Man Beweert Zich Zijn Vorige Leven Als Piloot Uit De Eerste Wereldoorlog Nog Levendig Te Herinneren

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Man Beweert Zich Zijn Vorige Leven Als Piloot Uit De Eerste Wereldoorlog Nog Levendig Te Herinneren

Bericht door univers » 20 mar 2022, 19:46

De Brit beweert dat de hypnosesessie levendige herinneringen opriep aan zijn vorige leven als vliegtuigfotograaf en schutter tijdens de Eerste Wereldoorlog, meldt mirror.co.uk .

Steve Mulligan werd in 1961 in Manchester geboren, maar hij heeft ook heel duidelijke herinneringen aan zijn jeugd in Llandudno, Wales, aan het begin van de 20e eeuw. Hij beweert te zijn opgegroeid als Sydney Sutcliffe en stierf op 24-jarige leeftijd nadat zijn vliegtuig tijdens de Eerste Wereldoorlog aan het westfront was neergeschoten.

Hij had altijd van die vreemde herinneringen gehad, in zwart-wit uitgespeeld, van naar beneden kijken vanuit de hoogten van de lucht, maar hij had ze nooit kunnen ordenen. En toen ging hij naar een hypnosesessie en merkte dat hij zich zijn vorige leven herinnerde.

"Sinds ik een kind was, voelde ik me altijd aangetrokken tot Llandudno, zelfs toen ik hier als kind aankwam, wist ik de weg, en mijn moeder was verbaasd over hoe ik wist waar ik heen moest", vertelde Steve onlangs aan de Daily Post.

“Toen we liepen, had ik een déja vu, alsof ik er eerder was geweest. Pas toen iemand voorstelde om een ​​regressie uit een vorig leven te doen , kwam het allemaal uit.”

Tijdens een hypnotherapiesessie met Paul Goddard herinnerde de 61-jarige zich naar verluidt zijn vorige leven, waaronder het aansluiten bij de Fusiliers in Wrexham en vervolgens bij het Royal Flying Corps voordat hij als fotograaf en scherpschutter werkte tijdens de Eerste Wereldoorlog.

Hij herinnerde zich zelfs zijn laatste missie, een luchtverkenningsvlucht over vijandelijke linies bij Cambrai, Frankrijk, en een blik naar beneden voordat het vliegtuig werd geraakt door vijandelijk vuur en neerstortte.

"Ik herinner me dat gevoel toen het vliegtuig neerstortte en het was echt raar omdat ik het niet onder controle had", zei Mulligan.

"Ik voelde dit verlies van het leven, maar er was niets dat ik kon doen."

Hoewel hij begrijpt waarom de meeste mensen sceptisch staan ​​tegenover zijn verhaal, zegt Steve Mulligan dat het onmogelijk is om de naam te vinden van een man die daadwerkelijk in Llandudno is geboren en daar tegelijkertijd met zijn herinneringen aan zijn vorige leven heeft gewoond.

"Ik wist niets over Llandudno, behalve dat ik hier als kind kwam, totdat ik achteruitging", zei de 61-jarige.

"Ik heb de naam Sidney Sutcliffe nog nooit gehoord, dus voor mij om deze naam uit miljoenen namen te kiezen en iemand te zijn die echt in Llandudno heeft gewoond, is het gewoon ongelooflijk."

Steve bezocht onlangs het Llandudno War Memorial en vond inderdaad de naam van Sidney Sutcliffe onder lokale soldaten die stierven tijdens de Eerste Wereldoorlog, evenals tussen de graven van Sidney's ouders.

'Het was opwindend om Sidneys naam op het graf te zien en ik probeer er nog steeds achter te komen. Het is een vreemd gevoel', zei Mulligan.

“Het vreemde is dat zijn moeder (Rhoda) in 1960 stierf en ik negen maanden later, in 1961, werd geboren. Dus voor mij is het alsof ze op haar dood wacht zodat ik herboren kan worden, en daarom ben ik hier

https://anomalien.com/man-claims-to-viv ... wwi-pilot/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie