11 getuigen delen buitenaardse ontmoetingen

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Ufo

11 getuigen delen buitenaardse ontmoetingen

Bericht door Ufo » 28 dec 2016, 10:36

Er zijn veel mensen op onze planeet die beweren bezocht te zijn door buitenaardsen. Ook zijn er mensen die zeggen naar andere planeten te zijn gereisd aan boord van een buitenaards schip.

Ze hebben allemaal één ding gemeen: ze zijn zeker van wat ze hebben gezien en ervaren. Fotograaf Steven Hirsch (63) uit New York heeft al veel contactees geïnterviewd.

Cynthia: ik ontmoette verschillende soorten wezens

Toen ik ongeveer 30 jaar oud was ontdekte ik dat ik onderdeel was van een overheidsexperiment waarbij ze buitenaards DNA hebben gebruikt om mij te creëren. Het grootste gedeelte van mijn leven verbleef ik aan boord van de schepen. Mijn contact begon toen ik een tiener was.

Ik ben aan boord van moederschepen en transportschepen geweest. Ik ontmoette salamanderachtige wezens, Greys, veel verschillende soorten Greys. Ik ontmoette ook de Blauwe Arcturianen die fantastisch zijn. Ik heb Andromedanen ontmoet, de Assyrische Strijders van Licht. Ik heb de Sirische Nefronen ontmoet. Ook heb ik katachtige buitenaardsen van Sirius ontmoet. Ik heb mensen gezien die kunnen shapeshiften van een mens naar reptiel.

Ze vertelden me van de hybriden en de sterrezaden die hier nu op aarde zijn om de mensheid te helpen. Het is mijn taak om de sterrezaden te helpen ontwaken en te herinneren waarom ze hier op aarde zijn.

Ik heb gecommuniceerd met veel verschillende rassen. Ik communiceerde met reptielen, maar ook met wezens die op weerwolven leken. Daarnaast heb ik gecommuniceerd met menselijk uitziende wezens, met Ashtar, met Sananda, met aartsengel Michaël. Ik help ook anderen om aan boord van de schepen te kunnen komen.

Veel sterrezaden zijn hier met een speciale missie. Ik heb nog nooit een wezen ontmoet dat boosaardig was. Ik heb altijd vriendelijke wezens ontmoet. Ik had nog nooit onvoorwaardelijke liefde ervaren totdat ik recht tegenover ze stond en bewust contact met ze maakte. Ze hebben me geleerd hoe belangrijk het is om in onvoorwaardelijke liefde te leven. Dit is de kracht die over het universum regeert.

Jeffery: ze haalden mijn geheugen weg

Ik was 11 jaar geleden in een bar in St. Louis, Missouri toen een man op me afstapte en me met een vreemde stem aansprak. Hij zei dat ze 49 chips zouden gaan vervangen. En dat Dr. Lewinsky, één van de hybriden, Grey-hybriden, de operatie zou doen.

Jill: Zeta Reticulianen

Deze wezens noemen zichzelf pure lichtwezens en ze zijn onderdeel van een collectief dat hier is om de mensheid te assisteren. Ze kwamen door met de boodschap dat ze het bewustzijn van de mensheid helpen verschuiven. Ik voelde ook andere wezens. Ze deden veel met mijn aura en mijn energie, ik kon ze voelen.

Ik zag beelden van hoe ze iets in mijn bewustzijn activeerden zodat ze beter met me konden communiceren. Deze wezens komen overal vandaan, het is fascinerend. Sommigen komen van Zeta Reticuli. De Zeta’s helpen ons in ons evolutionaire proces naar een lichter wezen, een lichtwezen.

Ons DNA verandert zodat onze fysieke lichamen lichter worden qua frequentie en zij helpen ons daarbij. En ze activeren vermogens die afgesloten zijn, niet geactiveerd zijn.

Ze zeggen dat het gaat om bewustzijn. Een nieuw bewustzijnsniveau. Ze zijn goed in het werken met genetische structuren. Ik ben geen wetenschapper dus ik weet niet precies wat ze doen, maar ze werken voornamelijk op energetisch gebied.

Jocelyn: het was een bidsprinkhaan

We werden meegenomen naar een ondergrondse basis nabij Sedona. We zaten in een eivormige stoel. Ik kreeg een apparaat rond mijn hoofd. Een buitenaards wezen kwam binnen, het was een bidsprinkhaan. Ze wilden dat ik een object verplaatste met behulp van telekinese. Het lukte me niet dus het wezen hielp me. Ze zeiden dat ze mijn pijnappelklier zouden opwaarderen voor intuïtie zodat ik betere buitenzintuiglijke vermogens had.

Sebastian: ik zag een buitenaards wezen

Drie jaar geleden zag ik een buitenaards wezen. Het maakte me midden in de nacht wakker terwijl ik mediteerde. Ze bestaan. Het zag eruit als een klein kind, maar het had grote ogen, een kleine neus en een kleine mond.

Albert Einstein had gelijk dat er verschillende dimensies en realiteiten zijn. Ik denk dat ze door de tijd reizen. Ze deden niets, ze openden alleen mijn ogen. Het was zo apart want ik had net gevraagd om bewijs. En dat kreeg ik. Het was daar. Het gebeurde. Het wezen verdween in het niets.

Jeanie: “Ik heb je al lange tijd niet meer gezien”

Op een avond was het volle maan en de komeet Hale-Bopp was duidelijk te zien aan de hemel. Plotseling voel ik deze dunne vingers cirkels draaien rond mijn rechter eierstok. Wanneer ze bij me zijn voelt de energie anders. Rechts van me zag ik een kleine Grey en nog een kleinere aan mijn linkerkant.

Ik heb mezelf aan boord van schepen gezien. Ik ben in enorme moederschepen geweest. Eens nam een lange Grey met een helderrood gewaad me mee, hij is min of meer mijn leraar. We kwamen in een vergaderruimte waar verschillende wezens waren. Een wezen met kleine dunne armen en benen keek naar me en ik hoorde een energie: “Hoe gaat het met je? Ik heb je al lange tijd niet meer gezien.”

Sasha: ze zagen er allemaal uit als mensen

Ik was in een diepe slaap gevallen en daar was ik plotseling. Mijn bewustzijn bevond zich in het midden van een koepelvormige structuur. De ruimte was wit en mensen konden er mediteren. Sommigen droegen witte gewaden. Sommigen hadden lange haren. Ze zagen er allemaal uit als mensen.

Van anderen kon ik niet zeggen wat ze waren. Sommigen waren heel lang. Het was er gewoonweg prachtig. Ik zag goud licht, er was enkel vrede en liefde.

Lisa: ik had een gaatje in mijn hoofd

Er stond een Grey voor de deur die me een kleine baby gaf. Ik keek naar hem en hij gaf me nog één. Ik dacht dat ik droomde, maar ik had een gaatje in mijn hoofd dat onder een UV-lamp gloeide en eruitzag als een driehoek.

Nancy: de auto bewoog niet

In de zomer van 1961 toen ik 12 jaar oud was riep de vader van een vriendin van me dat we iets moesten zien. Toen we naar buiten liepen zagen we een gigantisch zilverkleurig schip. Het zweefde geruisloos boven een boom. Het had rode, groene en witte lichten.

Iemand belde de politie. Er kwamen twee agenten. De vader keek door zijn telescoop. Een auto reed de straat in. Uit de onderkant van het schip kwam een lichtstraal die de auto raakte waarop het voortuig tot stilstand kwam.

Mijn vader en moeder zeiden dat ik er niet over mocht praten, dat ik het moest vergeten. Meer dan 30 jaar lang deelde ik mijn ervaring met niemand. Zes maanden geleden ontmoette ik Dr. Harry Wellness en vertelde hem mijn verhaal omdat hij ufoloog is. Hij vond een regressietherapeut voor me. Tijdens mijn eerste sessie herinnerde ik me dat mijn lichaam zoemde, net als het schip.

Tijdens de tweede sessie herinnerde ik me dat ik aan boord van het schip was. Er waren drie Greys. Ze hadden een laparoscoop. In 1961 had je nog geen laparoscopen. Ze legden uit dat ze in me wilden kijken, ze waren naar eigen zeggen leraren. Ze beloofden me dat ik veilig zou thuiskomen. Ze lieten me zien hoe ze weer weggingen. Telepathisch zeiden ze: “Zie je, we zeiden dat we je veilig thuis zouden brengen.”

Ik was aan boord van een schip dat zich zowel in de lucht als in het water kon voortbewegen. Drie Greys. De piloot zag eruit als de gemiddelde vader. Ik herinnerde mijn eerste avond na mijn ervaring aan boord van het schip. Ik staarde uit mijn slaapkamerraam en wenste dat ze terug zouden komen.

Camille: ze hadden grote witte hoofden

Ik liet samen met mijn vriend de hond uit toen het dier begon te blaffen. Het was in Silver Lake, Los Angeles. We zagen iets stil hangen in de strakblauwe lucht. Het was een UFO.

Er kwam een blauw licht door mijn plafond. Het zag eruit als turquoise. Het was een solide kolom van licht. Toen het licht me raakte rolde ik op als een bal en ging ik dwars door het plafond.

In het schip zag ik lange wezens met witte gewaden. Ze hadden ook een soort embleem. Het leek op een driehoek in een cirkel. Ze hadden grote witte hoofden en grote zwarte ogen.

Bruce: je bent op één van de manen van Saturnus

Toen ik zeven jaar oud was woonde ik in Indiana. Ik werd midden in de nacht wakker omdat mijn neus jeukte. Mijn gezicht was bedekt met glas en ik begreep niet wat er gebeurde. Ik hoorde een stem: “Ontspan je, er is niets aan de hand, blijf kalm. Als je er klaar voor bent laat ik je iets zien.” Ik stond op en zag dat ik een ruimtepak droeg. Voor me stond een man die ook een ruimtepak aan had.

“We willen je iets laten zien wat mensen nog nooit hebben gezien en we willen dat jij het ziet,” ging de stem verder. Ik vond het prachtig. Hij opende een deur, activeerde iets op een paneel en het schip opende aan de achterzijde. Ik liep naar buiten en bevond me op vaste grond. Ik vroeg me af waar ik was.

In de lucht zag ik een enorme maan en op de achtergrond zag ik Saturnus. Ik zag werkelijk honderden en honderden ringen. “Waar ben ik?,” vroeg ik. “Je bent op één van de manen van Saturnus,” zei de man in het ruimtepak.

Het volgende moment werd ik wakker en lag ik in mijn bed. Ik keek naar buiten en zag een licht boven de bergen. Het leek duidelijk op een UFO. Plotseling schoot het schip weg, bleef het even recht boven me hangen, en verdween toen helemaal. Het was cirkelvormig, groot en omgeven door licht.

Bekijk hier de website van fotograaf Steven Hirsh:
http://littlestickylegs.blogspot.nl/

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... liens.html

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: 11 getuigen delen buitenaardse ontmoetingen

Bericht door oktagon » 31 dec 2016, 15:16

Bestaat de mogelijkheid,dat jouw denkvermogen een geheugen bevat,dat van andere planeten afkomstig is,waardoor jij dingen verhaalt,die een oppervlakkige aardbewoner naar de afdeling fantasie verwijst.

Ik ga ervan uit,dat in jouw verslag ook je vermogen van denken en mening uiten is getoond,die afwijkt van het normale aardlingen-denken en ideeen weergeven!

Een mens bevat een lichaam met een stuur-/geheugen-mechanisme;dat verdwijnt bij zijn/haar sterven naar mogelijk een centraal cybernetisch universeel geheugen(-systeem) en mogelijk weer wordt geimplanteerd bij geboorte van een nieuw mens alsmede genen met mogelijk geheugen van direct voorouders.

Mogelijk bestaat er dus een oneindige snelheid bij deze implantering en dan ook -mogelijk in wat mindere mate- bij het menselijk denkvermogen (inclusief paranormaal denken,dat door de evolutie bij het gros van de moderne mens is verdwenen,maar soms ergens de kop opsteekt en een mens zich afvraagt: hoe kan dat of wat is er bezig)

Deze reactie is oa.gebaseerd op mijn veronderstelling dat het verschijnsel "Tinnitus",dat meestal wordt omschreven als oorsuizen,naar mijn mening een waarneming is van je eigen hersenactiviteiten en zich beperkt tot een lage frequentie en geluidsdruk omdat er een groot aantal cellen op verschillende tijden,dan wel autonoom of ook sympatisch en para-sympatisch in actie zijn.(Bij mij meestal elke dag bij rust waar te nemen;stoort me niet!)

Ook andere organen en anatomische lichaamsdelen bevatten activatiedelen met optredende frequenties en die dus ook door eigen waarneming worden geconstateerd in je gehoorgebeente en doorgegeven naar centralere gehoordelen met "hamer en aambeeld binnen een "slakkenhuis" als ik dit juist weergeef.

Deze reactie is ook gebaseerd doordat ik in mijn vakgebied geluidsmetingen voor een fabriek moest doen en ook omgevingsgeluid in stiltegebieden en bij die fabriek met volledige actie van machines er een optelsom van verschillende frequenties waarnam en een vorm van een bromtoon van ca.60-80 dB constateerde en bij nachtmetingen in buitengebieden totaal aan 20-30 dB met beide bijbehorende frequenties van max.200-1000 Hertz!

Deed jij-genaamd Ufo- mogelijk waarnemingen van Mars,de planeet,die nmm. werd verwoest door minstens nucleair geweld en aanwezige culturen geheel of grotendeels uitroeide.

De getoonde puinhopen tonen intelligenties aan;hoe oud,geen idee maar zal men kunnen meten via oa, de C14 methode .Waarschijnlijk zijn er in gangen/kanalenstelsels ondergronds wel intelligenties achtergebleven.

De huidige ontwikkelaars en gebruikers van moderne nucleaire artikelen kunnen nu eens zien wat dat voor winst opleverde op de planeet Mars. :peace:

Een prettige jaarwisseling gewenst! :cheers:
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: 11 getuigen delen buitenaardse ontmoetingen

Bericht door univers » 27 jun 2022, 08:28

De ontmoeting van een Amerikaanse legerofficier met Andromedanen met blauwe huid: vertelde hem de oorsprong en geheimen van de mensheid

Afbeelding

Toen Collier de twee Andromedanen ontmoette, werden ze zijn mentoren en brachten hem aan boord van hun ruimtevaartuig voor een periode van drie maanden, waar ze Collier lieten kennismaken met de leer van de Andromedanen. De Andromedanen vertelden hem over de spiritualiteit van het universum, het leven in het universum en de plaats van de aarde in de geschiedenis van de melkweg.

Het aantal uitheemse soorten in het universum is het onderwerp van talrijke hypothesen. Entiteiten uit de ruimte zijn opgemerkt door veel UFO-enthousiastelingen, ontvoerden en zelfs leden van de regering. Alex Collier is de enige persoon die met buitenaardse wezens van Andromeda (Andromedans) heeft gesproken en gedetailleerde informatie over hen heeft gegeven. Veel van zijn interviews waren gericht op de impact die verschillende buitenaardse soorten hebben gehad op de mensheid.

Collier wordt door veel bekende UFO-enthousiastelingen als geloofwaardig beschouwd, althans in die zin dat hij ernaar streeft om zoveel mogelijk informatie over zijn ontmoetingen met de Andromedanen door te geven. Vanaf zijn vroegste jaren als kind tot het midden van zijn adolescentie had hij regelmatig ontmoetingen met buitenaards leven. Na een onderbreking van enkele jaren, waarin hij diende als helikopterpiloot in het Amerikaanse leger, begon het contact in 1985 weer.

Afbeelding

Toen Collier de twee Andromedanen ontmoette, werden ze zijn mentoren en brachten hem aan boord van hun ruimtevaartuig voor een periode van drie maanden, waar ze Collier lieten kennismaken met de leer van de Andromedanen. De Andromedanen vertelden hem over de spiritualiteit van het universum, het leven in het universum en de plaats van de aarde in de geschiedenis van de melkweg.

De Andromedanen zijn "een van de duizenden buitenaardse rassen die er bestaan". Andromedanen zijn mensen met een blauwachtige huid en zijn langer dan 2 meter. Alle menselijke levensvormen begonnen in de Lyra Constellation, volgens Collier, auteur van "Defending Sacred Ground: The Andromedan Compendium." Maar een oorlog zorgde ervoor dat hun sterren ontploften, dus moesten mensen naar andere delen van de melkweg verhuizen om in leven te blijven.

Volgens Collier komt de verscheidenheid aan huidskleuren doordat mensen verschillend DNA hebben en worden blootgesteld aan verschillende hemellichamen. In het Andromeda-sterrenbeeld zijn de Andromeda-wezens een van de oudste samenlevingen.

