Telepathie bij mensen en dieren is 100 procent echt. Russische legerkolonel publiceert opmerkelijk artikel

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Telepathie bij mensen en dieren is 100 procent echt. Russische legerkolonel publiceert opmerkelijk artikel

Bericht door univers » 21 jun 2019, 19:49

Vertel.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Telepathie bij mensen en dieren is 100 procent echt. Russische legerkolonel publiceert opmerkelijk artikel

Bericht door Witte wel » 21 jun 2019, 22:36

Dat is leuk te lezen 4l13N. Ik hoor graag over je ervaring en hoop dat sommigen hier op het forum nu eens niet de topic gaan verklooien, en deze met rust laten.
Ik mag het hopen want ik ben wel benieuwd naar je ervaring.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Telepathie bij mensen en dieren is 100 procent echt. Russische legerkolonel publiceert opmerkelijk artikel

Bericht door univers » 21 jun 2019, 23:14

Daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Telepathie bij mensen en dieren is 100 procent echt. Russische legerkolonel publiceert opmerkelijk artikel

Bericht door Fenna » 22 jun 2019, 08:37

Meerder van ons hier op dit topic hebben zelf ook ervaringen op dit gebied dus schuw niet je verhaal te doen.
Afbeelding
Afbeelding

4l13N

Re: Telepathie bij mensen en dieren is 100 procent echt. Russische legerkolonel publiceert opmerkelijk artikel

Bericht door 4l13N » 22 jun 2019, 08:52

Ik heb weleens gehad dat ik precies zei wat iemand anders dacht.

Gast1

Re: Telepathie bij mensen en dieren is 100 procent echt. Russische legerkolonel publiceert opmerkelijk artikel

Bericht door Gast1 » 22 jun 2019, 09:52

4l13N schreef:
21 jun 2019, 19:09
Ik heb zelf weleens telepathische ervaringen gehad.
En zoals ik al schreef, ik ook en dat meerdere keren achter elkaar, te vaak zelfs om het te ontkennen, en ... (zie mijn onderschrift).

Wellicht aardig om te lezen (alsook de linkverwijzing hierin).

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Telepathie bij mensen en dieren is 100 procent echt. Russische legerkolonel publiceert opmerkelijk artikel

Bericht door Fenna » 22 jun 2019, 11:35

Ik voorzie heel vaak dingen.
Als ik bijvoorbeeld een wandeling ga maken, dat ik weet vaak wie ik tegen ga komen, ik zie vaak gevaar voor dat het gebeurd (MH17 zag ik uren voor dat het daadwerkelijk gebeurde).
Sommige gedachten van mij worden soms door een ander persoon opgepikt zonder dat ik een woord uitspreek en dan vragen ze mij 'wat zei je net?'
Vaak gebeurt dit als ik ontspannen ben, dan staan alle 'deuren' open.
Afbeelding
Afbeelding

4l13N

Re: Telepathie bij mensen en dieren is 100 procent echt. Russische legerkolonel publiceert opmerkelijk artikel

Bericht door 4l13N » 22 jun 2019, 15:48

Fenna schreef:
22 jun 2019, 11:35
Ik voorzie heel vaak dingen.
Als ik bijvoorbeeld een wandeling ga maken, dat ik weet vaak wie ik tegen ga komen, ik zie vaak gevaar voor dat het gebeurd (MH17 zag ik uren voor dat het daadwerkelijk gebeurde).
Sommige gedachten van mij worden soms door een ander persoon opgepikt zonder dat ik een woord uitspreek en dan vragen ze mij 'wat zei je net?'
Vaak gebeurt dit als ik ontspannen ben, dan staan alle 'deuren' open.
Ja, ontspannen zijn is heel belangrijk.

Gast1

Re: Telepathie bij mensen en dieren is 100 procent echt. Russische legerkolonel publiceert opmerkelijk artikel

Bericht door Gast1 » 22 jun 2019, 19:48

Bij mij is telepathie juist vaker voorgekomen bij behoorlijke spanningen.
Wanneer ik dus héél intens met iemand in mijn hoofd bezig ben (geweest).

Maar dat lijkt mij iets anders dan iets voorzien, toch?

Plaats reactie