Ufo's in andere dimensie

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Romaine

Ufo's in andere dimensie

Bericht door Romaine » 25 feb 2005, 19:38

Dimensie is eigenlijk geen goed woord, maar er zijn ufo's gezien die in het niets verdwijnen en wat dan een andere dimensie wordt genoemd. In werkelijkheid passen ze hun trillingsgetal aan en worden daarvoor onzichtbare voor "normale" mensenogen. Paranormale mensen die de mogelijkheid hebben kunnen die ufo's uit een andere dimensie zien.

Romaine

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 25 feb 2005, 19:41

Hai Romaine, welcome back op het forum, leuk dat je er weer bent :D
Kan jij ufo's zien uit een anderen dimensie?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

amal-jeevan

Bericht door amal-jeevan » 25 feb 2005, 19:47

dingen zien uit een andere dimensie hebben mensen die gave ook als ze geesten kunnen zien enzo? en kun je jezelf daar in trainen?

Romaine

Bericht door Romaine » 25 feb 2005, 19:49

Ja ik kan die ufo's zien. Maar ben tot nu toe maar één iemand anders tegen gekomen die dat kon.

Alle dingen die in een zogenaamde andere dimensie zitten hebben allemaal een andere frequentie. Niet iedereen kan al die frequenties zien. Over het algemeen adviseer ik mensen niet om er int e trainen, omdat ieder mens zoveel paranormale krijgt als die nodig heeft en aan kan.

Romaine

amal-jeevan

Bericht door amal-jeevan » 25 feb 2005, 19:52

Ik ken iemand en die kan geesten horen en heeft een keer buitenaardsen gezien zij is ook paranormaal en een goeie

Romaine

Bericht door Romaine » 25 feb 2005, 19:55

Waar baseer je op dat iemand goed is?

Geesten horen = helderhorend

Ik ontmoet met regelmaat buitenaardsen, niet heel erg bijzonder.

Romaine

amal-jeevan

Bericht door amal-jeevan » 25 feb 2005, 19:58

zie je ook buitenaardsen? of voel/hoor je ze. en niet veel bijzonders.. Nou je bent de tweede van wie ik zoiets hoor en krijg je ook info van ze?

Romaine

Bericht door Romaine » 25 feb 2005, 20:11

Zie ze, voel ze, hoor ze niet, mara krijg wel telepathisch berichten door. En ik ken nog een heel rijtje met mensen die dat ook hebben, er is een discussiegroep voor zelfs.

Romaine

amal-jeevan

Bericht door amal-jeevan » 25 feb 2005, 20:12

maar dan kun jij toch zeggen of die filmpjes op internet echt/nep zijn? of heb je veel soorten net als bij mensen? en heb je die link van die groep? ben wel geïntreseerd om even wat meer erover te lezen :D

Romaine

Bericht door Romaine » 25 feb 2005, 20:19

Groep is alleen voor mensen met die ervaringen.
Er zijn tientallen soorten ja, tekeningen van die soorten zijn te vinden op: http://galactic.to/azb9152a/vesen.html
Eeen groot deel van deze buitenaardsen heb ik mogen ontmoeten.
Romaine

amal-jeevan

Bericht door amal-jeevan » 25 feb 2005, 20:30

bedankt! ik ga deze is ff op me gemakje bekijken

MMe

Bericht door MMe » 25 feb 2005, 22:20

Ik heb ook wel eens in mijn visioenen ook wel eens een alien gezien en heb er een tekening van gemaakt:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/marko.smit/eartdrc.jpg

Romaine

Bericht door Romaine » 25 feb 2005, 22:36

Heeft die ook die groene kleur?

Romaine

MMe

Bericht door MMe » 25 feb 2005, 22:41

Hij of zij was iets donkeder van keur maar het was wel die vorm :)

amal-jeevan

Bericht door amal-jeevan » 25 feb 2005, 22:43

aha en wat zag je nog meer in die visioen?

MMe

Bericht door MMe » 25 feb 2005, 22:55

Dat weet ik niet meer, dat zijn van die flitsen waarin je vanalles ziet en die heb ik wel vaker gehad alleen ik kan ze niet allemaal onhouden, en als ik dan iets bijzonders zie maak ik er een tekening van.
Maar die alien heb ik een paar jaar geleden gezien dus de rest ben ik kwijt....helaas :? maar die alien is me bij gebleven :wink:

amal-jeevan

Bericht door amal-jeevan » 25 feb 2005, 23:01

gelukkig ben je die niet vergeten. Ik heb heel vaak dat ik iets speciaals gedroomd heb en dan wil ik het opschrijven maar dan klopt mijn verhaal niet meer dat is ook zo zonde...

MMe

Bericht door MMe » 25 feb 2005, 23:04

Ik heb het ook een tijdje gedaan mijn dromen opschrijven, is best wel leuk maar ik maak er tekeningen van de dingen die ik zie, denk, droom en in visioenen :)

Anet

Bericht door Anet » 27 feb 2005, 10:19

Romaine schreef:Zie ze, voel ze, hoor ze niet, mara krijg wel telepathisch berichten door. En ik ken nog een heel rijtje met mensen die dat ook hebben, er is een discussiegroep voor zelfs.

Romaine

Vraag van mij,
Je ziet Aliens maar zie je ook de Ufo's door de lucht?
Je krijgt telepatische berichten door, kan je met hen communiseren?
Zo ja, waarom zijn ze hier?

ps.: Ik vind het nogal wat om ontmoetingen met buitenaardsen "niets bijzonders" te noemen, wou dat ik dat kon zeggen!!!

Romaine

Bericht door Romaine » 27 feb 2005, 10:25

Als ik zou zeggen dat ik bijzonder ben of als ik zeg dat wat ik meemaak bijzonder is, plaats ik mijzelf op een voetstuk en dat is het laatste wat ook wil.

Ja ook ufo's, wanneer ze in een zogenoemde andere dimensie zitten.
Ja kan met hen communiceren.
Ze maken onder andere graancirkels en houden de aarde in de gaten. Deze planeet maakt deel uit van een zonnestelsel en hoort hierin thuis en als de mensheid de aarde zou vernietigen heeft dat ook invloed op de rest van ons zonnestelsel. Wij zijn wat dat betreft incapabel op dit moment zoals we nu leven goed om te gaan met deze planeet.

Romaine

Plaats reactie