nieuws is, komt het nooit van één bron."

keesie14

Bericht door keesie14 » 12 jun 2006, 19:13

Als jij ophoud met zeuren over mijn grammatica zal ik dat ook doen...
Neuh.
Oke, gast, wat jij wilt.

Zo: "Als het nieuws is, komt het nooit van één bron."
Ik heb net een email geschreven, naar één van die mensen die daar werken, ik heb gevraagt of ze me wat meer bronnen wil geven en sites waar ik dit verhaal beschreven wordt, dit lijkt me voorlopig wel goed, nu alleen ff afwachten.

Gebruikersavatar
Krystallainen
Leraar
Berichten: 1687
Lid geworden op: 13 feb 2005, 00:24

Bericht door Krystallainen » 13 jun 2006, 00:52

keesie14 schreef:
Waarom zouden mensen in paniek raken van bevestiging van paranormale gaven?
Dit zou betekenen dat iedereen die bang is om ermee naar voren dit dan waarschijnlijk zullen doen, dit zal zorgen voor een kettingreactie, iedereen wil ineens gavens en als dit niet direct lukt worden ze jaloers.
Iedereen wordt jaloers en dan gaan ze ineens panikeren volgens jou dus?
Er zijn op dit moment al zoveel dingen waar mensen jaloers van (kunnen) worden. Dus zou een enorme groep mensen volgens jouw redenering nu al volledig panikeren. :roll:
Denk er nou is goed over na, de meesten van ons op dit forum denken er niet zo over, maar er zijn zoveel gekken die dit wel zouden doen.
Waar haal je het dat machtshebbers hun macht zouden verliezen met wat panikerende mensen?
Ik denk eerder (nu ik er even over na heb gedacht) dat ze iedereen met gavens als een gevaar gaan zien, vooral mensen die telekinese kunnen, of andere gavens waarbij je mogelijk schade aan mensen kan doen.
Dit zou betekenen dat de mensen met gavens (een hun helpers) tegenover de overheid zouden staan (nu begint het wel heel X-men te worden :P eigenlijk, maar het zou kunnen, er zijn natuurlijk andere scenario's over, maar dit is wat ik denk dat er zal gebeuren, wat denk jij dan dat er zal gebeuren?
Er zijn zoveel dingen waarmee je mensen schade aan kan doen. De bezitters hiervan staan ook niet massaal tegenover regeringen.
(Overigens heeft ikkje in telekineseverhaaltjes nog nooit iets gelezen over dingen die verder gaan dan een potlood dat van tafel rolt en gelijkaardige dingen, lijkt nu niet echt zo levensbedreigend te zijn, toch? :mrgreen: )
Waarom zouden ze het erg vinden dat er een groep mensen als 'mutanten' worden gezien?
Zij niet, wij (begaafde wel) en dit zijn er meer dan je denkt, iedereen die zich er namelijk voor open steld kan gavens krijgen, dus het is een kwestie van welke kant je zal kiezen.
Plato roeleert

keesie14

Bericht door keesie14 » 13 jun 2006, 15:14

Iedereen wordt jaloers en dan gaan ze ineens panikeren volgens jou dus?
Er zijn op dit moment al zoveel dingen waar mensen jaloers van (kunnen) worden. Dus zou een enorme groep mensen volgens jouw redenering nu al volledig panikeren. :roll:
Ik denk eerder aan een burgeroorlog, als is dat een beetje overdreven, maar er zal zeker racisme zijn en een scheiding tussen de mensen die niets kunnen (er niet voor open staan) en de mensen die dit wel kunnen (ervoor kiezen om er wel voor open te staan), hoe erg dit zal zijn kan ik natuurlijk nooit zeggen, dat moeten we zien als het gebeurt.
Er zijn zoveel dingen waarmee je mensen schade aan kan doen. De bezitters hiervan staan ook niet massaal tegenover regeringen.
(Overigens heeft ikkje in telekineseverhaaltjes nog nooit iets gelezen over dingen die verder gaan dan een potlood dat van tafel rolt en gelijkaardige dingen, lijkt nu niet echt zo levensbedreigend te zijn, toch? :mrgreen: )
Er is ook nog geen bewijs voor, maar het is maar een voorbeeld, mensen die aan vechtsport doen en hier onmogelijke dingen doen door het te combineren met religie (meditatie), zouden hier ook bij horen.
Telekinese is op dit moment ook, nog niet zover gevorderd, dus dat is natuurlijk niet iets waarvan je gelijk bang voor hoeft te zijn, maar er is ook nog een lijn binnen in de groep parabegaafde (zo noem ik ze maar even), namelijk goed of slecht, het is alleen de vraag wat er gaat gebeuren, er zijn 3 scenario's:
1 De slechte voegen zich bij de slechte regering, in de strijd (en andersom).
2 De slechte en de goede vechten beide tegen de regering, maar met een ander doel en gedachte.
3 Er onstaan 4 groepen (of meer) de burgers, goede parabegaafde, slechte begaafde en de regering.
Maarja, dit allemaal vind ik ook een beetje vergezocht, tenzij er bewijs komt en steeds meer mensen met hun gaven naar buiten zullen treden.

