Vriend op de begrafenis

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Artemisia

Vriend op de begrafenis

Bericht door Artemisia » 21 okt 2007, 16:02

In januari is een vriend van mij overleden. Lullig ongeluk, knappe intelligente en vooral ook waanzinnig aardige jongen, iedereen was er kapot van. Hij was 32 jaar oud.

Mijn zusje was erg close met hem. Hij had sterke gevoelens voor haar maar die beantwoordde ze niet, maar hij was haar erg dierbaar. Met mijn moeder gingen wij drieen naar zijn begrafenis. Tijdens de dienst hoorden we ineens een harde windvlaag, echt fluitend, langs het kerkgebouw. Mijn zusje ging teveel op in haar verdriet maar mijn moeder en ik dachten op dat moment hetzelfde. Er waren zelfs mensen die omkeken of er iemand de kerk binnenkwam!

Op het kerkhof kwam er nogmaals een windvlaag, nadat zijn moeder over het graf boog en amen zei. Mijn zusje was niet eerder overtuigd van mijn moeders en mijn aanname dat hij dat was, maar op dat moment voelde ze wel zijn aanwezigheid. Vervolgens ging zij ook even langs zijn graf, en vreemd genoeg woeien de bloemen gewoon om, zo hard woei het ineens!!
Zeker geen toeval.

Het was zeer bijzonder om mee te maken. Ik werd er in ieder geval erg emotioneel van. Mijn geloof in een soort "lotsbestemming" is best groot dus ik ga ervanuit dat zijn tijd was gekomen maar als ik kijk hoe deze jongen in het leven stond, begrijp ik werkelijk niet hoe het zo heeft moeten zijn.

En kennelijk was hij dat met me eens ;)

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 21 okt 2007, 16:36

Dit komt me bekend voor. Mijn broer is in april op 29 jarige leeftijd plotseling overleden. Het gevoel van iemands aanwezigheid is onbeschrijfelijk...
Laatst gewijzigd door FoX op 21 okt 2007, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Artemisia

Bericht door Artemisia » 21 okt 2007, 17:39

Gecondoleerd. Wil je er misschien iets over vertellen? Dit is echt waanzinnig nieuw voor me en ik heb lange tijd niet geweten wat ik ermee aanmoest.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 22 okt 2007, 20:27

Wat wil je precies weten?
In dit topic staan wat ervaringen wat betreft het overlijden van mijn broer.

http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... php?t=4379

Howlin Mad Murdock

Bericht door Howlin Mad Murdock » 23 okt 2007, 21:11

Ja ken dat ook, dat is gewoon bizar.
TOen mijn oma overleden was stonden er rozen optafel hadden we paar dagen voor dat ze overleed neer gezet, en 4 dagen naar dr dood zijn we dr aanleunflat binnen geweest en 1 roos er van bleef rechtopstaan en die roos staan nog altijd recht op heel raar is dat.

Mn ma is daar nu dus heel erg aan gehecht en het is toch iets aparts.

Artemisia

Bericht door Artemisia » 03 nov 2007, 20:46

Dank je Fox. Ik heb je topic met veel aandacht gelezen.

Voor mij bleef het bij deze ervaring. Maar ik was ook niet echt close met hem.

Maak jij nog steeds voorvallen mee waarbij je je broers aanwezigheid vermoedt?

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 03 nov 2007, 22:00

Artemisia schreef:Maak jij nog steeds voorvallen mee waarbij je je broers aanwezigheid vermoedt?
Minder als voorheen, maar er zijn momenten die me laat denken aan zijn aanwezigheid.

Plaats reactie