Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door Tammy » 30 jun 2008, 14:55

Waarzeggers: hoe doen ze het? Zien ze echt in de toekomst? Of zijn ze allemaal oplichters? In dit artikel het resultaat van jaren onderzoek.



Even situeren
Al sinds mijn tienerjaren houdt dit onderwerp me bezig. Het is fascinerend om een waarzegger je verleden, heden en toekomst te horen vertellen. Hoe weten ze dat allemaal?

Ik heb in het verleden waarzeggers mijn toekomst laten voorspellen, boeken verslonden en websites bezocht, met anderen gesproken over hun ervaringen en zelfs zelf het waarzeggen uitgeprobeerd. Na het bestuderen van vele denkpistes (opvangen van energie? lezen van gedachten? hulp van engelen? ...) kwam ik tot de onderstaande conclusie. Ik wil wel even opmerken dat dit geldt voor de meerderheid van de waarzeggers. Er zijn een aantal zaken die we (nog) niet kunnen verklaren. Echte voorspellingen en echt waarzeggen hoort hier onder: momenteel zijn er geen sluitende verklaringen over deze gave.


Waarzeggerij
Waarzeggerij is een breed begrip waaronder men meestal het waarnemen (vaak visueel, maar soms ook auditief) van het verleden, heden en toekomst verstaat. Vaak worden waarzeggers ingeschakeld om advies in te winnen over de toekomst.

Sommige waarzeggers gebruiken geen instrumenten en kunnen de toekomst zien door zich te focussen op de vrager. Andere gebruiken instrumenten zoals kaarten, pendels, kristallen bollen, edelstenen, runen, koffiedik, lichaamsdelen van de vrager en andere instrumenten.


De gave
Mijn eigen overtuiging of de gave van waarzeggen al dan niet bestaat laten we even buiten beschouwing. In dit artikel wil ik het hebben over een andere gave dat vaak verkeerdelijk wordt aangezien als waarzeggerij, namelijk het volledig inleven in een andere persoon. Veel waarzeggers beschikken enkel over deze gave en beoefenen het waarzeggen op basis van deze gave.

De mensen met de gave hebben een zeer grote mensenkennis en kunnen zich zonder veel moeite inleven in een andere persoon. Ze zien als het ware door de façade van de persoon. Zo kunnen ze feiten vertellen uit het verleden en advies geven over het heden en de toekomst.

Tijdens mijn onderzoek heb ik geen verband gevonden tussen IQ en de gave (hier is verder (veld)onderzoek voor nodig). Op de gesprekken die ik in het verleden heb gehad afgaand vermoed ik echter dat er geen verband is tussen IQ en de gave en dat er zowel mensen met een hoog IQ de gave bezitten als mensen met een laag IQ (dit is echter slechts een hypothese).

Door training kan men wel deze gave aanscherpen. Inlevingsvermogen is namelijk zeer belangrijk
voor het sociaal functioneren. Hierdoor hebben we allemaal wel de aanleg om de gave te ontwikkelen.


Hoe werkt het?
Waarzeggen verloopt altijd in een vast stramien:

Kennismaking
De kennismaking dient om het vertrouwen te winnen van de vrager en om de persoon juist in te schatten. Terwijl de waarzegger vertelt over zichzelf en het waarzeggen (meestal is er een opmerking dat de toekomst niet vast ligt om zo fouten uit te sluiten), observeert hij de vrager. De vrager krijgt ook de kans om zich voor te stellen en om vragen te stellen.

Het waarzeggen
De waarzegger begint met vage opmerkingen en vragen (kan het zijn dat je als kind een ongeluk hebt meegemaakt? had je vaak ruzie met je moeder? hebben jij en je partner wel eens ruzie over geld? enz...). De vragen en opmerkingen zijn in lijn met de vraag van de vrager (als de vrager vragen stelt over zijn liefdesleven, gaat de waarzegger zich focussen op de relaties in het verleden).

De waarzegger observeert de reacties van de vrager en stelt zijn opmerkingen en vragen bij. Tijdens het waarzeggen luistert hij en zegt zelf zo weinig mogelijk.