De Andromeda-beschaving heeft één regering en is 4.700 jaar meer spiritueel en 5.000 jaar technologisch geavanceerder dan wij, ongeacht waar het bestaat in het sterrenbeeld. Ze vinden echter wel een gezond evenwicht tussen de spirituele en technologische aspecten van hun leven. Anders gezegd, ze gebruiken technologie om spiritueel vooruit te komen.

Dit komt door het feit dat er meerdere niveaus van dimensies zijn. We zijn nu in de derde dimensie. We zijn nog niet bij de vierde gekomen, laat staan ​​de vijfde. Het geweten is wat de derde en vierde dimensie onderscheidt.

Er is een collectief bewustzijn in de vierde dimensie aangezien iedereen telepathisch is en elkaars gedachten kan lezen. Als gevolg hiervan is elk individu oprecht, open en vrij van verborgen agenda's. Een wezen wordt helderziend wanneer ze deze dimensie binnengaan, omdat energiesystemen en velden in deze bewustzijnsstaat kunnen worden waargenomen.

Het gerechtelijk systeem zal in staat zijn om beslissingen te nemen op basis van de energievelden, maar dualiteiten zullen blijven bestaan ​​en oordeelsprocessen zullen worden gewijzigd. Andromeda's inwoners hebben nog nooit zo'n tirannieke samenleving gekend als de onze. Het feit dat de Andromedanen alle wetenschappen hebben bestudeerd, maakt hen telepathisch en helderziend.

In elke incarnatie zijn alle zielen zich bewust van zichzelf en waar ze heen gaan, en ze weten wie ze zijn en hoe hun eerdere incarnaties waren. Als bonus kunnen ze hun evolutie in het hiernamaals bekijken.

Volgens Collier, die dit in talloze interviews heeft beweerd, zijn er "regressieve" buitenaardse wezens die de aarde beheersen. Die buitenaardse wezens kwamen op aarde vanuit het Alpha Draconis-sterrenstelsel. Volgens hem is de mensheid verdeeld door twee filosofische geloofssystemen. De ene straalt liefde en keuzevrijheid uit, terwijl de andere blijk geeft van controle en gebruik van hulpbronnen. Hij beweert dat de Andromedanen het resultaat zijn van menselijk DNA-manipulatie. De aarde is gedurende 5700 jaar uitgebreid gemanipuleerd. De aliens uit Orion begonnen echter 14.000 jaar geleden met het manipuleren van de menselijke DNA-structuur.

Volgens Collier, in zijn laatste lezing voordat hij zich in 2002 terugtrok uit het UFO-lezingencircuit, zijn buitenaardse wezens van een oud ras dat bekend staat als de "oprichters" verantwoordelijk voor het creëren van de ecosystemen van de planeten en het bewoonbaar maken ervan. "Paa Tal" is de naam die aan dit oude buitenaardse ras is gegeven door de Andromedanen en de Pleiadiërs.

Hij zei zelfs dat deze buitenaardse wezens de manen van een planeet konden verwijderen om de afstand tussen de planeet en de zon te veranderen en de hoeveelheid straling te beheersen. Van de Andromedanen wordt gezegd dat ze het vermogen hebben om een ​​zonnestelsel te bouwen.

We lopen volgens Collier zo'n 4.300 tot 4.500 jaar achter op de Andromedanen als het op technologie aankomt. Ze tellen jaren niet op dezelfde manier als wij op aarde, in 365 dagen. Volgens veel buitenaardse wezens is een jaar de tijd die elke cel in hun lichaam nodig heeft om zichzelf te kopiëren, wat ongeveer 34 jaar duurt.

Collier beweert dat mensen uit 22 verschillende buitenaardse rassen bestaan. Hij schatte dat de planeten in de acht sterrenstelsels die het dichtst bij de onze staan, een totale bevolking hebben van 135 miljard mensen. Toen hij een van die potentieel bewoonbare planeten bezocht, zei hij dat vanwege de slechte reputatie van de aarde, de bewoners doodsbang waren om hem te zien. In de hele kosmos zijn mensen de enige soort die in staat zijn hun eigen mensen tot slaaf te maken en te doden voor hun eigen gewin.

https://newstangail24.com/told-him-the- ... -humanity/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie