Hotel in een andere dimensie ?

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Hotel in een andere dimensie ?

Bericht door Tammy » 08 sep 2008, 14:11

Het begon allemaal onschuldig genoeg in Oktober 1979, toen twee paartjes uit de Engelse havenplaats Dover samen vertrokken voor een vakantiereis door Frankrijk en Spanje. Die vakantiereis liep uit op een uitstapje naar een andere wereld. Geoff en Pauline Simpson en hun vrienden, Len en Cynthia Gisby, staken per veerboot het kanaal over naar de Franse kust. Daar huurden ze een auto en zette koers naar het Zuiden. Om een uur of half tien die eerste avond begonnen ze moe te worden en gingen op zoek naar logiesgelegenheid. Ze verlieten de autosnelweg toen ze een motel ontdekte dat een gerieflijke indruk maakte. Len stapte naar binnen en liep in de foyer een man tegen het lijf die een merkwaardig uniform droeg, met de kleur van blauwe pruimen. De man zei dat het motel was volgeboekt, maar dat er een eindje naar het Zuiden langs de zelfde weg nog een kleiner motel was te vinden. Len bedankte hem en hij en zijn metgezellen reden verder.
Lees hier het volledige artikel.

Heel merkwaardig vind ik dit, ik geloof zoiets wel maar inderdaad waarom accepteerde de hoteleigenaar het geld dat er anders uit moet hebben gezien?
En waarom baarde hun auto geen opzien?
Daarom twijfel ik een beetje bij dit verhaal.
Maar ik sluit niet uit dat ze terug in de tijd zijn geweest.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gijs

Re: Hotel in een andere dimensie ?

Bericht door Gijs » 08 sep 2008, 18:10

Dit is gewoon pure sciencefiction. Echt iets dat je in een boek vol sciensefiction anekdotes (ja zulke boeken bestaan, allemaal verhalen van onder de 10blz). Het lijkt te veel op wat je leest in zulke boeken dat ik het niet kan geloven. Ik zou het sowieso niet geloven want als zoiets bestond was het allang ontdekt en geïmiteerd. Daarbij waarom spreken ze de taal van mensen uit een andere tijdlijn? Zelfs Fransen ( :mrgreen: ) spreken een andere taal moet je je voorstellen hoe mensen van een andere tijdlijn dan moeten communiceren.

Kokopelli-online

Re: Hotel in een andere dimensie ?

Bericht door Kokopelli-online » 08 sep 2008, 20:13

Misschien hadden ze iets gegeten waardoor ze alles net iets anders zagen dan de werkelijkheid.

Plaats reactie