helende handen???

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gonda

helende handen???

Bericht door Gonda » 13 dec 2006, 16:42

Helemaal nieuw hier gaat het mij om het volgende; al heel mijn leven heb ik "iets" in mijn handen waarmee ik pijntjes en pijnen bij mensen kan weghalen. Dat deed ik maar zelden omdat het hoe en waarom het werkt nogal zweverig is (vooral voor mezelf!) maar de laatste jaren doe ik het telkens vaker tóch al weet ikzelf niet precies wát ik doe, wat ik wél weet is dat het me veel energie kost en ik er erg moe van wordt, soms ook vreselijke pijnen in mijn armen krijg. Waarom ik het dan tóch, af en toe welliswaar, doe? omdat ik wéét op zo'n moment dat ik iemand even kan helpen en dat is vaak de moeite waard.
Wat zoek ik hier met dit verhaal? ..mensen die meer weten dan ik en me willen leren omgaan met deze "energie"!!
Elke serieuze reactie kan me niet snel genoeg komen want ik heb sterk het gevoel dat ik langzaam mezelf "ziek" maak als ik niet leer hoe weer van de "vuile energie "af te komen. Alvast mijn dank!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80383
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 13 dec 2006, 16:55

Hallo Gonda, allereerst van harte welkom op dit forum :D
Mooi verhaal heb je hier neergezet.
Ikzelf kan je helaas niet helpen want ik heb geen gaves.
Maar sommige mensen hier op het forum wel.
Hoop dat zij je kunnen helpen en dat je antwoorden op je vragen krijgt.
Voor de rest, veel plezier hier. 8)

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Maan

Bericht door Maan » 13 dec 2006, 16:57

Welkom!

Het vooral belangrijk dat je jezelf afsluit. En probeert te leren hoe je energie van buitenaf kunt gebruiken inplaats van je eigen energie. Anders maak jejezelf helemaal kapot.
Veel handopleggers, schudden de energie ookwel van zich af. Gewoon letterlijk zoals ik het schrijf. Er is zat info hierover te vinden op internet met veel handige tips. Ga eens rondneuzen zou ik zeggen.
En wees niet te scheutig met het geven van je eigen energie.
Je eigen gezondheid zou voorop moeten staan.

Liefs Maan

keesie14

Bericht door keesie14 » 15 dec 2006, 21:36

Ikzelf kan ook healen, als je het wil verbeteren moet jij je denk ik vooral met visualisatie bezig houden en met meditatie (versterkt de gaves).
Als je erover wil praten moet je me maar ff op msn toevoegen.
Email: keesjr@hotmail.com

svenapv

Bericht door svenapv » 31 dec 2006, 14:07

ik, mijn moeder en mijn oma hebben dat ook

mijn oma is paranormaal begaaft

ze zegt dat het iets lijkt op reiki

meer weet ik ok nie

Gebruikersavatar
LostAngel
Onderzoeker
Berichten: 331
Lid geworden op: 18 okt 2005, 08:41

Bericht door LostAngel » 03 jan 2007, 22:48

Draag een helende steen het heet Labradoriet

(draag ik zelf ook :) )

De verborgen gaven worden door deze steen aan het licht gebracht.
Labradoriet is een heel goede beschermer en genezer. Als er lange tijd energie onttrokken wordt aan een persoon, dan kunnen er zwakke plekken ontstaat in de aura. Daardoor kan dan vermoeidheid optreden die zowel lichamelijk als geestelijk voelbaar is.Dat veroorzaakt een 'uit balans zijn' en vaak weten die mensen zelf niet wat de oorzaak van hun vermoeidheid is.De zwakke plekken zullen weer aangevuld worden en de vermoeidheid zal verdwijnen. Als daarbij dan nog een bergkristal gedragen wordt, dan blijft de nieuwe krachtige energie ook in balans.


en zo ziet ie eruit

Afbeelding

hoop dat t jou ook helpt net als bij mij... en ook veel mediteren erbij zoals keesie dat zegt..maakt je sterker misschien kan je dan tot die tijd niet tevaak doen anders raak je geestelijk en lichamelijk moe... je neemt alle negatieve dingen energie en dingen tot jezelf..wat ik zelf doe is als ik met me handen heal elke keer van me handen afschudden... probeer dat.. :)

succes

Plaats reactie