Allies of Humanity briefings

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 12 nov 2017, 19:24

God is te groot en compleet voor definities.
Zullen ze op andere leefbare werelden, er ook zo over denken?

Ik heb twee relaties.
1 met mijn vrouw.
2 met mijn IK.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 12 nov 2017, 19:29

Uiteindelijk zal iedereen weten want uiteindelijk zal iedereen terugkeren. Maar hier moet je wel wat voor doen. Iedereen komt in de wereld om iets te volbrengen. Wat dit is, daar kom je niet zomaar achter. De Steps to Knowledge is een pad naar deze weg om daar achter te komen.

Maar dit gaat nu echt meer over God ipv ufo's etc. Ik had in het rubriek van religie een topic aangemaakt hiervoor. Ik stel dat we hier nu meer on topic blijven over de inhoud van mijn originele post.
Laatst gewijzigd door Arend85 op 12 nov 2017, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 12 nov 2017, 19:33

univers schreef:
God is te groot en compleet voor definities.
Zullen ze op andere leefbare werelden, er ook zo over denken?
.
Ook dit wordt besproken in de briefings.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Osiris » 12 nov 2017, 19:33

univers schreef:
God is te groot en compleet voor definities.
Zullen ze op andere leefbare werelden, er ook zo over denken?

Ik heb twee relaties.
1 met mijn vrouw.
2 met mijn IK.
Nah je hebt er veel meer :mrgreen:

Je vriendschappelijke relaties met je vriendenkring,
Familierelaties met je familie,
Collegiale relaties met je collega's,
Met de natuur,met je huisdieren enz enz.

Met allen heb je ervaringen en lessen.
Alles is verbonden d.m.v energie, net als de kosmos op vele wijzen is verbonden.

Daar zou je het goddelijke in kunnen zien, heb het idee dat dat enigszins in de buurt komt met wat Arend85 bedoelt en valt dus lastig te definieren of in een hokje te stoppen.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Osiris » 12 nov 2017, 19:57

Ben er al jaren van overtuigd dat de 'moderne' mens een product is van buitenaardse genetische infiltratie.
Er zijn good guys en bad guys.
In het verre verleden is er ook kennis overgebracht betreffende allerlei zaken om de mogelijkheid te bieden verder te kunnen evolueren.

David Icke word ook door velen verguisd om ong. hetzelfde waar Arend85 het over heeft, beinvloeding door buitenaardse entiteiten die dit vanuit een andere dimensie doen, niet eens hier ( meer ) aanwezig zijn.

Zie het als een gevecht om energie/voeding ( liefst de laagste trillingen als angst,woede,depressie,afgeslotenheid etc etc ).
Het gevecht om je ziel als je wilt....

Believe what you want to believe......
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 12 nov 2017, 20:01

Nogmaals, men kan blijven speculeren, maar meer dan speculaties zullen dit niet zijn. Lees de Allies briefings en zoveel zal duidelijk worden.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 12 nov 2017, 20:04

beinvloeding door buitenaardse entiteiten die dit vanuit een andere dimensie doen, niet eens hier ( meer )
Ze flikken het nog steeds.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 12 nov 2017, 20:12

Lees de Allies briefings en zoveel zal duidelijk worden.
Ik weet wat IK weet.
Goed en kwaad is niet enkel en alleen hier op aarde.
Door hun genetische gemanipuleer, hebben ze de mensen wijzer gemaakt, en dat is een streep door hun rekening.
Nu speculeren ze op de hebzucht van de mens.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Fenna » 12 nov 2017, 20:19

univers schreef: Maar god is in het ziekelijke brein van één of andere maljoot ontstaan, om de mens te onderdrukken.
Zo denk ik er ook over ;P!
Maar iedereen mag zelf bepalen wat hij wil geloven.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 12 nov 2017, 20:31

Fen

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Fenna » 12 nov 2017, 22:57

:loveU: Uni.
Afbeelding
Afbeelding

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 13 nov 2017, 07:17

Arend85 schreef:God is een ervaring die je kan hebben. Er zijn geen complete definities. Je kan speculeren en discussiëren maar dan weet je het nog niet. Je kan alle boeken over religies bestuderen en je leven hier aan wijden, maar dan weet je het nog niet. Heel kort door de bocht.. God is alle relaties. Maar er is geen enkele definitie die compleet is en kan zijn. God is te groot en compleet voor definities.

De Steps to Knowledge is een weg naar deze ervaring. Maar niet iedereen kan en wil deze afleggen.

Ieder heeft de vrijheid om te kiezen, maar uiteindelijk zal iedereen weten.
Arend, ik plaatste dit bericht:
Gast1 schreef:
Arend85 schreef:De reden dat ik hier ben en dit poste leek mij duidelijk. Ik ben hier om deze briefings te delen en om zo veel mogelijk mensen op de hoogte te brengen van wat er zich afspeelt in de wereld.
Zoals deze briefings en de Steps to Knowledge mij geholpen hebben, zo hoop ik dat ook andere zullen inzien wat dit voor hen kan betekenen.
Alles staat in deze briefings beschreven en deze leggen alles veel beter uit dan ik dat ooit zou kunnen.
En nogmaals, ik doe dit echt niet voor mijzelf of om het een en andere te promoten. Misschien dat een paar mensen hier dit kunnen inzien.

EDIT:
Ik moet er nu vandoor. Ik lees later vandaag de nieuwe reacties wel.
En ik heb het ingezien Arend.
Al meteen biecht ik op dat ik geen 'lezer van boeken' ben.
Het lukt mij niet.

Onlangs heb ik de leeftijd van 60 jaar bereikt.
Nét voor mijn 50-ste levensjaar ben ik ontwaakt en viel alles -maar niet meteen- op z'n plaats.
Ook mijn 'uittreding' op 35-jarige leeftijd.

Mijn dochter heeft mij gestimuleerd om er over te gaan schrijven en zo begon ik in 2008.
Uiteindelijk ligt er sinds eind 2012 een manuscript klaar van 550 A4-tjes.
Van de oorspronkelijke ongeveer 3000 pagina's bleven er 550 over.

Eind 2012 kreeg ik een flinke lading 'beproevingen' en mijn eerdere beproevingen bleken dus niet voldoende te zijn geweest.
Of ik mijn manuscript over zingeving nog op ga pakken weet ik niet.
Mijn momentele beproeving loopt op haar eind, dit jaar of anders mogelijk uiterlijk begin volgend jaar.
Ik heb 3 rechtszaken lopen waarvan 2 bij de CRvB in Utrecht, waarbij ik mij voel zoals ik gefotografeerd heb in 2015 tijdens de passiespelen in Tegelen:

Afbeelding

Pontius Pilatus, links naast Jezus is een directe collega van mij.

Er zijn talloze mensen zoals jij, Mashall Vian Summers en ik die een boodschap hebben.
Ook zijn er talloze raakvlakken en ja, ik geloof niet enkel in God, God bestaat net zo zeker als dat ik besta.
Maar de mens zal het niet leren, niet zien, niet horen en nog minder geloven, laat staan 'weten'.

Lees hier verder.
...

Merkwaardig dat je op iedereen reageert, behalve op mij.
Zou het kunnen dat het komt doordat ik dit schreef?:
Gast1 schreef:Al meteen biecht ik op dat ik geen 'lezer van boeken' ben.
Waarom reageer je niet op mijn bericht, terwijl ik zelfs behoorlijk 'aan jouw zijde' sta?
Ook schreef ik inzake de door jouw geplaatste video in het topic 'Nieuwe Boodschap van God' het volgende:
Gast1 schreef:Een oprecht prachtige video met een mooie stem en mooie klanken.
Iemand die een dergelijke video hier oprecht plaatst, kan niets 'verkeerds' doen in mijn weten.
Al dat wat er gezegd wordt, zou ikzelf gezegd kunnen hebben en niet minder dan dat, ik heb het in fasen alhier geschreven.
Ik geloof niet in God, ik 'weet' dat God er is en vooral in ons aller-binnenste.
Wij zijn allen dochters en zonen van God, maar slechts een enkeling staat daar voor open.
Feitelijk is elk mens een verpersoonlijking van die God en niet enkel de mens.
Elk dier en gewas en alles wat er waar te nemen is, is God.
... en ook hier geen reactie.

