Boriska de jongen van Mars.....

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Boriska de jongen van Mars.....

Bericht door Tammy » 06 mar 2008, 10:22

Volgens een artikel op Pravda leeft in de Russische stad Zhirinovsk een heel speciale jongen. Zijn naam is Boris Kipriyanovich, geboren op 11 januari 1996.
Lees hier het hele artikel.

Tsja, wat moet ik hier van denken? [think]
Ik geloof niet dat er leven op Mars is, dus deze jongen komt daar ook niet vandaan.
Vroeger was er wel leven denk ik maar nu niet meer, niet in de vorm zoals wij het kennen.
Ik denk dat deze Boris heel hoog begaafd is, maar meer ook niet.
Alhoewel het wel leuk is om te denken dat hij in ruimteschepen vliegt. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gijs

Bericht door Gijs » 06 mar 2008, 18:17

Boriska is, als ik het zo lees, gewoon een genie. In tegenstelling tot wat je normaal verstaat onder genie bedoel ik dit keer de psychologische definitie: Iemand met een I.Q. van hoger dan 155 punten. Of met andere woorden hoger begaafd dan hoogbegaafd. Ik denk dat, zoals elk kind, hij aandacht zoekt. En omdat hij nu eenmaal slim is (tja als je op 1.5 al kan lezen is het denk ik bewezen dat je buitengewoon slim bent.) kan hij gewoon een verhaal verzinnen zonder gaten. Tenminste, ik ken het volledige verhaal niet dus ik kan daar ook niet over oordelen, maar als volwassen mensen daar zo over onder de indruk zijn moet het toch wel een goed verhaal zijn. En dat verhaal over die indigo children moet ook is afgelopen zijn. Het slaat nergens op en zo worden buitengewoon intelligente kinderen vervreemd van derest van hun omgeving doordat de volwassenen in hun omgeving denken dat ze indigo kinderen zijn. Maar die mensen hebben echt helemaal niks begrepen van de evolutie theorie. En ik vind dat zo`n geloof schadelijk is omdat het gebaseerd is op een slechte interpretatie van een wetenschappelijke theorie. Waardoor er een slecht beeld over de evolutie wordt gevormd.

Howlin Mad Murdock

Bericht door Howlin Mad Murdock » 07 mar 2008, 07:20

gewoon gehersenspoelt

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Re: Boriska de jongen van Mars.....

Bericht door FoX » 01 apr 2008, 23:59

Hij is gewoon ontzettend mediageil. Meet Boris Kiprijakipovich!

yoppiesaus

Re: Boriska de jongen van Mars.....

Bericht door yoppiesaus » 15 nov 2009, 13:10

je kunt dat onderwerp op invisionfree lezen :zzz:

Plaats reactie