Schaduw figuur

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Aenimaxequal

Puzzelen

Bericht door Aenimaxequal » 27 aug 2008, 21:55

Oke, Junior is dan hier ook op bezoek geweest. Ik was aan het hopen op een spontane illusie maar ik wou dat ik iets langer als 1 second á 2 had gezien. Het is moeilijk herinneren. Het leken soms fracties van sec. en als ik de schaduw weer beheerst inbeeld dan kan het niet langer dan 1 sec zijn geweest.
Het verplaatste zich van de gangdeur naar de hoek van de tafel, richting bureaustoel met mij erop.

Ik wou dat er een camera in m`n hersenen was gepland die reageert op verandering van hartslag.
En als ik durf denken dat het met aliens en cloacks te maken heeft, zonder enige humoristische bijbedoeling ben ik dan weer aan de off-topic :? ?

En zijn zo`n wezens überhaupt wel detecteerbaar met enig apparatuur. Aja, als ik wil gaan uitwijzen dan wil ik dat wel degelijk doen.
Ik kan beter donkere materie eens onder de loep leggen ...het is transparant.



........searching..........

tofu_kronos

Re: Schaduw figuur

Bericht door tofu_kronos » 31 aug 2008, 00:58

Zie ook weleens schaduw figuren, dus ik heb wat onderzoek gedaan. Weet je wat floaters zijn, dat zijn samengeklonterde eiwitten in de oogbol. Die een donker uiterlijk hebben. Ze bewegen mee met het draaien van de oogbol. en ze worden weleens aan gezien voor schaduwen.

http://www.allaboutvision.com/condition ... floats.htm

Aenimaxequal

Re: Schaduw figuur

Bericht door Aenimaxequal » 31 aug 2008, 02:01

allabout vision schreef:see small specks or clouds moving
I saw something BIG.
Beschrijft die link gewoon die bacterie vormen die ik rond zie zwemmen op m`n ogen? Kleine kikkervisjes op m`n oogvlies :mrgreen:

Plaats reactie