Yomanda's voorspelling

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
American Dawn

Yomanda's voorspelling

Bericht door American Dawn » 29 sep 2006, 02:41

Hoewel Jomanda met Silvia fouten heeft gemaakt hier een voorspelling waar ze gelijk in kreeg:


De aap is nu al een tijdje uit de mouw: Jack Spijkerman is dankzij de overstap naar Talpa een linksluller-rechtsvuller van de ergste soort gebleken. Hing de moraalridder uit, zo ook tegen medium Jomanda. Vara Live duikelde een fragment op: Jack noemt Jomanda, let wel, in 2001, een oplichterige geldwolf. En Jomanda zegt slechts: "ik krijg het getal tien door, het getal tien ... En dan ga jij mij excuses aanbieden. TIEN jack, het getal TIEN en mensen weten je ware aard." Dus diep ReSpeKt voor Jomanda, en voortaan toch maar even naar haar luisteren! Ondertussen zit Jack bij ... TalpaTien... en kregen wij ook iets van hogerhand door: we weten namelijk al wat een van onderwerpen van Jacks' nieuwe show bij Tien gaat worden: excuses aan Jomanda.

gelukkig werd de naam van tien Talpa en hoeveel stippen telt het logo ........10


:wink:

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11970
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 29 sep 2006, 07:09

"Iets met tien", lekker vaag, en ze noemt ook geen termijn. Allicht dat dat uitkomt...
En die excuses komen er niet, dus dat heeft ze verkeerd voorspeld.

Animal

Bericht door Animal » 29 sep 2006, 08:55

Ik voorspel iets met getal dertien.
Jaaa. Nu wordt het heel duidelijk.
Ze geven getal 13 door.

Wacht maar af.
Eens zul je het begrijpen.
Je zult zeker aan mij terug denken.

----------------------------------------

Tijdens de voorspelling was onze Yomanda al op de hoogte van Talpa 10 en de gewenste personele bezetting van die zender. Beetje mensen kennis en ziet de ongelukkige en de geldwolfen overstappen.

---------------------------------------

Kan ook nog een mooie media stunt zijn geweest. Hebben ze een deal gesloten. Iets voor de complot denkers.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 29 sep 2006, 13:35

Jomanda is echt niet serieus te nemen :lol:

The Return

Bericht door The Return » 29 sep 2006, 13:39

Dit voorbeeld is te belachelijk. Het getal 10 komt altijd wel in iemands leven voor wat een ingrijpende verandering kan betekenen, maakt niet uit hoe.

Anet

Bericht door Anet » 29 sep 2006, 15:24

We are all together now .... lalaalalalalala!Afbeelding

Plaats reactie