Ten slotte komen de voorspellingen gebaseerd op de observaties. Ze zijn eerst algemeen en worden bijgesteld tijdens het gesprek. De vrager vertelt steeds meer over zich waardoor de waarzegger een bijna volledig beeld van de persoonlijkheid van de vrager kan opstellen en zo anticiperen op mogelijke reacties op gebeurtenissen in de toekomst (er zal een bijzonder iemand opduiken in je leven, maar je zal niet de eerste stap durven zetten en wachten tot je zeker weet dat de ander echt iets voor je voelt... ).


Crimineel? Oplichterij?
Waarzeggerij lijkt wel oplichterij: je betaalt veel geld om dan bestudeerd te worden en te horen wat je zelf al wist... . Er zijn natuurlijk oplichters die op je geld uit zijn. Maar met wat oefening kan je die herkennen (dat is voer voor een andere artikel). Er zijn echter ook eerlijke waarzeggers die je graag willen helpen. Zij zijn niet op je geld uit, maar willen wel hun talenten gebruiken om geld te verdienen.

Sommige waarzeggers zijn zich bewust dat ze het waarzeggen baseren op een ander talent en dat ze niet echt in de toekomst kunnen kijken, maar er zijn ook waarzeggers die zich hier echt niet van bewust zijn. Zij zijn er heilig van overtuigd dat ze hun informatie niet ontfutselen, maar ontvangen (al dan niet via een medium).

Hoewel het naar bedrog ruikt, hebben waarzeggers ook een belangrijke maatschappelijke functie. Misschien baseren ze zich op een verkeerde gave en liegen ze tegen hun vragers, maar hiermee helpen ze veel mensen. Voor mensen die een luisterend oor nodig hebben, is de drempel naar een therapeut vaak te groot. Bij een waarzegger vinden ze vaak de steun die ze nodig hebben en voor sommigen is dit ook de eerste stap om echt hulp te zoeken. Tijdens de sessie worden ze zich vaak bewust van de oorzaken van hun problemen en gaan ze op zoek naar oplossingen.


Tot slot
Met wat oefening kan iedereen waarzeggen. Toch kan niet iedereen mensen op dezelfde manier geruststellen. De vrager een goed gevoel geven na een sessie is niet makkelijk. Net als goochelen, is waarzeggen (gebaseerd op mensenkennis en een vergaande inlevingsvermogen) een vak appart.

Bron:InfoNu.
Ik weet het niet hoor maar ik geloof er niet echt in.
Maar heb het nooit geprobeerd.
Durf eigenlijk ook niet, twijfel toch, stel dat ze iets naars over je toekomst voorspellen dan zit ik constand in de zenuwen, zo`n type ben ik nu eenmaal.
Want je weet nooit of het echt is he?

Heeben jullie wel eens zoiets geraadpleegt?
En wat vond je ervan?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Hermes of the Night

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door Hermes of the Night » 30 jun 2008, 16:48

De toekomst bestaat niet omdat het nog geen geschiedenis heeft geschreven.

tofu_kronos

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door tofu_kronos » 05 jul 2008, 00:39

qwerty schreef:De toekomst bestaat niet omdat het nog geen geschiedenis heeft geschreven.
Misschien bestaat de toekomst wel in een paralelle dimensie.

Hermes of the Night

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door Hermes of the Night » 06 jul 2008, 22:43

Dat zou opzich wel kunnen..

thaboy

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door thaboy » 08 jul 2008, 21:38

In feite zijn waarzeggers die zo dromerig doen over hun "gave" en die op een kermis gaan staan inderdaad niet meer dan zakkenrollers waarvan je wél merkt dat ze je bestelen. Echter zijn er enkele mensen die wel degelijk de toekomst kunnen voorspellen. Soms kan je zelf ook, doormiddel van het "kijken" naar een persoon de toekomst zien, iemand die een stoeltje omstoot bij het binnenkomen zal je waarschijnlijk geen succes voorspellen, en iemand met modderige handen... zal niet op een bureau werken. Maar er bestaat inderdaad wel een gave om de toekomst te zien, voelen, horen, proeven, ruiken, en weten.

famke

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door famke » 19 sep 2008, 22:51

Inderdaad Thaboy, die mensen zijn er.
Ik heb het zelf meegemaakt. Ik kwam weleens bij een vrouw, lief mens, gelovig, getrouwd, gezin, vraagt geen geld, en ontvangt mensen bij haar thuis. De eerste keer dat ik bij haar kwam was mijn leven een puinhoop. Ik was net samen met mijn exman waarvan ik wist dat hij twee dochters had bij z'n exvrouw. Ze vroeg hem hoeveel kinderen hij had, "twee dochters" antwoorde hij. Deze vrouw kneep met haar ogen, schudde haar hoofd, keek hem doordringend aan en vroeg "sorry, hoeveel zei je?" Hij antwoorde weer "twee". Ze bleef hem nog even recht in z'n ogen aankijken en veranderde toen het onderwerp. Twee jaar later, Ik was net bevallen was van onze zoon kwam aan het licht dat hij al 4 !! kinderen had. Vanaf dát moment moest ik steeds denken aan mijn eerste ontmoeting met deze vrouw en begreep haar "houding" van toen.

Toen mijn broer te horen had gekregen dat ie kanker had en niet zou genezen, dus zou overlijden, was ik wéér bij haar. Ik vertelde haar dit, waarna ze me vertelde dat m'n broer nog wel even zou opknapppen, hij zou weer gaan sporten, (ze wist zelfs te vertellen dat m'n broer bokste) en werken (ze wist ook dat ie op de vrachtwagen reed)
maar daarna zou hij tijdelijk in het ziekenhuis verblijven en zou zijn ziekte zo snel groeien totdat hij zou overlijden, dit zou géén jaar duren. Hij leefde nog 9 mnd. en is precies zo gegaan. Bizar, en petje af voor deze lieve vrouw.
Later ben ik natuurlijk vaker bij haar geweest.

Ik was ondertussen gescheiden en m'n leven was er nog niet echt vrolijker op geworden.
Toen vertelde ze me dat ik mee moest doen aan prijsvragen, slagzinnen, want er zou een reisje overzee voor me inzitten.
Ik deed nooit mee aan dat soort dingen, dacht dat dat toch niet voor mij weggelegd zou zijn, ik had nooit geluk.
totdat ik met m'n kids en een paar van hun vriendjes in de dierentuin liep. Ik was afgeladen met rugzak vol met eten, drinken en snoep, handen vol met jassen van de kids. We stonden te kijken bij zo'n kraampje waar ze overblijfselen van beesten tentoonstelden. Ondanks dat ik m'n handen vol had en er genoeg was om in de gaten te houden en te zien, pakte ik een "folder" die ondersteboven ergens achter dat kraampje opgestapeld lag. Het was een donateurswervingsactie van het wereldnatuurfonds.
Als je 5 donateurs zou werven, en een slagzin zou afmaken, maakte je kans op een reis naar de big 5 in Zuid Afrika. Ik WIST meteen dat deze vrouw het hierover had, deze reis zou ik winnen. Ook al had ik nog maar 1 week om de donateurs te vinden. Die donateurs had ik zo gevonden, en wonder boven wonder, die slagzin schudde ik zo uit m'n mouw.
"Ik wil naar de big 5 in Afrika omdat....... ik als bijstandsma al jaren niet verder dan de dierentuin ga". Twee maanden later kreeg ik een telefoontje van het WNF dat ik gewonnen had. Dit is ondertussen 3 jr. geleden. Ik heb een geweldige reis gehad samen met m'n moeder en broer hebben we 16 dgn getourd met een huurauto vanaf Johannesburg tot aan Kaapstad. :wink:

De laatste keer dat ik bij deze vrouw was vroeg ze of ik weleens door een hond gebeten was.
"nee" ik ga m'n hele leven al met honden om en heb vele cursussen gevolgd, dit zal mij nooit overkomen(dacht ik) November vorig jaar ben ik zó erg gebeten door een hond dat ik drie weken met m'n been omhoog moest zitten.
Ook vroeg ze of ik achter de foto van m'n broer (die ondertussen al 11 jr. overleden is) een electrisch apparaat had staan, dat niet zou werken. "nee" achter de foto van m'n broer stond niks, dus die opmerking sloeg ik al snel in de wind en was snel vergeten. Zelfs toen ik een batterijoplader kocht en die achter de foto van m'n broer plaatste dacht ik nog niet aan wat ze had gezegt. Totdat ik doorkreeg dat de batterijen niet oplaadde. Ineens dacht ik aan wat zij had gezegt. Ik verplaatste het apparaat naar een ander plek en toen deed ie het wel!!
affijn..... het is een lang verhaal ook al is het nog lang niet alles. Ik ben ervan overtuigd dat paranormale gaven bestaan.
Mijn zoon ziet ook dingen, en wéét dingen die ik niet kan verklaren. Maar ik ben bereid om het te accepteren.
Als een kind vaak genoeg hoort dat hij/ zij het verzint, aandacht vraagt, of spoken ziet, zal het dat gevoel blokken en er op latere leeftijd geen "last" meer van hebben.
Als een kind serieus genomen word, je ernaar luister en vertrouw op zijn/haar gevoel, zal het alleen maar ontwikkelen. Hier kies ik voor.
De nieuwetijds kinderen zijn er niet voor niks!
Er is méér tussen hemel en aarde. Ook al is er geen bewijs.

Aenimaxequal

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door Aenimaxequal » 19 sep 2008, 23:19

mooie voorbeelden :)

Ik begrijp wat je bedoeld, famke. Het zijn ook m`n zoontjes die me het besef bijbrengen dat er meer is. Voor de rest ga ik als een jojo tekeer. Het is gewoon moeilijk om andermans ervaringen als absolute waarheid te aanvaarden. Althans zonder eigen ervaring. Ik heb de wil om te geloven maar een sceptische blik blijft noodzakelijk. Ook in eigen ervaringen.

Met waarzeggers heb ik geen ervaring maar ik sta wel open voor het feit dat sommige het daadwerkelijk kunnen. Er bestaat ook ontzettend veel onzin.
"Er is veel kaf onder het koren". Ondertussen m`n lievelingsuitdrukking.

tofu_kronos

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door tofu_kronos » 20 sep 2008, 00:14

Begin er wel in te geloven, vooral na die droom die jij had over een struisvogelboerderij.

Aenimaxequal

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door Aenimaxequal » 20 sep 2008, 00:27

Ik heb vorig jaar ook een droom over "jou"( iig tofu_kronos) gehad, we zochten samen naar een plek om te wonen. :oops:

tofu_kronos

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door tofu_kronos » 20 sep 2008, 00:29

Zodra, ik buiten de deur durf te komen. Op dit moment ben ik nog nooit verder dan 5 km verder van huis geweest.

tofu_kronos

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door tofu_kronos » 20 sep 2008, 00:32

Maarja het is zoals paula abdul zingt hé, opposites attract. :mrgreen:

Aenimaxequal

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door Aenimaxequal » 20 sep 2008, 00:41

tofu_kronos schreef:Maarja het is zoals paula abdul zingt hé, opposites attract. :mrgreen:
:mrgreen:
Ik ben het gewend om lange reizen te maken :wink: maar voor 90% van de tijd kom ik tegenwoordig ook niet buiten een straal van 5 km.


En ik swing weer ontopic door te vermelden dat ik wel eens naar een waarzegger wil maar ik vertik het om er zoveel voor te gaan betalen.
Ik hang ook erg aan de self fulfilling prophecy theorie
Op wikipedia staat onder de term ook het volgende:
Ook bij helderzienden en astrologen speelt het fenomeen een rol: de klant die z'n gedrag afhankelijk stelt van de voorspelling kan ernaar handelen en deze bewust of onbewust doen uitkomen. Zo kan een negatieve uitspraak van een astrologe of tarotkaartlegger een liefdesrelatie op termijn ondermijnen door de systematische vertwijfeling of angst die daardoor bij goedgelovige partners wordt ingeboezemd.
Als een waarzegger iets over een ander voorspelt en ik hou m`n mond tegen die persoon en het gebeurt zoals de waarzegger heeft gezegd dan zou ik waarschijnlijk overtuigd zijn.
Zoals het v.b. van famke en haar broer.
Laatst gewijzigd door Aenimaxequal op 20 sep 2008, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.

tofu_kronos

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door tofu_kronos » 20 sep 2008, 00:43

61,6 km, is niet echt ver. Goirle > duffel, met de auto 40 min.

Aenimaxequal

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door Aenimaxequal » 20 sep 2008, 00:44

;P!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door Tammy » 20 sep 2008, 10:02

Wow Famke wat een bijzonder verhaal zet je hier neer.
Wat een aparte vrouw zeg.
Ze voorspelt alles goed, ongelooflijk!
Ik vind het heel mooi, ikzelf ben er een beetje bang voor.
Ik wil mijn toekomst niet weten, als het slecht is maak ik me alleen maar druk.
Laat mij maar in het ongewisse, ook al sta ik normaal overal open voor.
:wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

famke

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door famke » 20 sep 2008, 11:23

Iemand die deze gave bezit en daar mensen mee wilt helpen, zal nooit dingen voorspellen waar iemand zich zorgen om gaat maken. Dan zal ze je waarschuwen voor situaties, waar je op moet letten, rekening mee moet houden enzo. Iemand die verteld dat jou hele ernstige dingen te wachten staat, helpt jou daar niet mee :wink:
En weet je, deze vrouw is echt niet apart, als klinkt dat allemaal wel zo. Ze is juist een hele normale lieve vrouw, je zou haar zomaar in de supermarkt tegen kunnen komen. Laatste keer dat ik bij haar was heeft ze me nog meer dingen gezegt/gevraagd die nog niet zijn gebeurd. Het liefste houd ik m'n mond erover. Maar aan de andere kant, als ik het nu opschrijf, en het later (ook al is dat misschien pas over 2 of 3 jaar) uitkomt, is het als het ware wel een soort "bewijs" he :roll: Maargoed, wie zou ik iets moeten bewijzen. Het gaat toch om een "geloof" vind ik :wink:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door Tammy » 20 sep 2008, 11:43

Famke schreef:
Iemand die deze gave bezit en daar mensen mee wilt helpen, zal nooit dingen voorspellen waar iemand zich zorgen om gaat maken.
Ok, dan is het goed, want daar ben ik een beetje bang voor.
Schrijf maar alles wat je wilt op hoor hier, dan hebben we inderdaad "bewijs "! :D

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Kokopelli-online

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door Kokopelli-online » 20 sep 2008, 11:46

Er zullen best goeie helderziende zijn.
Maar ik vraag me nog steeds af waar de grens ligt tussen helderzien en visualiseren. Want iemand die beelden ziet (uitgaande dat hij of zij in de toekomst kijkt) kan net zo goed een beeld voor je scheppen.

famke

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door famke » 20 sep 2008, 13:57

Kokopelli-online schreef:Er zullen best goeie helderziende zijn.
Maar ik vraag me nog steeds af waar de grens ligt tussen helderzien en visualiseren. Want iemand die beelden ziet (uitgaande dat hij of zij in de toekomst kijkt) kan net zo goed een beeld voor je scheppen.

