Hulp bij mijn ervaring?

Parapsychologie, helderziendheid, telepathie, telekinese en vele andere onderwerpen m.b.t het bovennatuurlijke.
Plaats reactie
Gregory

Hulp bij mijn ervaring?

Bericht door Gregory » 11 jan 2010, 15:40

Beste lezer,

Hierbij een zeer uniek, maar ook tot mijn verbazing een waargebeurd verhaal.

Mijn naam is Gregory en ik heb iets zeer bijzonders meegemaakt. Ik kreeg een visie of opdracht van een onbekende over wat mij te doen staat in 2012. Laat ik allereerst voorop stellen dat ik de nuchterheid zelve ben en niet erg goed weet wat ik hiermee aanmoet. Het is mij nu meerdere malen overkomen en de taak wordt steeds duidelijker. Met dit schrijven vervul ik mijn eerste taak. Die luidde: In eigen land een weg vinden om deze openbaring kenbaar te maken en personen te ontmoeten die je gaan helpen. Te beginnen op 1 januari 2010.

Het lijkt me handig om eerst eens duidelijkheid te scheppen over mijzelf. Mijn naam is dus Gregory en mijn leeftijd is 25. Ik ben geen christen, moslim of van joodse aard. Ik ben eerder het type dat in zichzelf geloofd. Eigenlijk ben ik de nuchterheid zelve en heb ik ook niets met ufo’s, buitenaardse wezens of welke complottheorie dan ook. Ik leef gewoon mijn leven en probeer er voor mij, mijn familie en vrienden het beste van te maken.

Ik heb de afgelopen jaren als leidinggevende bij een financieel tussenpersoon gewerkt en heb in juni 2008 verlammingsverschijnselen gekregen. Na veel onderzoek bleek dit te komen door een zeer zeldzame aandoening. Een AVM. Iets met de aders etc. Hiervoor ben ik in juni 2009 geopereerd. Bij de operatie waren er complicaties waardoor er een aantal seconden om mijn leven werd gevreesd. Wat mij daar overkwam heb ik zelf deels kunnen ervaren en dit ga ik nu proberen te beschrijven.

Het voelt alsof je begint te zweven. Je kunt ook om je heen kijken en ik zag mezelf liggen met de vele doktoren erom heen. Opeens zag ik een lichtflits en stond ik voor een licht. Het was eigenlijk een erg mooi licht en het voelde zeer aangenaam. Het vreemde was eigenlijk dat er door iets of iemand mij werd verteld waarom ik hier was, maar diegene kon ik niet zien. Ik keek om mij heen en zag allerlei vreemde tekens in de lucht terwijl ik in een soort weiland stond. Er was aan mijn rechterkant een rivier waarachter ik onbeschrijfelijk veel mensen mijn kant op zag lopen. Aan de linkerkant zag ik een heel groot complex staan. Iets dat ik nog niet eerder gezien had. Een heel vreemd ontwerp. Het dreef, maar het stond ook op land. Er was een grote opening waar ik naartoe liep. Niet zozeer omdat ik dat zelf wilde maar het gebeurde gewoon. De stem vertelde mij dat er iets stond te gebeuren in 2012 en dat ik voorbereidingen zou moeten treffen. Ik kon zelf geen vragen stellen ook al had ik er genoeg.

Het licht vertelde mij het volgende opmerkelijke;

‘Zij die geloven ongeacht leeftijd, ras of godsdienst zullen u bijstaan en volgen. Zij die het voelen zullen u de weg wijzen en zij die onzuiver zijn zullen zich van u vervreemden.’

‘Maak u geen zorgen over de weg want u zult geleid worden van openbaring tot opbouw tot uitvoering.’

‘ Zij hebben u gekozen voor deze taak en u laten groeien, leren en leven en u zult uw en onze taak vervullen doordat zij uw taak zullen begrijpen en ondersteunen.’

Nou ben ik niet zo’n dergelijke kenner van de bijbel of welk ander boek dan ook maar dit soort zinnen hoor je meestal alleen in de kerk toch? En zij hebben u laten leven lijkt te gaan over het feit dat ik ten vondeling ben gelegd en dat ik toch wakker werd na de operatie?
Al met al was ik wat beduusd toen ik weer wakker werd van de operatie. Aan wie moest ik vertellen wat me overkomen was en heb ik niet gewoon een heel vreemde droom gehad? Wat was dat dan in 2012 wat er zou gebeuren en spraken meerdere mensen hierover? Hetgeen het licht mij vertelde, was dat niet via Google te vinden? De meeste mensen zouden me toch voor gek verklaren?