Het lijkt er sterk op dat Maxi het bij het juiste eind heeft.
Maxi schreef: "Leuke reclame!" en dat was de eerste post in dit topic die je ontving.
Ik ontwaar echter nog meer van jou -nadat ik al jouw reacties las-:
Op een welhaast dwingende wijze lijkt het erop dat je jouw boodschap door onze strot lijkt te duwen.
Dat lijkt dan weer op het gedrag zoals de kerk dat langer geleden ook probeerde ...
En daarna tal van andere mensen, die -ook hier op het forum- dat ook probeerden en soms zelfs afdwongen.
Je lijkt aan te sluiten in die rij waarmee de boodschap, jouw reclame of hoe je het ook noemen wilt, haar kracht drastisch aan het verliezen is.
Je bent gefocust ... en daarmee blind geworden.

Ken jezelf ...

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 13 nov 2017, 07:47

:post: ;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Osiris » 13 nov 2017, 07:55

Viel mij jammer genoeg ook al op.
Heb er wel wat van gelezen en niet mee oneens,het sluit zeker aan bij wat ik er zelf al vaker van tegengekomen ben.
Maar de manier waarop het aan de man gebracht word, werkt net zoals met bepaalde religieuse stromingen averechts, als je een boodschap wil overbrengen.
Hoe goed bedoeld dan ook.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door MetalPig » 13 nov 2017, 08:12

Arend85 schreef:Maar iedereen is vrij om te geloven wat hij of zij wilt.
Behalve jij blijkbaar. Jij presenteert je geloof als absolute waarheid.
Wat maakt jou zo speciaal?

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 13 nov 2017, 08:43

Klein schepje er bovenop met een knipoog naar gusteman:
gusteman schreef:
Arend85 schreef:Waarom zou ik dit hier anders posten?
Dat weet ik niet, beste Arend85.

Doorgaans stellen nieuwe forumleden zich even voor waarbij veelal ook een reden gegeven wordt voor hun aanwezigheid op het forum (wat hen ertoe heeft gebracht het lidmaatschap aan te vragen en wat zij verwachten van hun aanwezigheid en inbreng op het forum).

Dat voorkomt dan meestal ook de nood tot het stellen van de vraag "Waarom zou ik dit hier anders posten?" :wink:

My five cents :hands:
... Waarop Arend reageerde:
Arend85 schreef:De reden dat ik hier ben en dit poste leek mij duidelijk.
Ik ben hier om deze briefings te delen en om zo veel mogelijk mensen op de hoogte te brengen van wat er zich afspeelt in de wereld.
Zoals deze briefings en de Steps to Knowledge mij geholpen hebben, zo hoop ik dat ook andere zullen inzien wat dit voor hen kan betekenen.

Alles staat in deze briefings beschreven en deze leggen alles veel beter uit dan ik dat ooit zou kunnen.

En nogmaals, ik doe dit echt niet voor mijzelf of om het een en andere te promoten. Misschien dat een paar mensen hier dit kunnen inzien.
... wat mij brengt tot de vraag bij mijzelf of Arend wel begrijpt wat gusteman hier geschreven heeft.
Arend stelt zich immers helemaal niet voor en lijkt slechts te functioneren als een soort van 'doorgeefluik' van informatie waarmee we -door allerlei goeroe's e.d.- doodgegooid worden.
Arend schrijft dat hij het niet voor zichzelf doet of om het een en ander te promoten.
Dat lijkt mij dus niet te kloppen, zeker met de nadruk op het tweede gedeelte van die zin.
Wellicht dat de term 'promoten' vreemd is bij Arend85 ...

