Een man die de catastrofale gebeurtenissen van 2020 van tevoren zag, waarschuwt nu voor wat er in november zal gebeuren

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Een man die de catastrofale gebeurtenissen van 2020 van tevoren zag, waarschuwt nu voor wat er in november zal gebeuren

Bericht door univers » 05 jul 2020, 22:04

Een paar weken geleden had bijna niemand in Amerika ooit gehoord van dominee Dana Coverstone, maar nu gonzen honderdduizenden mensen in het hele land over hem. Hij leidt een heel kleine kerk in Burkesville, Kentucky en op 25 juni plaatste hij een video op Facebook over enkele opmerkelijke dingen die hij in sommige van zijn dromen had gezien. Hij dacht waarschijnlijk dat slechts een handvol van zijn vrienden de video zou zien, maar het ging snel viraal. Op dit moment is het bekeken door meer dan een miljoen mensen op Facebook en een kopie die op YouTube is gepostis inmiddels meer dan 600.000 keer bekeken. Persoonlijk heb ik de afgelopen week talloze mensen zijn video met mij laten delen, en het is nog steeds niet gestopt. Maar hoewel deze video zich als een lopend vuurtje verspreidt, hebben de reguliere media er volledig over gezwegen. Als je op Google Nieuws zoekt naar 'Pastor Dana Coverstone', zul je zelfs geen enkel nieuwsbericht over zijn video vinden. Wat hem werd getoond, past absoluut niet in hun agenda en daarom verwacht ik dat ze dit fenomeen in het algemeen zullen blijven negeren.

Dus waar gaat het over zijn video waar mensen zo enthousiast over zijn?

Welnu, het is omdat hij van tevoren de rampzalige gebeurtenissen van 2020 heeft gezien en hem ook werd getoond dat er meer rampzalige gebeurtenissen zullen komen.

Laten we bij het begin beginnen. In december 2019 had Pastor Coverstone een droom waarin hij een aantal zeer ongebruikelijke dingen zag. Het volgende is van een transcript van zijn originele video die mijn vrouw heeft samengesteld ...



Lees meer :https://beforeitsnews.com/economy/2020/ ... 02787.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Een man die de catastrofale gebeurtenissen van 2020 van tevoren zag, waarschuwt nu voor wat er in november zal gebeu

Bericht door Susan » 06 jul 2020, 13:06

Bizar allemaal!
Maar ik kijk hier ook niet vreemd van op

En zónder dit meteen maar af te doen als onzin, heb ik het gelezen en er staan opvallende
zaken in..De tijd zal ons laten zien hóé ook het meest angstige en misschien niet
te geloven gebeurtenissen ook via 'dromen' voorzien en bewaarheid kunnen worden,

Dit las ik daar ook:
"Maar hoewel deze video zich als een lopend vuurtje verspreidt, hebben de reguliere media er volledig over gezwegen. Als je op Google Nieuws zoekt naar 'Pastor Dana Coverstone', zul je zelfs geen enkel nieuwsbericht over zijn video vinden. Wat hem werd getoond, past absoluut niet in hun agenda en daarom verwacht ik dat ze dit fenomeen in het algemeen zullen blijven negeren."
Dat zie je steeds vaker gebeuren dat het óf vermeden wordt, óf zelfs verwijderd...


Opvallend het stukje over 'achterkamers'...(wel in een wat kromme vertaling)

CITAAT:
Op het moment dat de vinger november drie keer onderstreepte in plaats van erop te tikken, zag ik een vuistbal omhoog en deze raakte de kalender.

En letterlijk explodeerde de kalender in de muur, de cijfers lijken alsof ze 3d waren en ze vielen overal.

Daar begon een wolk van chaos. Het volgende dat ik zag, was dat ik gewapende demonstranten zag. Ik zag vechten op straat, ik zag mensen elkaar beuken. Ik zag bedrijven hun deuren sluiten en hun mond houden.

Ik zag scholen sluiten. Ik zag schoolkamers met spinnenwebben erin en zoals dingen die van de muur vallen en posters ... alsof er al maanden niemand in zat.

Ik zag banken. Bankgebouwen met het dak wordt verwijderd. Het leek bijna die ontvoering door buitenaardse wezens omdat er geld door het dak vloog in een soort van stofzuiger. Het klinkt een beetje vreemd, maar ik keek naar rijkdom en werd gewoon meegenomen. Ik zag politici in achterkamers en maakte deals met mensen. Mensen op de rug kloppen en lachen, glimlachen en grijnzen.

Gezien het feit dat "deel één" uiteindelijk volledig accuraat was, zou wat Pastor Coverstone in "deel twee" werd getoond, voor ons allemaal uiterst ontnuchterend moeten zijn.

Het lijkt erop dat de zaken vanaf september echt zullen escaleren, en het lijkt erop dat november een belangrijk keerpunt zal zijn.

Helaas wordt Pastor Coverstone meedogenloos aangevallen op sociale media omdat hij deelt wat hem is getoond, en dat is buitengewoon jammer.

Probeer dit discrete wapen - ze zien het nooit aankomen totdat ze op de grond liggen en niet kunnen bewegen!
We leven in een tijd waarin er zoveel haat is in dit land, en het zal alleen maar erger worden.

Dit hoofdstuk in de Amerikaanse geschiedenis zal zeer pijnlijk worden, en het grootste deel van de Amerikaanse bevolking heeft nog steeds geen idee wat er gaat komen
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Plaats reactie