Op de grootste begraafplaats ter wereld in Irak waren geesten rond

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
4l13N

Op de grootste begraafplaats ter wereld in Irak waren geesten rond

Bericht door 4l13N » 14 sep 2019, 11:18

Wadi-us-Salaam op zo’n 150 kilometer ten zuiden van Bagdad is de grootste begraafplaats ter wereld.
Op de begraafplaats liggen veel belangrijke sjiitische geestelijken. Hij is naar schatting ruim 600 hectare groot en er liggen zo’n vijf miljoen graven.
Veel doodgravers die er werken zeggen dat ze er geesten hebben gezien.

“Op een dag dook er achter me een schaduw op die me hard op mijn hoofd sloeg. Ik raakte zwaar gewond,” zei voormalig grafdelver Haider al-Hatemi tegen Al Jazeera.
“Ik kan niet meer rechtop lopen en het voelt alsof de geest nog steeds om me heen hangt,” voegde hij toe. “Ik ben alles kwijtgeraakt.”
Het verloop is groot. “Onze collega’s rennen hard weg als er geesten betrokken zijn bij incidenten,” zei de 23-jarige doodgraver Murtaza Jwad Abo Sebi, die zelf in 2013 werd aangevallen.

“Ik werkte ’s avonds in een graf om een dode vrouw in haar tombe te leggen voor de begrafenisceremonie,” zei hij.
“Toen ik voorover boog, sloeg haar hand hard tegen mijn gezicht,” voegde hij toe.
Abo Sebi vroeg zich af hoe een lichaam dat in een laken was gerold hem had kunnen raken.
Zijn vader gelooft dat de vrouw een heks was.

Voor Abo Sebi was het een traumatische ervaring. “Ik werd gek,” zei hij tegen Al Jazeera.
Hani Abu Ghnaim is al meer dan 11 jaar grafdelver. Hij zag op een avond een wezen van graf naar graf springen om zich tegoed te doen aan lichamen die pas begraven waren.
“Het leek op een mix tussen een grote worm, een klein kind en een kat met een bontjas,” zei hij. “Als we het tegenkomen, schreeuwen we: ‘Wegwezen!’.”

https://www.aljazeera.com/indepth/featu ... 29119.html

Bron: Ninefornews.nl

gusteman

Re: Op de grootste begraafplaats ter wereld in Irak waren geesten rond

Bericht door gusteman » 14 sep 2019, 11:37

Aha ... onze wekelijkse portie Ninefornews ... er bestaan toch nog zekerheden in dit tranendal.

Plaats reactie