Tom Horn: Verdrukkingsproblemen - Een asteroïde nadert

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Tom Horn: Verdrukkingsproblemen - Een asteroïde nadert

Bericht door univers » 10 apr 2021, 23:19

Nogmaals, onze oude vriend Tom Horn heeft ons weer een spannende toekomstige profetie gebracht, rechtstreeks uit de pagina's van het Boek Openbaring. Tekenen in de hemelen ... Asteroïden die naar onze planeet kwetsen ... Aardbevingen... Vulkanen... vergiftigde rivieren, ... echo's van Gods oordeel over Egypte in de dagen van Mozes en Pharoah. De Bijbel vertelt ons over een tijd in de toekomst waarin de machten van de hemel zullen worden geschud en onze wereld het oordeel van God onder ogen zal zien. Als je niet bekend bent met Bijbelprofetie, heet het de verdrukkingsperiode en duurt het 7 lange jaren. Het goede nieuws? De Bijbel vertelt ons hoe we aan deze verschrikkelijke tijd van oordeel kunnen ontsnappen.

https://ufosightingshotspot.blogspot.co ... eroid.html

http://www.prophecywatchers.com​

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Tom Horn: Verdrukkingsproblemen - Een asteroïde nadert

Bericht door Kristof Piessens » 11 apr 2021, 11:56

https://www.wimjongman.nl/nieuws/2020/messenger1.html

Dit is een volledige report (vertaling) van de video's of van het boek zelf dat hij heeft gepubliceerd getiteld "the messenger" het verhaalt over een mogelijke doofpot van een asteroïde dat in 2029 over 8 jaar dus zou inslagen op de aarde...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

4l13N

Re: Tom Horn: Verdrukkingsproblemen - Een asteroïde nadert

Bericht door 4l13N » 11 apr 2021, 14:09

Om welke asteroïde gaat het?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Tom Horn: Verdrukkingsproblemen - Een asteroïde nadert

Bericht door univers » 11 apr 2021, 15:15

Thanks Kristof :post:

Ik heb jaren geleden (heb ik al eerder gemeld ) beelden gezien, wat mij leek 2 zonnen.
De tweede zon kwam links achter de zon vandaan, straalde net zo helder als de zon, en was tweemaal zo groot als Venus.
Ik weet niet wat het is, weet ook niet of het dreigend is, heb daar geen beelden van gezien.
Misschien is het wel de asteroïde die Tom Horn bedoeld.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Tom Horn: Verdrukkingsproblemen - Een asteroïde nadert

Bericht door Kristof Piessens » 11 apr 2021, 17:06

Hmm, een blok steen dat zich kan vermommen als een tweede zon is mogelijk maar ben het opgegeven link nog aan het doorlezen, welke asteroïde NASA noemt deze mogelijk apophis...waarom weet ik nog niet maar het is een asteroïde die ze waarschijnlijk sinds kort via de telescopen hebben opgemerkt en de baan er van uitgerekend die toch dreigend lijkt te zijn...het gaat immers maar over een voorspelling/voorzegging van visioenen/dromen die ook in de bijbelboek "openbaringen" over de toekomst geschetst worden...

Ik denk dat de mensheid nu nog niet klaar is, maar wat tom horn in die link uitlegt is simultaan wel een manier hoe de toekomst van de mens er uitziet in de laatste jubeljaren vanaf 2025 dat dus over 4 jaar begint, corona nu is daar een onderdeel van en een voorgeleidde van de dingen die zullen komen met betrekking tot de wereldse zaken en de innerlijke sterkte van de mens, het is voor veel mensen een beproeving om de aankomende periode zo goed als mogelijk door te komen...of er bevrijding is in de werkelijke zin van het woord laat ik over aan anderen, het is niet mijn taak om te misleiden, te roddelen en onwaarheden te verspreiden...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Tom Horn: Verdrukkingsproblemen - Een asteroïde nadert

Bericht door Kristof Piessens » 15 apr 2021, 07:00

Oke, ik heb het eindelijk volledig uitgelezen sinds gisteravond.

Voor zover ik heb begrepen gaat het over een onvermijdelijke uitkomst dat vastligt, ja, in dat licht van wat oneindigheid echt betekend en begrepen word.
Het gaat zelfs over een geloofskwestie waarin je 1 van de twee (almachtige) personificaties dienen zal, waarbij de eerste al is geweest en verlangt wordt naar een wederkomst en de tweede nog heeft te manifesteren.
Maar de stelregel is dat 1 van de twee genaamd GOD oneindig hetzelfde cyclus kan herhalen en elke keer een ander insteek heeft over periodes van 1000 jaar maar de alleroudste kalender gebaseerd op de maanfasen is immers de joodse en hebben feesten die ook verordent zijn die beschreven zijn in de bijbel of beter de thorah...in verschillende onderdelen beschrijft the messenger/de boodschapper het verband tussen verleden heden en toekomst vanuit het perspectief van die woorden en wat die echt hebben betekend en bedoeld voor waren...

Vanavond kom ik de rest hier nog bijschrijven of posten, was best wel interessant om te lezen ga dat proberen samengevat te weergeven.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie