help.. wij zien ze vliegen...

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Howlin Mad Murdock

Bericht door Howlin Mad Murdock » 30 dec 2007, 00:53

meiosis schreef:
tofu_kronos schreef:
Ohana_eye schreef:Nee maar als ik blow word mijn waarnemingsvermogen meer dan verdubbeld dus gebeuren er wel meer eigenaardige dingen. Het lijkt met het blowen zo dat er een soort kanaal word opengesteld.
Heb ik ook, en mijn dromen zijn ook meer levendig.
dat gedoe rondom dromen en blowen heb ik nooit gesnapt..

men zegt altijd dat je daar niet meer door droomt ? nou... sinds ik blow heb ik lucide dromen.. :?
Okee zal ff serieus zijn voor je :)

Door te blowen worden de hersens min of meer geprikkeld zo moet je het zien.
Is het zelfde als je teveel alcohol op hebt, nou ja laten we het houden op aangeschoten, alleen is dit dan anders. Je begint dingen te zien die vrolijk lief leuk en aardig zijn, in je dromen heb je dat ook.
Maar blowen heeft ook een andere kant, kant dat alles eng erg wordt en je voelt je alleen wordt gek weet niet wat je wilt, en dat staat gelijk aan een nachtmerrie.
Het is maar net hoe vatbaar iemand er voor is en de hoeveelheid telt ook zeker mee.

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 30 dec 2007, 00:55

meiosis schreef:
tofu_kronos schreef:
Ohana_eye schreef:Nee maar als ik blow word mijn waarnemingsvermogen meer dan verdubbeld dus gebeuren er wel meer eigenaardige dingen. Het lijkt met het blowen zo dat er een soort kanaal word opengesteld.
Heb ik ook, en mijn dromen zijn ook meer levendig.
dat gedoe rondom dromen en blowen heb ik nooit gesnapt..

men zegt altijd dat je daar niet meer door droomt ? nou... sinds ik blow heb ik lucide dromen.. :?
Dat verschilt per individu.

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 30 dec 2007, 01:33

Howlin Mad Murdock schreef:
Ohana_eye schreef:Nee maar als ik blow word mijn waarnemingsvermogen meer dan verdubbeld dus gebeuren er wel meer eigenaardige dingen. Het lijkt met het blowen zo dat er een soort kanaal word opengesteld.
ja idd ineens zie je kaboutertjes rond rennen, en alle kleuren van de regen boog :D
Nee, dat is na 2 liter Tequila :P

Aenimaxequal

Bericht door Aenimaxequal » 30 dec 2007, 01:34

tofu_kronos schreef:
meiosis schreef:
tofu_kronos schreef: Heb ik ook, en mijn dromen zijn ook meer levendig.
dat gedoe rondom dromen en blowen heb ik nooit gesnapt..

men zegt altijd dat je daar niet meer door droomt ? nou... sinds ik blow heb ik lucide dromen.. :?
Dat verschilt per individu.
Met Tofu eens
Maar levendige dromen heb ik zonder de weed ook wel.

The Return

Bericht door The Return » 30 dec 2007, 12:08

Ohana_eye schreef:Nee maar als ik blow word mijn waarnemingsvermogen meer dan verdubbeld dus gebeuren er wel meer eigenaardige dingen. Het lijkt met het blowen zo dat er een soort kanaal word opengesteld.
Waarbij het kanaal meestal jezelf bent. Het is dan ook de poort naar het onderbewustzijn die open wordt getrokken. Daarom moet je ook vaak niet drugs gebruiken wanneer je gemoedstoestand nogal naadje is.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 30 dec 2007, 16:56

De topicopener heeft duidelijk aangegeven dat er geen drugs in het spel waren. Dus graag deze discussie voortzetten over het gebruik van drugs en het gevolg hiervan in het betreffende Drugs ervaringen topic in het Kant noch Wal gedeelte.

Plaats reactie