Tot mijn verbazing kreeg ik sindsdien telkens meer openbaringen. Ook kwam 2012 steeds vaker in mijn leven. Er gebeurden vreemde dingen met mij en mijn leven. Onverklaarbare veranderingen in mijn karakter. Ik voelde een hele grote druk op mijn schouders die mij constant liet denken over 2012. Ik begon te tekenen hoe dat complex eruit zag. Ik moest en zal informatie gaan zoeken over 2012. Ik kreeg in mijn dromen bezoek van compleet onbekenden die mij vertelden dat het bijna 1 januari was en ik moest beginnen aan mijn opdracht. Kortom, ik veranderde en kon het niet verklaren. Uiteraard heb ik met de arts overlegd en die verzekerde mij dat de operatie hier geen verband mee kon hebben. Werd ik dan langzaam gek of zal ik maar gewoon de taak op me nemen en uitvoeren? Ik heb voor dat laatste gekozen en zou dan ook graag van u horen wat u vind van deze ervaring.

Specifiek over de volgende zaken graag:
1. Hetgeen het vreemde licht mij vertelde, wat kan dat betekenen?
2. Waar kan dat complex voor dienen? Een soort schuilplaats voor al die mensen die op me afkwamen?
3. Geloof jij ook dat er iets gaat gebeuren en steun je me in mijn opdracht?
Ik hoop op veel reacties en hulp!

Met vriendelijke groet,
Gregory

tofu_kronos

Re: Hulp bij mijn ervaring?

Bericht door tofu_kronos » 11 jan 2010, 15:43

1 keer posten is genoeg gregory.

tofu_kronos

Re: Hulp bij mijn ervaring?

Bericht door tofu_kronos » 11 jan 2010, 15:45

Alle dubbele posts worden toch verwijderd.

Gregory

Re: Hulp bij mijn ervaring?

Bericht door Gregory » 11 jan 2010, 15:46

tofu_kronos schreef:1 keer posten is genoeg gregory.

Oke mijn excuses!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80571
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Hulp bij mijn ervaring?

Bericht door Tammy » 11 jan 2010, 19:10

Hallo Gregory.
Allereerst van harte welkom op dit forum! :D
Veel plezier :wink:

Vind het zeer boeiend wat je hier schrijft.
Ik weet dat sommige mensen die een bijna dood ervaring hebben gehad kunnen veranderen daarna.
Hun beleving is heel anders daarna van het leven.
En sommige hebben zelf een gevoel dat ze een missie hebben in het leven.

Wat mij vooral boeit is dat gebouw wat je zag en aan de anderen kant die grote mensenmassa.
Kwam die massa je bedreigend over?

Ikzelf heb geen ervaring tot nu toe persoonlijk gehad met bijna dood ervaringen , maar heb er door de jaren heen heel veel over gelezen.

Wat denk jij zelf wat er in 2012 gaat gebeuren?
Heb jij enig idee?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Re: Hulp bij mijn ervaring?

Bericht door Anet » 16 jan 2010, 19:44

Hoi Gregory! [wave] ... welkom op dit forum! :wink:

Gregory schreef:
3. Geloof jij ook dat er iets gaat gebeuren en steun je me in mijn opdracht?
Ik geloof niet in dat 2012 gebrabbel, en jou 'opdracht' steun ik absoluut niet! [neenee]
Ik denk dat jij zeer gevoelig bent .. en zeer kwetsbaar voor invloeden van buitenaf. [jaja]
Ik zeg niet dat je deze stemmen niet gehoord hebt ... maar deze kwamen, naar mijn inziens, eerder uit jezelf.
Ben je erg bezig geweest met dit onderwerp voor je operatie? Dat zou het kunnen verklaren ... die keren daarna kunnen zelf opgelegde (het graag willen zien) ervaringen zijn.
Ik hoor eigelijk liever van jou hoe jij er over denkt wat het nu is geweest! [jaja] Verder vond ik de film over 2012 een zeer slechte film ... ik ken véééél betere rampenfilms. Zie hier wat een impact het gezever over 2012 op mensen heeft ... zeer bijzonder! [think]

Ps: Waarom zet jij je verhaal vier keer op dit forum? :roll:
Waar ben je mee bezig? Enthousiasme .. okéé ... maar .... :roll:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80571
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Hulp bij mijn ervaring?

