11:11

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 11:11

Bericht door MetalPig » 03 nov 2010, 15:55

Elfje schreef:Ik heb een boek van Doreen Virtue
Dit getal wijst op een uiterst creatief persoon
Je moet ook wel uiterst creatief zijn om dat soort dingen in boekvorm te kunnen verkopen.

Elfje

Re: 11:11

Bericht door Elfje » 03 nov 2010, 15:59

Zij zegt dat ze die dingen doorkrijgt van Engelen dus erg creatief hoeft ze dan zelf niet zijn.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 11:11

Bericht door MetalPig » 03 nov 2010, 16:54

Elfje schreef:Zij zegt dat ze die dingen doorkrijgt van Engelen dus erg creatief hoeft ze dan zelf niet zijn.
Mits ze inderdaad dingen doorkrijgt van engelen.

Silverlady

Re: 11:11

Bericht door Silverlady » 04 nov 2010, 12:38

Wie zegt dat als ze ze inderdaad doorkrijgt van engelen ze zelf niet creatief is?
Ze heeft toch maar liefst al 20 boeken op haar naam staan, en al lees ik zelf niet bijster veel, dat is toch niet slecht.


Ff linkje (wel engels)
http://spiritlibrary.com/doreen-virtue

Elfje

Re: 11:11

Bericht door Elfje » 04 nov 2010, 13:57

Ik doelde ook niet zo zeer op het feit dat ze zelf niet creatief zou zijn, maar voor het boek Getallen van de Engelen is dat waarschijnlijk niet nodig.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 11:11

Bericht door MetalPig » 04 nov 2010, 14:10

Elfje schreef:Ik doelde ook niet zo zeer op het feit dat ze zelf niet creatief zou zijn, maar voor het boek Getallen van de Engelen is dat waarschijnlijk niet nodig.
Mag ik daaruit opmaken dat je het waarschijnlijk vindt dat engelen bestaan, en dat je het waarschijnlijk vindt dat zij contact hebben met Virtue?

Elfje

Re: 11:11

Bericht door Elfje » 04 nov 2010, 14:14

Ik ken Virtue niet, dus ik kan er niet over oordelen of zij daadwerkelijk dat contact heeft.
Ik geloof zeker wel in ander leven dan enkel ons leventje hier op aarde.
Engelen zullen vast bestaan, alleen niet de engeltjes volgens tekeningen in de boeken en in films denk ik.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 11:11

Bericht door MetalPig » 04 nov 2010, 14:23

Elfje schreef:Ik ken Virtue niet, dus ik kan er niet over oordelen of zij daadwerkelijk dat contact heeft.
Dan kun je ook geen uitspraak doen over hoe waarschijnlijk het is dat ze creatief heeft moeten zijn om dat boek te schrijven.
En waarom haal je het boek dan aan, als je niet eens durft te stellen dat het geen bedrog is?
Heb je geld betaald voor het boek?
Elfje schreef:Ik geloof zeker wel in ander leven dan enkel ons leventje hier op aarde.
Waarom? En wat dan?
Elfje schreef:Engelen zullen vast bestaan, alleen niet de engeltjes volgens tekeningen in de boeken en in films denk ik.
Wat dan wel?

Elfje

Re: 11:11

Bericht door Elfje » 04 nov 2010, 14:29

Ik ben er vanuit gegaan dat als je zo een boek schrijft en beweert dat je getallen doorkrijgt van Engelen het wel zo zal zijn. En als je dingen doorkrijgt en doorgeeft is daar geen creativiteit voor nodig denk ik.
Daarom gebruikte ik het woord waarschijnlijk, omdat ik het aanneem maar niet 100 procent zeker weet of het zo is omdat ik haar niet ken.

Ik weet niet hoe jij over dit soort onderwerpen denkt, maar ik ga er eigenlijk nooit discussies over aan. Had je er al niet over moeten schrijven zul je vast denken.. Oke, dat is zo.
Ik doe zelf een aantal dingen op dit gebied, en ik vind ieder zijn eigen mening, als mensen er niet in geloven is dat helemaal prima.
Maar ik heb geen zin in discussies waarom iets wel of niet waar zou zijn dat vind ik niet nodig.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 11:11

Bericht door MetalPig » 05 nov 2010, 07:55

Elfje schreef:Ik ben er vanuit gegaan dat als je zo een boek schrijft en beweert dat je getallen doorkrijgt van Engelen het wel zo zal zijn.
Hm, dat is best naief.
Elfje schreef:Maar ik heb geen zin in discussies waarom iets wel of niet waar zou zijn dat vind ik niet nodig.
Welkom op dit discussieforum!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80663
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: 11:11

Bericht door Tammy » 05 nov 2010, 14:14

Voor alle duidelijkheid.

Dit forum is bijna 10 jaar geleden gestart om mensen aan het woord te laten die iets hebben te vertellen of meer willen weten over de zaken die hier worden besproken.

De term Discussie forum is in het verleden door enkele toenmalige admins gezegd.