Hier heb je ook gelijk in.
Helderzienden krijgen hun beelden ook niet letterlijk door, maar symbolisch. Deze symbolen zullen op de juiste manier moeten worden uitgelegd. Vandaar dat een helderziende vaak ook eerst vragen stelt om een beeld van je situatie te krijgen en zo te weten hoe ze de beelden moet interpreteren. Dat is niet altijd makkelijk en kan zomaar fout gaan.
Bij mij is dat ook weleens zo geweest, laatste keer om precies te zijn.
Deze vrouw vroeg mij of ik wilde verhuizen. "ja, graag!" Ik wil al een tijd een andere woning. Na alle ellende die ik met de kids achter de rug heb, waarvoor ik hard heb moeten knokken, wil ik alleen nog een andere woning om de laatste herinneringen hieraan achter me te kunnen laten en een frisse start te maken. Echter, ik heb een bijstandsuitkering, gedeeltelijk h.wezenpensioen omdat de vader van m'n kids overleden is. Nu heb ik een flat, een grote mooie welliswaar maar het lijkt me heerlijk om een eengezinswoning te hebben. Ik verlaat deze flat alleen niet zomaar voor een klein luidruchtig oud huisje dat ik zo kan krijgen. Ik wil erop vooruit gaan. (misschien hebberig maar ik heb geduld)
Deze vrouw vertelde me dat ik zou gaan verhuizen.
Het zou een licht huis zijn, ze zag veel licht. Het huis zou goed zijn voor mij (heeft weer te maken met verleden achter me laten) Ze zag ook een boei en vroeg daarom of ik iets met boten had. "nee, niks" Dit soort vragen ben ik vaak ook weer vergeten als ik bij haar naar buiten loop. Ook vroeg ze of ik wat met het nr. 8 had. "nope, ook niet"
Drie maanden geleden kreeg ik van de woningstichting een uitnodiging om te reageren op nieuwbouw woningen die Maart 2009 opgelevert worden. Ik kon er drie kiezen uit 40 woningen. Weet ik veel welke ik moest kiezen, dus ik vinkte maar wat aan.
Toen ik met m'n moeder aan een bakkie zat en ik haar voorlas op welke woningen ik gereageerd had, ging er ineens weer een lichtje branden :wink:
"lichtboei nr. 8" die anderen ben ik al vergeten.
Dus ze zag een licht huis, een boei en vroeg of ik wat had met het nr. 8, dit alles onder het mom van verhuizen. Het zijn puzzelstukjes die voor mij op z'n plaats vielen. Maar helaas!!!! Ik was 11e op de lijst om aan de beurt te komen voor die woning.
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik de puzzel verkeerd gelegd had, of zij, dat kan ook natuurlijk
De woningen zijn echter nog steeds in aanbouw, wie weet wat er nog kan gebeuren. Ik wacht af, reken nergens op. Mocht het zo zijn dat deze hele puzzel niet klopt is dat voor mij alleen het bewijs dat deze vrouw ook maar gewoon een mens is, en mensen kunnen en mogen gelukkig ook fouten maken. Maar ik blijf hoop houden, dat wel.
Ook vroeg ze of ik weleens in het ziekenhuis had gelegen. "ja, vroeger" Maar dat was niet wat ze bedoelde en ze bleef me lang doordringend aankijken, vandaar dat ik die opmerking niet vergeet. Ik doe gewoon normaal, zoals ik altijd doe.
Zie wel wat er gaat gebeuren. Maar mocht ik dus in het ziekenhuis komen......... dan bedoelde ze dát ermee. En hebben jullie dan "bewijs" ?
Ik zal jullie in ieder geval op de hoogte houden hierover.

famke

Re: Waarzeggers: zien ze echt in de toekomst?

Bericht door famke » 20 sep 2008, 22:53

Ook vroeg ze of ik weleens in het ziekenhuis had gelegen. "ja, vroeger" Maar dat was niet wat ze bedoelde en ze bleef me lang doordringend aankijken, vandaar dat ik die opmerking niet vergeet. Ik doe gewoon normaal, zoals ik altijd doe.
Zie wel wat er gaat gebeuren. Maar mocht ik dus in het ziekenhuis komen......... dan bedoelde ze dát ermee. En hebben jullie dan "bewijs" ?
:? of zou ze volgens jullie zo juist het lot bij mij hebben gelegd? :trillip:
Want er is natuurlijk nooit écht bewijs :wink:

Plaats reactie