Schaduw mensen.

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Tammy » 23 aug 2008, 06:05

Ontopic weer graag :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Aenimaxequal

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Aenimaxequal » 19 dec 2008, 20:51

Energie vreters noemen sommige mensen die zwarte figuren.
Ik ga het zo meteen ook nog wel eens geloven maar dat kan ik beter maar niet te vaak hardop vertellen.

Hmmmm...alhoewel ik niet echt een menselijke vorm herkende in mijn schaduw figuur.
Vaak zal het ook aan teveel weed gebruik gelegen hebben. :roll:
Ik blijf eeuwig twijfelen denk ik.
Want stel dat de verschillende sferen wel zo zijn te waarnemen...
of....

In de boeddhistische kosmologie wordt het gehele bestaan opgedeeld in drie hoofdsferen: de zintuiglijke sfeer, de stoffelijke sfeer en de onstoffelijke sfeer. Binnen deze sferen bestaan in totaal 31 subsferen. De sferen waarin wezens leven, zijn niet louter dimensies die buiten ons bestaan, maar weerspiegelen vooral de staat van ons eigen bewustzijn.
http://www.sleuteltotinzicht.nl/hlp006.htm

Misschien gaan die 31 subsferen me iets te ver.
[think]

Aenimaxequal

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Aenimaxequal » 07 jan 2009, 22:31

Tammy schreef: Lees hier het hele artikel.
Ja en onderaan staat een youtube filmpje, is een interview met Heidi Hollis.
Haar gedachten over de zaak zijn nu niet bepaald geruststellend of zoals sommige zouden zeggen niet erg rationeel. Ik plaats het ook even hier.
Researcher Heidi Hollis, who's been described as the "Dr. Phil" of the paranormal, discussed 'shadow' entities as well as encounters with other types of negative beings. Shadow people have been around since the beginning of time and are a dark influence upon society, she said. They also relate to negative alien entities such as the Reptilians and Greys, and may in fact be part of the same overall phenomena, she added.

Shadow Beings Pt.1



Straffe koffie dit en wou dat ik hierover wat meer 'field work' kon verrichten.
Leuke job heeft Hollis.

Maan

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Maan » 08 jan 2009, 08:17

Een ex van me, wazig tiepje, zag ook dit soort wezens. Eentje zag er volgens heb uit als in bovenstaand plaatje. Exu noemde hij deze.....
Ik heb 'm nooit gezien :wink:

Aenimaxequal

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Aenimaxequal » 08 jan 2009, 11:02

Like this?
Eshu (other names include Exú, Esu Eleggua, Esu Elegbara, Eshu Elegbara, Elegba, Legba, and Eleda) is an orisha, and one of the most known deities of the Yoruba mythology and related New World traditions.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eleggua

Aenimaxequal

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Aenimaxequal » 08 jan 2009, 13:23

Nog wat :
Exu (known as Eleggua in Santeria and Legba in Candomble) is the owner of the roads and doors in this world. He is the repository of ashe. The colors red and black or white and black are his and codify his contradictory nature. In particular, Exu stands at the crossroads of the human and the divine, as he is a child-like messenger between the two worlds. In this role, it is not surprising that he has a very close relationship with the orisha of divination, Orunmila. Nothing can be done in either world without his permission. Exu is always propitiated and always called first before any other orisha as he opens the door between the worlds and opens our roads in life. He recognizes himself and is recognised by the numbers 3 and 21.
http://www.swarthmore.edu/Humanities/ychirea1/Exu2.html

En het vreemde is weer dat ik de laatste weken veel heb met het getal 3 ( ook 6). Weer zo`n periode waar een nummer contant je pad kruist. :wink:


Voor de rest kan ik niet goed uitmaken of ie nou goed of slecht is. Hangt van de site zelf af waar ze hem beschrijven. :? Google maar eens Exu ...

Cardassian
Student
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 jan 2007, 17:32

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Cardassian » 10 jan 2009, 01:30

Qua wetenschap ben ik van mening dat er teveel in je ooghoeken vaag lijkt; ten eerste omdat er veel minder licht in je hoeken je ogen binnenkomen om alles te zien en ten tweede omdat je er geen aandacht aan besteed.

