Mysterieuze man achter mij op foto !!

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Keith_Richards

Mysterieuze man achter mij op foto !!

Bericht door Keith_Richards » 14 feb 2008, 19:16

Hallo allemaal,

Ik heb vaak fotos gezien van mensen waar ze iets raars op zien, ik dacht altijd dat het nep was maar nu ik het zelf mee heb gemaakt :S

Ik was eergisteren alleen thuis, ik wilde een foto maken voor op mn hyves, ik bekeek de fotos, en op deze foto zag ik iets heel raars, het kan misschien door het licht komen, maar ik zie er een man in die achter me staat... wat vinden jullie?





PS: ik weet niet waar ik het moet plaatsen, omdat ik neit weet wat het is :SAfbeelding

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 14 feb 2008, 19:26

Volgens mij is het hitman 47. Maar er staat wel degelijk een man achter je. Was er een mogelijkheid dat er iemand binnen kon komen, stond er een deur of raam open. Of is dit een geintje.

Keith_Richards

Bericht door Keith_Richards » 14 feb 2008, 19:31

Nee, dit is zeker geen geintje! en er kon niemand binnenkomen, ik had alles afgesloten omdat ik hier in een afgelegen huis woon, ik heb verder ook niks gehoort, alhoewel had ik zachtjes muziek aanstaan

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 14 feb 2008, 19:32

Het is een donkere plek op een foto, ongeveer in de vorm van een man. Meer kun je er niet van zeggen.

MMe

Bericht door MMe » 14 feb 2008, 19:35

Spooky :shock: :o

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 14 feb 2008, 19:44

Hij is ook nog eens verrekkens lang. En volgens mij grote oren.

Howlin Mad Murdock

Bericht door Howlin Mad Murdock » 14 feb 2008, 19:48

Raar, zie wel niks met in negatief en zo zetten maybe gewoon toeval., d.m.v. licht inval. ;P!

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 14 feb 2008, 19:48

Keith_Richards schreef:en er kon niemand binnenkomen, ik had alles afgesloten omdat ik hier in een afgelegen huis woon, ik heb verder ook niks gehoort, alhoewel had ik zachtjes muziek aanstaan
We kunnen dus wel concluderen dat er geen man was. En dan staat er dus ook geen man op de foto. Zaak gesloten :D

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 14 feb 2008, 21:14

Apart. Een schaduw dat idd op een persoon (man) lijkt. Maak nog eens een foto van precies dezelfde hoek, omstandigheden en hetzelfde tijdstip.

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 14 feb 2008, 21:46

Het is geen schaduw, hij staat in een opening een deurpost of zoiets en er is een raam achter hem te zien.

The Return

Bericht door The Return » 14 feb 2008, 23:11

Ik heb even gespeeld met het contrast maar het kan geen man in ieder geval zijn gezien de vorm bij constrast totaal verloren gaat. Normaliter moet dan de schaduw dan 'verkleind' worden in dezelfde vorm vanwege de lichtval die aan de zijkant er nog altijd is. Maar bij contrast krijgt de schaduw ineens zo'n vervorming dat je niet meer kan spreken over een mogelijk persoon en lijkt het mij objecten te zijn die in een rij achter elkaar op een 'man' lijken.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 15 feb 2008, 06:58

tofu_kronos schreef:Het is geen schaduw, hij staat in een opening een deurpost of zoiets en er is een raam achter hem te zien.
Hoe weet jij dat? Of krijgen we weer zo'n "dat zie je toch"-moment?

Shizo

Bericht door Shizo » 15 feb 2008, 08:19

Als het een man was, zou in "Negatief" vorm andere effecten krijgen dan wat ik nu zie.. Het zal wel hoop verklaringen bij elkaar zijn die die man maken, lichtinval van de camera.. dingen op de achtergrond, + als het een man was, verrekt grote oren!

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 15 feb 2008, 23:53

MetalPig schreef:
tofu_kronos schreef:Het is geen schaduw, hij staat in een opening een deurpost of zoiets en er is een raam achter hem te zien.
Hoe weet jij dat? Of krijgen we weer zo'n "dat zie je toch"-moment?
In de achtergrond zie je in raam, een verlicht raam. En je ziet duidelijk dat hij in een deurpost staat. Je moet blind zijn als je dat niet ziet.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11973
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 16 feb 2008, 09:15

tofu_kronos schreef:In de achtergrond zie je in raam, een verlicht raam.
Ja.
tofu_kronos schreef:En je ziet duidelijk dat hij
Wie?
*Als* er een man is dan is wel duidelijk waar ie staat ja. Maar dan moet je eerst aantonen dat hij er ook daadwerkelijk is, en dat het niet een donkere manvormige schaduw is die ergens anders door veroorzaakt wordt. Succes daarmee.
tofu_kronos schreef:Je moet blind zijn als je dat niet ziet.
Laat maar zien dan. Van deze foto kun je echt niet afzien dat er een man staat. Alleen als je vanuit de conclusie redeneert, maar dat is verkeerdom natuurlijk. Dan snap jij vast ook wel.

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 16 feb 2008, 12:36

Ook laten we het zo doen er is een raam op de achtergrond dus een schaduw kan het niet zijn, daarnaast staat er iets in de deurpost.

The Return

Bericht door The Return » 16 feb 2008, 15:20

Het is tegen het licht in gefotografeerd dan krijg je altijd dat soort effecten en dat bedoeld tofu kronos waarschijnlijk met schaduw.

Afbeelding
Hier met exposure zit er een behoorlijk rare neus van die zogenaamde man.



Afbeelding
Bij contrast vervormd het 'hoofd' helemaal. Dat hoort bij normale lichtinval en verschijning niet zo te zijn.

Keith_Richards

Bericht door Keith_Richards » 20 feb 2008, 20:03

wat kan het zijn? hij lijkt best wel op mothman

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 20 feb 2008, 21:11

Als het de mothman is kun je beter oprotten waar je nu bent, want er staat meestal een ramp te gebeuren waar de mothman is geweest.

The Return

Bericht door The Return » 24 feb 2008, 15:40

Hmm.. we horen niets meer van Keith :(

Plaats reactie