Maar dit is een forum waar men kan discussieren maar ook om gewoon je verhaal te vertellen.
Dat had ik toendertijd meteen duidelijk moeten maken.
Mijn fout.


Dus ja, Elfje is zeer zeker welkom hier.

Ontopic weer .........


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: 11:11

Bericht door MetalPig » 05 nov 2010, 15:09

Waar mysterie en wetenschap elkaar kruisen...
Dan mag je mensen toch wel vertellen waar hun denkproces een verkeerde afslag neemt?
Of moeten mysterie en wetenschap eigenlijk toch gescheiden blijven?

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80663
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: 11:11

Bericht door Tammy » 05 nov 2010, 17:12

Nee, die hoeven niet gescheiden te blijven Metalpig.

Maar iedereen is vrij om te discussieren of niet.
Dat heb ik altijd voor ogen gehad.

Velen discussieren wel maar sommige willen dat niet.
Die keuze moet men dan respecteren.

En het denkproces een verkeerde afslag nemen?.......in wiens ogen is die verkeerd dan?
Niet bij degene die denkt zoals hij of zij denkt over een bepaalde zaak.
Maar van anderen die zich niet kunnen vinden in die gedachtengang van die persoon.

Maar we gaan offtopic hier.

Ik zou zeggen, start een topic hierover als je wilt.
Dan kan men daar verder over praten.


Hier weer ontopic graag.....

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Rie

Re: 11:11

Bericht door Rie » 05 nov 2010, 17:17

Kreeg gister veel 333 door maar wat dat inhoud geen idee.

Aenimaxequal

Re: 11:11

Bericht door Aenimaxequal » 05 nov 2010, 22:29

Rie schreef:Kreeg gister veel 333 door maar wat dat inhoud geen idee.
Misschien hier ---> http://www.ridingthebeast.com/numbers/nu333.php

Rie

Re: 11:11

Bericht door Rie » 06 nov 2010, 08:37

Ja weet even niet wat ik met die getallen moet.

Elfje

Re: 11:11

Bericht door Elfje » 06 nov 2010, 12:05

Ik ben zeker geen Naief persoon hoor Barrel. Maar ik ben wel van mening dat als iemand zovele boeken schrijft over zo een onderwerp, je wel iets moet kunnen op dat gebied, nu zal ik vast horen dat er velen bedriegers zijn, maar als je zelf echt niets kunt dan neem je in mijn ogen niet zo een groot risico om door de mand te vallen.

Ik ben ook gek op discussies, maar discussies over het geloof en paranormale dingen heb ik een tijdje terug afgeschreven.
Ik heb geen zin om iets waar ik met heel mijn hart in geloof en een heel groot deel van mijn leven mee bezig ben constant te moeten verdedigen of punten aan te dragen waarom iets volgens mij waar zou zijn, om vervolgens door een ander commentaar te krijgen of het toch weer te ontdoen van waarheid.
Met dit soort onderwerpen is mijn mening, de 1 geloofd er niet in, en zal er ook niet snel in geloven, en de ander geloofd er wel in.
Ik vind het prima als andere mensen er discussie in voeren, maar mijn behoefte heeft dat niet.
Iedereen heeft zijn eigen waarheid, en soms moet dat ook zo blijven vind ik.

Elfje

Re: 11:11

Bericht door Elfje » 06 nov 2010, 12:11

En het denkproces een verkeerde afslag nemen?.......in wiens ogen is die verkeerd dan?
Niet bij degene die denkt zoals hij of zij denkt over een bepaalde zaak.
Maar van anderen die zich niet kunnen vinden in die gedachtengang van die persoon


Dit ben ik helemaal met Tammy eens.
Iedereen heeft zijn eigen gedachtes en waarheid. Jij kunt zo denken, maar wat mij betreft denk ik zo over jouw gedachtengang, ik zou dat alleen nooit uitspreken.
Ik vind het best onrespectvol om zoiets te zeggen over een ander, net of mensen die in dit soort dingen geloven niet bijzonder nuchter kunnen zijn.
Je kunt niet oordelen over iemand zijn denkproces als je maar een paar zinnen leest.

Agaat

Re: 11:11

Bericht door Agaat » 25 mei 2012, 22:59

Hai allemaal,

Haal dit topic even naar boven hoor...

Zelf zie ik al sinds mijn 10de levensjaar dubbele getallen

14:14
16:16
23:23
09:09
18:18

Sinds een aantal maanden, benoem ik bij het zien van deze getallen een paar mensen, en wens ze geluk en gezondheid toe...

Sinds de laatste paar weken ook mezelf..en geloof of niet:

Het gaat goed met mijn financiën ( en dat is een tijdje heel anders geweest) ik heb ook geen idee welke verklaringen er bestaan over het zien van dubbele getallen maar ik heb het dus heel vaak, en merk het ook op alhier.. bijvoorbeeld bij Gast1! die heeft zich aangemeld op een dubbel getal..teken?

Ik ga er toch eens meer van lezen..

Gast1

Re: 11:11

Bericht door Gast1 » 26 mei 2012, 06:12

Agaat schreef:Hai allemaal,

Haal dit topic even naar boven hoor...

Zelf zie ik al sinds mijn 10de levensjaar dubbele getallen

14:14
16:16
23:23
09:09
18:18

Sinds een aantal maanden, benoem ik bij het zien van deze getallen een paar mensen, en wens ze geluk en gezondheid toe...

Sinds de laatste paar weken ook mezelf..en geloof of niet:

Het gaat goed met mijn financiën ( en dat is een tijdje heel anders geweest) ik heb ook geen idee welke verklaringen er bestaan over het zien van dubbele getallen maar ik heb het dus heel vaak, en merk het ook op alhier.. bijvoorbeeld bij Gast1! die heeft zich aangemeld op een dubbel getal..teken?

Ik ga er toch eens meer van lezen..
Gast1 leest het met een glimlach. Het was mij nog niet opgevallen, maar ik vind het een heel lief gebaar [love]
Dat van die nummers maakt overigens wel wat wakker bij mij:
Ik heb een bijzondere relatie met het getal 12. Als oudste van 8 kinderen ben ik in Venlo geboren en wel in de Petrus Canisiusstraat op nummer 12. Petrus Christoffel zijn mijn eerste twee doopnamen, Petrus betekent steen en in het Latijn is deze naam Petra, wat ook steen betekent. Het is de naam van mijn vrouw. Christoffel betekent Christusdrager. Bij navraag hebben mijn vader en moeder niet naar de betekenis van de namen gezocht, maar ik heb ze geërfd van generatie op generatie. Terug naar het getal 12. Ik ben dus op dit straatnummer geboren en ik woon in een andere plaats op ditzelfde straatnummer. Mijn moeder is in de Maria lentemaand geboren op de 12e dag en ik ben geboren in de Maria herfstmaand op de 12e dag. Mijn moeder is de oudste van 8 kinderen zoals ik dat ook ben. De vader van mijn moeder is ook op 12 januari geboren. Volgens een bepaalde tekst van Hajo Banzhaf (een astroloog en Duitslands bekendste Tarotexpert) symboliseert het 'volmaakte getal 12' een goddelijke tijdgrens op aarde. We vinden het onder andere terug in de 12 tekens van de dierenriem. Vooral het laatste boek van de Bijbel, de Openbaringen van Johannes, is volledig van de getallen symboliek doortrokken. Daar is de 12 het maatgetal van het nieuwe Jeruzalem, de plaats van de verlosten. Deze stad Gods is op 12 fundamenten gebouwd, met 12 poorten uit 12 paarlen, die de namen van de 12 stammen Israëls dragen en door 12 engelen worden bewaakt. Er waren 12 stammen van Israël, de zonen van Jakob. Toen Jakob zijn 12 zonen zegende, betrof het niet alleen 12 individuen, maar ook de ontwikkeling van de 12 eigenschappen die in de menselijke ziel ontwikkeld moesten worden. Ze lopen parallel met de twaalf kenmerken van de tekens van de dierenriem.
Elke stam gaf uitdrukking aan een teken van de dierenriem en beantwoordde aan een bepaald getal.
Jezus verkoos 12 apostelen. Staan ze in verband met de 12 tekens van de dierenriem en vormen ze een volledige verzameling mensentypen in de binnenste kring van Jezus volgelingen?
Volgens een paperback Kryon; 'Alchemy of the Human Spirit: A Guide to Human Transition into the New Age' is het getal 12 met onze erfelijke code verbonden. Volgens Kryon is magnetisme een interdimensionale kracht die vanuit twaalf verschillende dimensies werkzaam is. Zij duiden onze eeuwige engelennaam aan. Onze engelennaam geeft weer dat we een ‘boom van het leven’ zijn, d.w.z. een engel die zich op aarde als een mens heeft vermomd. De laatste in het rijtje van 12 is El Shadai: De Almachtige: God in ons ... Ik blijf moeite hebben met het woordje (Al)machtig en maak er liever Alkrachtig van. Ene meneer Rozema plaatste in het gastenboek van mijn site ooit een bericht dat ik heel opmerkelijk vond.
Hij bleek het geografisch kruis in Rome aan een nader onderzoek te hebben onderworpen en ontdekt dat de 'Vicolo del divino amore' precies op het snijpunt van het kruis ligt. Op zich is dat niet zo bijzonder, maar dat verandert als je de vertaling opdiept: “de steeg van de Goddelijke liefde”. Maar goed, in Rome liggen wel meer straten met een Goddelijke betekenis ende achtergrond. Deze steeg, gelegen tussen het Bourgeoisplein en de Prefectenstraat, ontleent zijn naam aan de kerk van de Goddelijke Liefde die hier staat. Die kerk ligt precies daar waar de lijnen van het geografische kruis elkaar raken en de kerk heeft als huisnummer... 12 !!

Afbeelding

Plaats reactie