Mutaties...X-men?

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Aenimaxequal

Re: Mutaties...X-men?

Bericht door Aenimaxequal » 02 aug 2007, 08:27

jannie schreef:... ook ben ik geboren met een kiew, ja een kiew wat vissen ook hebben...doktors hebben dit alleen al voordat ik enoig besef had wat er aan de hand was verwijdert van mijn lichaam waar ik gemixte gevoelens over heb.
Z.
Ik vond een artikel over dat er een kieuw is verwijderd bij een 11 jarige jongen uit Australië. De kieuw zat op zijn nek.
In de eerste weken van het leven als embryo zouden we allemaal kieuwen hebben gehad. Zes stuks op precies te zijn.
Dit is de link naar het artikel. Het is in het engels : http://www.christiananswers.net/q-aig/aig-c031.html
Ik probeer er wijs uit geraken maar eerlijk gezegd heb ik nogal weinig geslapen. Misschien is het iets, misschien niet.

Shizo

Bericht door Shizo » 02 aug 2007, 09:12

Kieuwen bij een mens hier, klinkt wel een beetje waterworld achtig..

Ravertje

Bericht door Ravertje » 02 aug 2007, 09:14

Had ik maar kieuwen :roll:
Lijkt me verdomd handig om onderwater adem te kunnen halen..

Shizo

Bericht door Shizo » 02 aug 2007, 09:16

Je kan misschien wel kieuwen hebben, maar wie zegt dat die kieuwen daadwerkelijk zorgen dat je onderwater kan ademen?

Maan

Bericht door Maan » 02 aug 2007, 09:25

Ja misschien zijn ze wel om gevaarlijke stoffen uit de lucht te filteren ofzo.....?

Shizo

Bericht door Shizo » 02 aug 2007, 09:27

Of misschien gewoon als een afwijking.
Zoals een kerel met 3 voeten geboren kan worden

Gijs

Bericht door Gijs » 02 aug 2007, 13:28

kan je wel 2 trappen tegelijk uitdelen. Kan toch ergens handig voor zijn.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 02 aug 2007, 17:16

Lijkt me gewoon een foutje van Moeder Natuur.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 02 aug 2007, 17:20

Ohana_eye schreef:M`n oudste zoon, bijna 5, is ook buitengewoon sterk voor zijn leeftijd. Niet erg handig want als hij iets niet wil en hij moet het toch van mij dan kan ik hem fysiek amper de baas. Ik ben onder gewone omstandigheden nu ook niet al te sterk, maar met die bekende adrenaline-stoot zou ik ook bergen kunnen verzetten, bij wijze van spreken. Ik treed alleen fysiek op als het echt moet als het b.v. te gevaarlijk word. Voor de rest is het wijs proberen te onderhandelen met een kleuter van vijf die ook behoorlijke volwassen klinkt bij tijden. Beide jongens ( ook de jongste) lijken dan ook een oude ziel te bezitten Hij beseft ook dat hij sterk is en dan durft hij zijn cape aantrekken, helm en zonnebril op, stok erbij en hij is weer een van de vele superhelden... maar als er een ander kind rot tegen hem gaat doen dan staat hij daar als een teer mannetje en durft niet voor zichzelf opkomen... nou, toch niet als mama in de buurt is.


Mijn jongste, 3 jaar, kent dus geen angst en door hem zal ik snel grijze haren krijgen. Hij praat altijd over hoe hij monsters en reuzen gaat verslaan. Voor hem zitten er ook reuzen in de muur maar mama hoef niet bang te zijn, zegt ie, Sonny verslaat ze wel.
Terwijl zijn broer niet voor zichzelf durft opkomen gaat hij tegen die pestkoppen in. 'Kom maar' roept hij... pak mij maar. De jongen heeft zich altijd moeten redden bij het ravotten met zijn broer. Het heeft hem zelfvertrouwen gegeven maar soms denk ik dat hij het teveel heeft. Levensgevaarlijk. Ik hoop voor hem dat hij echt die superkrachten in zich heeft of dat hij met het ouder worden beseft dat als je gevaar opzoekt dat je dan wel eens aardig op je bek kan gaan. Maar ik ga er de nadruk niet op leggen. Weet je, self-fulfilling prophecy.. niet op klimmen want dan val je. Grotere kans dat hij niet valt bij het klimmen als ik mijn woorden aanpas. B.v. Hou je goed vast.

Telepathie is wel aanwezig bij ons maar heb ondertussen kunnen aanvaarden dat het een logisch natuurlijk fenomeen is. Of het nu met geesten te maken heeft of niet.
Sommige kinderen kunnen inderdaad op hun vijfde al beresterk zijn. Vooral tegen leeftijdgenoten. Dit is vooral omdat ze hun eigen kracht nog niet zo goed kennen.
De jongste heeft klaarblijkelijk een rijke fantasie en daar is niets mis mee. Nergens om zorgen over te maken.

Gijs

Bericht door Gijs » 02 aug 2007, 19:20

FoX schreef:Lijkt me gewoon een foutje van Moeder Natuur.
Volgens de darwiaanse evolutie is alles een foutje maar soms kan het foutje net zo uitpakken dat het de individu ten goede komt. En dan heeft diegene meer tijd om zich voor te planten enz enz.

Ravertje

Bericht door Ravertje » 02 aug 2007, 19:26

Shizo schreef:Je kan misschien wel kieuwen hebben, maar wie zegt dat die kieuwen daadwerkelijk zorgen dat je onderwater kan ademen?
Dat weet ik niet,
maar is het zelfde er worden ook mensen geboren met staarten.

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 02 aug 2007, 20:05

FoX schreef: Sommige kinderen kunnen inderdaad op hun vijfde al beresterk zijn. Vooral tegen leeftijdgenoten. Dit is vooral omdat ze hun eigen kracht nog niet zo goed kennen.
De jongste heeft klaarblijkelijk een rijke fantasie en daar is niets mis mee. Nergens om zorgen over te maken.
Bedankt voor de geruststelling
Een rijke fantasie heeft hij inderdaad en is met tijden dus ook super vermakelijk.

Ravertje schreef:[
Dat weet ik niet,
maar is het zelfde er worden ook mensen geboren met staarten.
Das bijlange het enigste nog niet , gisteren zat ik aan aflevering 20 van het tweede seizoen X-files genaamd : Humbug. De inhoud ging over deze wezens. http://www.quasi-modo.net/ ( let op je volume want ik vloog zowat van m`n stoel toen ik die link aan klikte, het is een site met een achtergrond muziekje )
Misschien zit ik nu iets te ver af van het begin topic....

Gijs

Bericht door Gijs » 02 aug 2007, 21:21

Deze wezens? Volgens mij zijn het gewoon mensen hoor. :?

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 02 aug 2007, 21:43

Gijs schreef:Deze wezens? Volgens mij zijn het gewoon mensen hoor. :?
Joh, niet te zwaar nemen. Ik noem mezelf ook een wezen, gewoon fout taalgebruik denk ik. Gewoon ook overgenomen van een ander peins ik. We zijn toch schepsels trouwens m.a.w. levende wezens?

Gijs

Bericht door Gijs » 03 aug 2007, 01:15

nee ik dacht even omdat het gedrochten waren ze opeens geen menselijke rechten meer hadden. Sorry verkeerd begrepen.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 04 dec 2007, 18:45

Ik splitst de posts over dromen even op naar Bewustzijn & Onderbewustzijn. Hier weer ontopic.

Plaats reactie