AARDSTRALEN EN GEZONDHEID

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
richie

AARDSTRALEN EN GEZONDHEID

Bericht door richie » 04 mei 2005, 20:59

Daar het nochtans een natuurlijk vershijnsel is plaats ik het toch
op paranormaal daar de wetenschap er geen verder ernstig onderzoek
naar doet.
Reeds 20 jaar verdiep ik me in de materie en breng ook de zones in kaart
bij bouwgrond en woningen.
Graag had ik eens meningen gehoord van derden.


Vriendelijke dank

Rik Cappelle

Meer info: http://www.gezondhuis.be

Romaine

Bericht door Romaine » 06 mei 2005, 18:13

Kom je ook overal tegen!
Romaine

Di Lana

Bericht door Di Lana » 06 mei 2005, 23:54

Wat interessant dat je dat doet! Ik heb er geen mening over, want daarvoor weet ik te weinig over het onderwerp, maar ik geloof er zeer zeker in. Ik heb ooit een programma gezien op Discovery over dit fenomeen. Ze deden onderzoeken in huizen waar mensen dachten dat ze misschien klopgeesten hadden, omdat er soms dingen in huis trilden en vielen. Met een apparaatje gingen ze die huizen meten of ze op bepaalde aardstralen gebouwd waren.
Maar kun je er zelf ook iets over vertellen? Lijkt me leuk en boeiend om te weten.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80551
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 07 mei 2005, 14:58

Hai Richie, van harte welkom op dit forum :D
Prachtige site heb je, ik weet er heel weinig van af , maar ben er wel bekend mee.
Ik wens je veel plezier hier toe :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Noes

Bericht door Noes » 12 jul 2005, 23:01

Hoe vind je die aardstralen, Richie? Met de wichelroede? Ik heb net voor het eerst gewicheld en ik vond het een heel aparte ervaring. In de tuin van een vriendin vond ik heel veel krachtcentra en ook een leylijn. Ik ga dit vaker doen, zeker weten!

Romaine

Bericht door Romaine » 13 jul 2005, 00:22

Aardstralen kun je net als leylijnen met de wichelroede vinden. De benaming krachtcentra wordt veel gebruikt voor een leycentrum, maar ik gebruik krachtcentrum meer voor plekken waar echt veel kracht is, en dat heb je meestal niet in de achtertuin liggen, maar op een heilige plek met heiligdom uit oude tijden. Er zijn regelmatig groepsbijeenkomsten in verschillende regio's. http://www.leylijnen.com/

Romaine

Noes

Bericht door Noes » 17 jul 2005, 22:37

Mijn vriendin heeft samen met mij gewicheld en zij is aardig thuis in dit soort dingen. Zij verbaasde zich er ook al over dat er zoveel te vinden was in haar tuin, maar haar boerderij heeft waarschijnlijk vrij veel historie. Ze zit zelf ook bij zo'n wichelroede-groep.

Romaine

Bericht door Romaine » 17 jul 2005, 22:39

Hallo Noes,

Mag ik vragen welke groep dat betreft en hoe ze heet, bericht aub prive als je wilt.

Dank!
Romaine

Plaats reactie