Schaduw figuur

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Aenimaxequal

Schaduw figuur

Bericht door Aenimaxequal » 27 okt 2007, 23:29

[youtube]http://youtube.com/watch?v=BHi75L9B1k4[/youtube]

Er staat in de originele titel : Ghost Video, Ghostly Shadow In Dudley Town Woods. Dit is niet uit een ooghoek bekeken maar door een camera gefilmd.
Ik zet het niet bij de onderverdeling 'Geesten' want daar ben ik niet meteen van overtuigd. Een andere optie die opkomt is hier te lezen -->http://en.wikipedia.org/wiki/Cloak_of_invisibility
Ja, rond -0:44 in het filmpje hoor en zie je het pas duidelijk maar toch roept het nog vragen op. (en op de YouTube site zelf is de tijd ongeveer 1:38 )
Laatst gewijzigd door Aenimaxequal op 28 okt 2007, 10:30, 3 keer totaal gewijzigd.


Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 28 okt 2007, 10:38

De artikels dateren uit 2005 en 2006 dus de technieken kunnen al ver genoeg ontwikkeld zijn om zo`n fenomeen te creëren [think]

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 28 okt 2007, 13:15

Ik zie het niet.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Bericht door Tardis » 28 okt 2007, 13:18

Interessant onderwerp. Onwillekeurig ga je je toch afvragen waarom de moleculen van b.v. melk, ijzer en p.v.c. geen licht doorlaten en die van b.v. water, glas en perspex wel. En dan gaat de techniek zoals in de door Tofu voorgestelde links nog een hele stap verder. Ik ben erg benieuwd wat we hier binnenkort van kunnen verwachten, qua toepassingen.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11975
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 28 okt 2007, 19:05

Moet er ook iets te zien zijn in het stuk voordat ze naar binnen gaan en de camera op een tafel zetten?
(Ik kijk zonder geluid, dus wellicht vraag ik naar de bekende weg.)

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 28 okt 2007, 19:26

heb meerdere keren naar het filmpje gekeken, en ben tot de conclusie gekomen dat het hier om iets gaat op 2 benen.

Maan

Bericht door Maan » 28 okt 2007, 20:02

MetalPig schreef:Moet er ook iets te zien zijn in het stuk voordat ze naar binnen gaan en de camera op een tafel zetten?
(Ik kijk zonder geluid, dus wellicht vraag ik naar de bekende weg.)
Wat was er na dat stuk op de tafel te zien dan?
Ik zag alleen in het eerste deel iets wazigs tussen die struiken :?

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 29 okt 2007, 12:23

FoX schreef:Ik zie het niet.
Misschien zie je het op deze versie die aangepast is voor mensen die het niet konden zien.
[youtube]http://youtube.com/watch?v=HMsxbTJUnjM[/youtube]

Hier zie ik het al rond -0:49

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 29 okt 2007, 12:26

tofu_kronos schreef:heb meerdere keren naar het filmpje gekeken, en ben tot de conclusie gekomen dat het hier om iets gaat op 2 benen.
Predator al bij je opgekomen?

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 29 okt 2007, 14:23

Ohana_eye schreef:
FoX schreef:Ik zie het niet.
Misschien zie je het op deze versie die aangepast is voor mensen die het niet konden zien.
[youtube]http://youtube.com/watch?v=HMsxbTJUnjM[/youtube]

Hier zie ik het al rond -0:49
Ik kan er nog weinig van maken :? .

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80656
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 30 okt 2007, 14:02

Ik zie ook niet echt iets, alleen dat er iets wazigs in het midden van die struiken is.
Maar of het een figuur is ofzo kan ik er niet uit opmaken.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 30 okt 2007, 14:06

Ik zie duidelijk iets zwarts zich verplaatsen. Over de inhoud van dat zwarte ben ik niet zeker. Nog te weinig aandacht aan besteed, dat terwijl het iets fascinerend is.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80656
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 30 okt 2007, 14:40

Ik heb het nog eens bekeken van FoX zijn berichtje, er is wel iets wazigs te zien maar voor de rest niks [think]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 30 okt 2007, 18:29

Tammy schreef:I er is wel iets wazigs te zien maar voor de rest niks [think]
Is volgens jou optiek het wazige niet zwart van kleur?

Ik zie er er wel een mensachtige vorm in.
Dit doet me denken aan de inktvlek test :wink:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80656
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 31 okt 2007, 12:34

Ja het wazige is inderdaad zwart van kleur.
Ik zag er eerst een eland in, maar nu niet meer.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gijs

Bericht door Gijs » 31 okt 2007, 18:08

Ik zie een stilstaand onduidelijk iets. Dan kan het netzogoed een bouwwerkje zijn. Maar mischien kijk ik verkeerd. Maar ik zie niets bewegen in iedergeval. Wel iets wat enigzins op benen lijkt maar als dat het nou is. En waar zijn die schaduwfiguren dan van gemaakt? En kan je het niet voor het leger gebruiken als je er achterkomt hoe ze zich zo kunnen verbergen? Als dit echt was had het leger allang aandacht getoont. En het in iedergeval sirieus genomen. Het Amerikaanse leger deed zelfs onderzoek in een homo-bom. Ze nemen dus best veel serieus om superieur te zijn. Maar ik heb nog nooit een officiële onderzoekpagina over schaduwmensen gezien. Mischien dat iemand hier een site met zo`n pagina kent? Of in iedergeval een officieel artikel. Ik kan me in iedergeval niet voorstellen dat zo`n ding uit zichzelf doorzichtig is terwijl het complexe organen heeft. Want als transpirante materie zich hoog opstapelt (om complexe organen te vormen) zal het steeds minder licht doorlaten en op een gegeven moment licht weerkaatsen. En zou het wit zijn of zouden er in iedergeval witte lijnen in te zien zijn. Dat is mijn visie tenminste ik weet niet of jullie er wat aan hebben. Maar ok.

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 10 nov 2007, 17:51


http://www.royalsociety.org/downloaddoc.asp?id=2867
Is die foto echt het resultaat van een switch ? Dit ligt meer bij wetenschap dan paranormaal. Oke, het schaduw figuur is me ook nog een raadsel.
Ik zit nu ook te zoeken in het project genaamd Project 'Invissible'.

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 11 nov 2007, 14:30

Afbeelding
Iets dat junior genoemd word mag dan wel een product van iets zijn.

Multidimensional Infinity

Bericht door Multidimensional Infinity » 13 nov 2007, 16:52

Junior is een materiële manifestatie van iemands gedachten. Het schijnt dat hij daar nog steeds af en toe gesignaleerd wordt.

@Gijs: niet alle wezens hoeven organen te hebben.

Ik zie in dat filmpje wel een schaduw voorbijlopen, het lijkt mensachtig maar erg mager.

Plaats reactie