"My five cents" toverde een glimlach op mijn gelaat en vond ik leuk gevonden, ik spendeer ze er zelfs niet -meer- aan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door univers » 13 nov 2017, 09:27

... wat mij brengt tot de vraag bij mijzelf of Arend wel begrijpt wat gusteman hier geschreven heeft.
Dan doet hij of zijn neus bloedt, de vraag is niet aan de orde.
Ik krijg bij hem het gevoel, van een opdringende jehova getuigen.
Heb niets tegen die geloofsstroming, moeten ze zelf weten, maar val niet een ander ermee lastig, vooral dat opdringende staat mij tegen.
Ben benieuwd of hij zich nog voorstelt.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Fenna » 13 nov 2017, 09:51

univers schreef:
Ik krijg bij hem het gevoel, van een opdringende jehova getuigen.
Ik deel dit gevoel.
Afbeelding
Afbeelding

Gast1

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Gast1 » 13 nov 2017, 17:18

Heu ... Me Too ... [joker]

Gebruikersavatar
Arend85
Student
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 nov 2017, 14:16

Re: Allies of Humanity briefings

Bericht door Arend85 » 20 nov 2017, 00:43

Mijn excuses voor mijn afwezigheid en late reacties en voor het niet reageren op sommigen hier.

Ik ben hier idd niet om te promoten, tenminste niet in de zin van om er zelf beter van te worden. Alleen om deze briefings te delen zodat anderen hopelijk kunnen inzien wat deze inhoudt en deze kan helpen zoals ze mij hebben geholpen. Deze briefings etc zijn gratis te lezen om nog eens te benadrukken..

Een beetje over mijzelf;

Ik ben over de jaren zelf meerdere keren ontvoerd geweest. De herinneringen waren altijd vaag en had ook toen nog niet het idee dat ik ontvoerd werd. Het waren meer levendige dromen.
Bijna 2 jaar geleden had ik een ervaring die zo duidelijk was dat ik op zoek ben gegaan naar de waarheid over de aanwezigheid van buitenaards leven op aarde, zoals velen daar naar op zoek zijn. Na een tijdje zoeken kwam ik via een link in een youtube video bij de alliesofhumanity.org site uit. Dit gaf mijn ontzettend veel duidelijkheid al was het wel even slikken.

De allies briefings gaven mij op den duur de richting naar een andere site en de "Seps to Knowledge". Deze steps zijn een voorbereiding om oa sterker te worden in de mentale omgeving waardoor je minder aantrekkelijk wordt voor de interventie. Dit was ook de reden dat ik toen begon met deze voorbereiding.

Sindsdien zijn er een aantal pogingen geweest om mij te ontvoeren. De laatste twee heb ik weten af te weren. De laatste keer was toen ik in bed lag en al voelde dat er wat zou gaan gebeuren. Enkele momenten later kwam dat bekende licht en kon ik mij niet meer bewegen.. maar ik was dit keer was wakker ipv de andere keren en mij bewust wat er gebeurde. Dit duurde enkele seconden en toen verdwenen ze net zo snel als dat ze kwamen.

Dit was heel kort maar krachtig. Was het niet voor de Allies en Steps to Knowledge, dan was ik die nacht zoals vele keren daarvoor gewoon ontvoerd geweest. Ik heb nu nog wel dat ze mij proberen te hinderen in de mentale omgeving.


Ik wil dan ook graag dat meer mensen de briefings lezen. Ik kan namelijk niet alles beantwoorden. Daar zijn die briefings voor. Deze leggen alles zo duidelijk uit. Als ik overkom als opdringerig, dan is het alleen maar omdat ik weet wat deze betekenen en wat deze kunnen doen voor anderen.

Maar bij deze nogmaals mijn excuses.

Plaats reactie