Wat ik weet van de fantasy wereld is dat sommige schaduwfiguren uit de hel komen. Er is een stripverhaal dat Spawn heet. Hellspawn zijn figuren die vanuit hell naar de aarde gezonden worden om ff flink wat onrust te creeren. Voorheen waren het gewone mensen die hun ziel hebben verkocht aan de duivel. Het hoofdpersonage uit Spawn is er ook zo een. Alleen deze komt geen onrust veroorzaken, maar word een soort van anti-held die toch eerder mensen helpt. Ik kan mij herinneren dat ergens in een strip is verzonnen dat er geruchten gingen dat er tijdens W.O. 2 van dat soort duistere figuren rond de nazi's en Hitler rondhingen, alhoewel de hoogste generalen nooit echt bewijs hadden. Misschien zijn deze schaduwen ook zoiets?

Wat ik me dan wel weer afvroeg is het volgende; Als je in de stad - of andere drukke plekken - bent, heeft bijna iedereen wel scherp zicht op iets dat zich bevindt in de ooghoeken van een ander. Dus als iemand meent een figuur gezien te hebben, vergroot dat toch de kans dat iemand anders een helder blik heeft gehad op die figuur?

Gebruikersavatar
Aine Vevina
Onderzoeker
Berichten: 451
Lid geworden op: 15 jan 2007, 16:49

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Aine Vevina » 11 mei 2009, 22:51

Ik zie bijna altijd iets flitsen in me ooghoek of is een beestje of een schaduw mens ofzo
Afbeelding

Ik ben een alienmeisje

tofu_kronos

Re: Schaduw mensen.

Bericht door tofu_kronos » 11 mei 2009, 23:06

Aine Vevina schreef:Ik zie bijna altijd iets flitsen in me ooghoek of is een beestje of een schaduw mens ofzo
Kunnen ook floaters zijn, dat zijn clusters eiwitten in de oogbol.

Cardassian
Student
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 jan 2007, 17:32

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Cardassian » 03 nov 2009, 20:26

In de film "the Eye" speelt Jessica alba een blind meisje dat al van jongs af aan blind is geworden. Ik zal er niet veel van vertellen en ik kan ook niet alles vertellen, want ik heb pas een kwartier of zo gezien:

Na een operatie waarbij Jessica 2 donor ogen heeft gekregen ziet ze de wereld weer....in een nogal vage vorm. Houd maar eens een plastic insteek hoesje voor je en dan zie je wat zij ook ziet. In een vroege scene word haar ziekenhuiskamer genoot - een tamelijk oude vrouw - door een shaduwperson meegenomen na waar dan ook. Die shaduwpersoon zien we als kijker niet 100%, want we zien alleen dat moment door de ogen van Jessica. Tot zover een interessante film, hopen dat de rest ook leuk word.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Tammy » 03 nov 2009, 20:32

Hier de trailer van die film.



Thanks Cardassian, lijk me mooie film. ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Anet » 03 nov 2009, 20:34


Aenimaxequal

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Aenimaxequal » 04 nov 2009, 23:23

Om eerlijk te zijn heb ik het zo niet meer voor dat soort films. Ik verdiep me liever in het sjamanisme waar de geesten niet eng zijn maar wijs :P

Anet

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Anet » 05 nov 2009, 00:53

Oh jéétje ... Tams had al een trailer gezet ... had ik nog niet eens gezien!! :rolfl:
Twee zielen één gedachte!! [joker]

Silverlady

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Silverlady » 05 nov 2009, 20:44

Film gezien,maar vond hem niet zo schitterend eerlijk gezegd

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Tammy » 05 nov 2009, 20:51

Nee Silverlady?
Waarom niet?
Welke versie heb jij gezien.
De trailer van mij of die van anet, want dat zijn 2 verschillenden.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Anet » 05 nov 2009, 21:02

[joker] Tams ... ze heeft de film gezien ... die trailers zijn dan wel anders maar de film is toch het zelfde? [joker]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Tammy » 05 nov 2009, 21:05

Ik dacht dat die van jou een anderen hoofdrolspeelster had, een japanse.
Maar ik kan het mis hebben. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Anet » 05 nov 2009, 21:25

Nee .. verhipt .. je hebt gelijk ... er is dan reproductie, ik nam eigelijk aan dat het een nieuwe film was ... stom! :oops:

Silverlady

Re: Schaduw mensen.

Bericht door Silverlady » 05 nov 2009, 21:29

Had ze beide gezien dacht ik

Plaats reactie