Bericht door Tammy » 17 jan 2010, 15:11

Anet schreef:
Ps: Waarom zet jij je verhaal vier keer op dit forum?
Niet alle mensen weten dat, ik heb ze gesloten.
Alles goed nu :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

keesie19

Re: Hulp bij mijn ervaring?

Bericht door keesie19 » 21 jan 2010, 02:33

Jouw verhaal spreekt mij wel aan, ik geloof namelijk dat er mensen zijn die precies zo een taak als jouw zouden moeten krijgen voor wat er staat te gebeuren, al weet ik niet echt wat er gaat gebeuren, maar ik heb er wel ideeën over, en deze zal ik met je delen. Ik zal de vragen beantwoorden, met de gedachte dat wat jij zegt jouw waarheid is.
‘Zij die geloven ongeacht leeftijd, ras of godsdienst zullen u bijstaan en volgen. Zij die het voelen zullen u de weg wijzen en zij die onzuiver zijn zullen zich van u vervreemden.’
Ik denk dat wat hetgeen wat het bedoeld te zeggen is dat wat er ook gaat gebeuren het niet religie, ras of godsdienst gebonden zal zijn. En dat jij niet geholpen zal worden door allemaal mensen die je tegenkomt, en met de informatie die je van hun krijgt kan je dan weer verder werken naar waar je ook heen moet. Ik denk ook dat er een bewustzijnverandering bezig is, en dat degene die niet mee willen groeien van ons gescheiden zullen worden. Ik weet niet hoe, maar ik heb verschillende ideeën, lot, dood of wij vertrekken daadwerkelijk naar een hogere dimensie of iets in die richting.
‘Maak u geen zorgen over de weg want u zult geleid worden van openbaring tot opbouw tot uitvoering.’
Dit zou betekenen dat jij geleid wordt door entiteiten, en zoals je al zegt het licht, oftewel lichtwezen. Je moet je instinct volgen, en je hoeft je er geen zorgen over te maken. Volg je gevoel, dan doe je precies wat je moet doen.
2. Waar kan dat complex voor dienen? Een soort schuilplaats voor al die mensen die op me afkwamen?
Ik heb pas geleden een documentaire gezien over bunkers die werden gebouwd voor de voorbereiding op 2012, die zou in de naam van de geheime regering zijn (bilderbergs etc.), maar ik moet je nu wel de kritische vraag stellen of je de film 2012 hebt gezien voor je hier beelden over kreeg? Zo niet dan verwijs ik je door naar Jesse Ventura die er een hele aflevering aan geweid heeft, misschien herken je iets http://www.youtube.com/watch?v=QJP7ezQHbP4 hier het eerst deel, de rest spreekt denk ik voor zichzelf. Je zou zeggen dat je mensen naar bunker moet brengen namelijk. Een schuilplaats voor wat er staat te gebeuren.

Hoe dan ook ik heb je mijn ideeën gegeven, het lijkt me voorlopig nog een beetje een onduidelijk opdracht, das als je nieuwe informatie krijgt moet je het snel op het forum posten.

NeliKirdneh

Re: Hulp bij mijn ervaring?

Bericht door NeliKirdneh » 11 mar 2010, 22:04

Hoi Gregory,
Ga naar de bieb en lees het boek van Pim van Lommel, titel Eindeloos bewustzijn.
Je kunt ook kijken op http://www.volutie.nl/
Artikel 14 en bronnen en links.

Gebruikersavatar
LostAngel
Onderzoeker
Berichten: 331
Lid geworden op: 18 okt 2005, 08:41

Re: Hulp bij mijn ervaring?

Bericht door LostAngel » 16 aug 2010, 11:36

Ik denk dat je ook bij de wakkere mensen hoort en je doel/missie is andere mensen helpen bewust maken ervan ik maak nu precies hetzelfde mee..en ik geloof ook dat er iets gaat groots gaat gebeuren, maar geen einde van de wereld. Er gaan veranderingen komen mensen gaan steeds meer wakker worden dit jaar dat was al voorspeld... De mensen die spiritueel groeien zullen een grote verandering brengen in de wereld..
" Floating in Nothingness "

Plaats reactie