Vage stem + geruis voicemails!

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Avatar

Vage stem + geruis voicemails!

Bericht door Avatar » 17 okt 2007, 14:38

Ik krijg elke dag rond 24:00 een voicemail met een hele vage stem en geruis op de achtergrond, wie weet er hoe ik die voicemail op de computer kan zetten en wie weet wat het zou kunnen zijn. Het is geen grap van iemand want ik heb een privé nummer.

En het rare is ik nam op toen hoorde ik geruis opeens hing het persoon op en toen belde hij/zij/het na 1 minuut terug en toen nam ik niet op en toen sprak hij/zij/het de voicemail in en sindsdien krijg ik steeds dezelfde voicemail, het lijkt erg op een EVP opname die al omgezet is.

Dit gebeurde er toen ik het probeerde op te nemen:
Ik heb de luidspreker van mijn telefoon bij mijn headset-micorfoon gehouden(terwijl ik de voicemail afspeelde) maar dan hoor ik allemaal gepiep op de opname(net zon geluid als dat je gebeld wordt en je telefoon licht naast je pc. volgens mij zit er iets in de microfoon dat storing veroorzaakt met mijn telefoon.
En hij beld niet met geheim nummer maar met ''onbekend'' nummer omdat hij minstens 2x moet overgaan voordat het nummer word weergegeven. Ik heb alleen de 1e x de telefoon opgenomen en toen stond er dat het een privé nummer was.

Ik kreeg net 17-10-2007(23:16) weer dezelfde voicemail en precies toen ik de voicemail kreeg liep het scherm van mijn xbox 360 vast, kan dit een verband hebben?
Laatst gewijzigd door Avatar op 17 okt 2007, 23:18, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 17 okt 2007, 14:43

Hai Avatar, ik kan je niet helpen maar op dit forum zitten een aantal computer deskundigen, die kunnen je vast helpen!
Succes! ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gijs

Bericht door Gijs » 17 okt 2007, 16:26

Als je een draagbare telefoon heb kan je natuurlijk het bovenste speaker gedeelte tegen een microfoon die op de computer staat aangesloten (als je die hebt) aanhouden en dan geluidsrecorder aanzetten. :mrgreen: Anders weet ik het ook niet. Maar ik ben wel benieuwd naar die vage stem. Ik heb een telefoon waar je kan checken welk nummer je als laaste gebeld hebt. En die kan je blijven opzoeken tot er iemand anders is die beld. Mischien als jij ook zo`n telefoon heb moet je hem is terugbellen en kijken wie het is. En als het een geheim nummer is dan zou ik niet weten wat je kan doen. Maar je zou hem is op internet moeten zetten en de link hierop zetten ofzo. Ik ben benieuwd hoe het klinkt. Eeb geest denk ik niet maar er valt mischien te achterhalen of er door een nummer gebeld is of dat er een "geest" het bandje heeft beïnvloed. Maar ik ben wel benieuwd hoe het klinkt en wie of wat het precies is. En wat er gezegd wordt.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 17 okt 2007, 18:42

Heb je onlangs met iemand ruzie gehad?

Avatar

Bericht door Avatar » 17 okt 2007, 19:20

Gijs schreef:Als je een draagbare telefoon heb kan je natuurlijk het bovenste speaker gedeelte tegen een microfoon die op de computer staat aangesloten (als je die hebt) aanhouden en dan geluidsrecorder aanzetten. :mrgreen: Anders weet ik het ook niet. Maar ik ben wel benieuwd naar die vage stem. Ik heb een telefoon waar je kan checken welk nummer je als laaste gebeld hebt. En die kan je blijven opzoeken tot er iemand anders is die beld. Mischien als jij ook zo`n telefoon heb moet je hem is terugbellen en kijken wie het is. En als het een geheim nummer is dan zou ik niet weten wat je kan doen. Maar je zou hem is op internet moeten zetten en de link hierop zetten ofzo. Ik ben benieuwd hoe het klinkt. Eeb geest denk ik niet maar er valt mischien te achterhalen of er door een nummer gebeld is of dat er een "geest" het bandje heeft beïnvloed. Maar ik ben wel benieuwd hoe het klinkt en wie of wat het precies is. En wat er gezegd wordt.

Ik heb de luidspreker van mijn telefoon bij mijn headset-micorfoon gehouden(terwijl ik de voicemail afspeelde) maar dan hoor ik allemaal gepiep op de opname(net zon geluid als dat je gebeld wordt en je telefoon licht naast je pc. volgens mij zit er iets in de microfoon dat storing veroorzaakt met mijn telefoon.
En hij beld niet met geheim nummer maar met ''onbekend'' nummer omdat hij minstens 2x moet overgaan voordat het nummer word weergegeven. Ik heb alleen de 1e x opgenomen en toen stond er dat het een privé nummer was.
Laatst gewijzigd door Avatar op 17 okt 2007, 19:51, 3 keer totaal gewijzigd.

Avatar

Bericht door Avatar » 17 okt 2007, 19:23

FoX schreef:Heb je onlangs met iemand ruzie gehad?
Nee en mijn nummer akn niemand zien want hij belt automatisch met privé nummer en ik heb maar 1 vriend die me nummer heeft en die was bij mij logeren toen ik voor de 1e keer gebeld werd.

En het rare is ik nam op toen hoorde ik geruis opeens hing het persoon op en toen belde hij/zij/het na 1 minuut terug en toen nam ik niet op en toen sprak hij/zij/het de voicemail in en sindsdien krijg ik steeds dezelfde voicemail, het lijkt erg op een EVP opname die al omgezet is.

Gijs

Bericht door Gijs » 17 okt 2007, 19:48

creepy :D

Hermes of the Night

Bericht door Hermes of the Night » 17 okt 2007, 20:03

hahah seroius? da's vaag

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 17 okt 2007, 20:29

Is er onlangs iemand overleden in je naaste omgeving?

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 17 okt 2007, 20:39


Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11959
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 17 okt 2007, 20:40

Sinds wanneer is niet ingesproken voicemail een paranormaal fenomeen?

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 17 okt 2007, 21:28

MetalPig schreef:Sinds wanneer is niet ingesproken voicemail een paranormaal fenomeen?
Sinds dit topic. MetalPig je weet toch.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11959
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 17 okt 2007, 21:33

Omdat meeting.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 17 okt 2007, 21:34

Ontopic :mrgreen: .

Avatar

Bericht door Avatar » 17 okt 2007, 23:02

MetalPig schreef:Sinds wanneer is niet ingesproken voicemail een paranormaal fenomeen?
Ik hoor een soort van wazige stem en geruis net zoals je bij omgezette evp's hoort

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11959
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 18 okt 2007, 07:29

Of bij iemand die in plaats van in de telefoon tegen een andere persoon praat.

Overigens, als je de voicemail via een microfoon op de PC gaat zetten krijg je vast nog meer EVP-achtige ruis.

Avatar

Bericht door Avatar » 18 okt 2007, 10:48

MetalPig schreef:Overigens, als je de voicemail via een microfoon op de PC gaat zetten krijg je vast nog meer EVP-achtige ruis.
Klopt

Keith_Richards

Bericht door Keith_Richards » 18 okt 2007, 18:44

vage shit makker

Plaats reactie