BDS

Bericht door BDS » 27 jun 2006, 22:27

In mijn famillie zit de magie Guna-Guna (zwarte magie).

Ik heb het dus wel geerft van mijn oma en opa en verder..

Maar of ik nu paranormaal begaafd ben,

Er is wel een ding dat ik niet kan verklaren,

Ik voel pijnen van anderen, als ik hun gezichten zie, vertrekt mijn gezicht ook.

Hebben meer mensen daar last van ?

keesie14

Bericht door keesie14 » 28 jun 2006, 11:19

Ik kan vaak ook pijn en emoties voelen, je moet bij gaves altijd alles proberen, meestal weet je zelf namelijk niet welke gave je hebt, misschien kom je er dan wel achter dat je meer gaves hebt.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 29 jun 2006, 10:51

BDS schreef:In mijn famillie zit de magie Guna-Guna (zwarte magie).
Ik heb het dus wel geerft van mijn oma en opa en verder..
Is Gunaguna erfelijk? :?

Animal

Bericht door Animal » 11 aug 2006, 04:40

BDS schreef:In mijn famillie zit de magie Guna-Guna (zwarte magie).

Ik heb het dus wel geerft van mijn oma en opa en verder..
Je bedoelt geleerd van Opa & Oma.

American Dawn

Bericht door American Dawn » 11 aug 2006, 10:53

Ze bedoeld geerfd.

Als een voorouder sterft wordt de gave doorgegeven aan de volgende generatie.

Belangrijk is wel dat je je voorouders wel blijft eren anders kan het zich tegen je keren en je moet je aan regels houden geen kinderspel....
Laatst gewijzigd door American Dawn op 11 aug 2006, 11:15, 2 keer totaal gewijzigd.

American Dawn

Bericht door American Dawn » 11 aug 2006, 10:54

Lo ..... ook indo deze ,BDS . of orang malukku als alifroe .selamat!!!!


veel dukuns hier(magiers)



zie mijn nieuwe treath onder koloniale geschiedenis omtrent dit thema zeer uitgebreid ook over erfelijkheid enzo.....

http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... 4454#44454

dreamers

Bericht door dreamers » 12 aug 2006, 01:06

Hey mensen ik heb ook paranormale gave ...

Ik kan al beetje stap voor stap snel iemand achter halen wie op forum zit..

Ik ben geen admin maar ik heb wel zo gave maar het werkt niet altijd zo erg goed dus soms heb ik ook mis maar ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan als ik dingen weet te voorspellen vaak vertel ik het gelijk door :(

En ik kan zelfs foto's maken met licht bolletjes er op wel eng en ik doe nu even niets meer met geesten anders ben ik ban dat ik niet van af kom...

keesie14

Bericht door keesie14 » 12 aug 2006, 01:40

dreamers schreef:Hey mensen ik heb ook paranormale gave ...

Ik kan al beetje stap voor stap snel iemand achter halen wie op forum zit..

Ik ben geen admin maar ik heb wel zo gave maar het werkt niet altijd zo erg goed dus soms heb ik ook mis maar ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan als ik dingen weet te voorspellen vaak vertel ik het gelijk door :(

En ik kan zelfs foto's maken met licht bolletjes er op wel eng en ik doe nu even niets meer met geesten anders ben ik ban dat ik niet van af kom...
Ik kan ook soms de toekomst voorspellen.
Maar ik ben erg nieuwsgierig naar jouw verhalen, wat gebeurd er meestal als je zoiets doorverteld en het uitkomt?, en hoe maak je die foto's?, is het een techniek die je ervoor gebruikt, of gebeurd het bij elke foto.
Vergeet één ding niet, je hebt een keuze, maar je hebt ook een bestemming, je kan ermee stoppen, maar daarvoor heb je jouw gaves niet gekregen, het beste is er leren mee om te gaan, en vaak zijn geesten even bang voor jouw als jij voor hen vergeet dat niet, en als je echt bang bent voor ze kan je ze altijd vervloeken (iets in de naam) van god en jezus zeggen) dan gaan ze vaak ook weg, ik hoop dat je hier iets aan hebt :wink:

dreamers

Bericht door dreamers » 12 aug 2006, 01:57

Dankje voor de tip ....

Maar nog iets waar om zien veel mensen ufo's buiten terwijl ik ze nooit zie ?

En ik heb namelijk iets mee te maken ik heb al zo wijnig contact met mensen..

Dus daar om zie ik meer geesten dan ufo's denk ik ...

MMe

Bericht door MMe » 12 aug 2006, 10:57

Ik denk dat je gewoon geluk moet hebben om een UFO te zien, hij moet maar net langs vliegen en je moet maar net je ogen open hebben en de juiste kant op kijken.
Ik heb het geluk dat ik er een paar heb gezien in mijn leven :)

Plaats reactie