Bob Lazar te gast bij Larry King

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

Bob Lazar te gast bij Larry King

Bericht door 4l13N » 27 jan 2019, 05:22

Onlangs was Bob Lazar te gast in het programma Larry King Now. Lazar werkte in een installatie nabij Area 51 die bekendstaat als S-4.

Hij vertelde aan presentator Larry King dat zijn bazen hem goed duidelijk hadden gemaakt dat hij niets mocht zeggen over zijn werkzaamheden in S-4.

Hij besloot toch zijn mond open te doen, naar eigen zeggen omdat hij vreesde voor zijn leven.



https://www.ninefornews.nl/ruimteschepe ... nee-meter/

Gast1

Re: Bob Lazar te gast bij Larry King

Bericht door Gast1 » 28 jan 2019, 10:16

Ik heb niet gekeken, maar ik heb heel veel van dit soort interviews gezien, gelezen and so on.
Daar waar rook is is vuur en veel zal zeker verzonnen zijn om een of andere reden.
Ik kan echter niet geloven dat werkelijk alles verzonnen is.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Bob Lazar te gast bij Larry King

Bericht door MetalPig » 28 jan 2019, 12:30

4l13N schreef:
27 jan 2019, 05:22
Lazar werkte in een installatie nabij Area 51 die bekendstaat als S-4.
Volgens Lazar zelf en verder niemand.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Bob Lazar te gast bij Larry King

Bericht door Tardis » 28 jan 2019, 16:50

^^ Kunnen we dat ergens checken? Of heb je een bron waaruit dat blijkt?
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Bob Lazar te gast bij Larry King

Bericht door MetalPig » 29 jan 2019, 12:29

Het is natuurlijk ook vrij lastig om bevestiging te krijgen van de supergeheime organisatie waar je je supergeheime werkzaamheden hebt uitgevoerd.
Hij vreest dan ook voor zijn leven omdat hij zijn supergeheime werk openbaar heeft gemaakt, maar om een of andere reden leeft hij nog steeds.

Ik heb hier gekeken:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Lazar
en
https://rationalwiki.org/wiki/Robert_Lazar

Bij de tweede link voornamelijk de kopjes "His claims" en "Proof of his claims".

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Bob Lazar te gast bij Larry King

Bericht door Tardis » 29 jan 2019, 13:58

Dank je. Misschien is Bob Lazar inderdaad een pathologische leugenaar, zoals in de tekst te lezen is. Ik heb zijn CV niet nagetrokken, kan ik ook niet. Maar wat hem (voor mij) dan toch wel weer interessanter maakt is dat hij niet dom is en inderdaad het een en ander af weet van natuur- en scheikunde. Hij heeft de motor van zijn Corvette omgebouwd van benzine naar zelf opgewekte waterstof. Rekening houdend met eventuele leugens komt hij op mij over als een handige techneut, dus dat past dan wel weer in zijn claim dat hij technische klusjes opknapte in een geheime militaire basis.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

4l13N

Re: Bob Lazar te gast bij Larry King

Bericht door 4l13N » 01 feb 2019, 18:12

MetalPig schreef:
28 jan 2019, 12:30
4l13N schreef:
27 jan 2019, 05:22
Lazar werkte in een installatie nabij Area 51 die bekendstaat als S-4.
Volgens Lazar zelf en verder niemand.
Niemand? Misschien toch wel.
Als onderdeel van zijn ‘Q clearance’ screening kreeg Lazar huisbezoek van een Office of Federal Investigations agent genaamd Mike Thigpen. Thigpen, opgespoord door Corbell, verklaarde dat hij zich Lazar herinnerde.

Tot drie keer toe nam Lazar vrienden mee naar de testvluchten bij Papoose Lake. Hoe wist Lazar waar en wanneer deze testvluchten zouden plaatsvinden?
https://www.ufozaken.nl/columns/bob-laz ... e-schotels

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Bob Lazar te gast bij Larry King

Bericht door MetalPig » 05 feb 2019, 08:51

4l13N schreef:
01 feb 2019, 18:12
MetalPig schreef:
28 jan 2019, 12:30
4l13N schreef:
27 jan 2019, 05:22
Lazar werkte in een installatie nabij Area 51 die bekendstaat als S-4.
Volgens Lazar zelf en verder niemand.
Niemand? Misschien toch wel.
Als onderdeel van zijn ‘Q clearance’ screening kreeg Lazar huisbezoek van een Office of Federal Investigations agent genaamd Mike Thigpen. Thigpen, opgespoord door Corbell, verklaarde dat hij zich Lazar herinnerde.
Heeft Thigpen verklaard dat Lazar werkte in een installatie nabij Area 51 die bekendstaat als S-4?

4l13N

Re: Bob Lazar te gast bij Larry King

Bericht door 4l13N » 09 feb 2019, 05:56

MetalPig schreef:
05 feb 2019, 08:51
4l13N schreef:
01 feb 2019, 18:12
MetalPig schreef:
28 jan 2019, 12:30

Volgens Lazar zelf en verder niemand.
Niemand? Misschien toch wel.
Als onderdeel van zijn ‘Q clearance’ screening kreeg Lazar huisbezoek van een Office of Federal Investigations agent genaamd Mike Thigpen. Thigpen, opgespoord door Corbell, verklaarde dat hij zich Lazar herinnerde.
Heeft Thigpen verklaard dat Lazar werkte in een installatie nabij Area 51 die bekendstaat als S-4?
Niet direct maar Lazar heeft er gewerkt. Hoe wist hij anders wanneer er testvluchten plaats vonden?

4l13N

Re: Bob Lazar te gast bij Larry King

Bericht door 4l13N » 09 feb 2019, 06:04

Vóór het interview op KLAS TV had niemand ooit gehoord van de geheime subfaciliteit S-4. Na het interview heeft onderzoeksjournalist George Knapp het bestaan ervan bevestigd gekregen via Area 51 zelf.

Lazar onderging vrijwillig vier verschillende leugendetectortests en is op geen enkele leugen betrapt. Conclusie: Lazar gelooft in ieder geval zélf wat hij vertelt.

Tot drie keer toe nam Lazar vrienden mee naar de testvluchten bij Papoose Lake. Hoe wist Lazar waar en wanneer deze testvluchten zouden plaatsvinden?

Lazar sprak in 1989 over element 115, dat pas in 2004 werd gemaakt door Russische en Amerikaanse wetenschappers.

Als onderdeel van zijn ‘Q clearance’ screening kreeg Lazar huisbezoek van een Office of Federal Investigations agent genaamd Mike Thigpen. Thigpen, opgespoord door Corbell, verklaarde dat hij zich Lazar herinnerde.

De zwaartekrachtgolven waar Lazar in 1989 over sprak werden in 2015 pas voor het eerst geobserveerd en gemeten.

In 1990 kwam Lazar in aanraking met justitie voor het opzetten van een bordeel met een bevriende prostituee. Vragen van de reclassering over zijn achtergrond beantwoordde hij ook hier met MIT, Caltech, Los Alamos en S-4, wetende dat zijn straf zwaarder zou uitpakken als er sprake bleek van misleiding. Hier had Lazar alle reden om schoon schip te maken, maar bleef consistent over zijn achtergrond.

Schetsen van Lazar uit 1989 tonen een lichte afdruk van een toestel dat Lazar ooit van de achterkant zag toen hij in de shuttlebus naar S-4 zat. Later bleken de schetsen vrijwel identiek aan het Blackstar project dat op Area 51 werd ontwikkeld en pas in 2006 in het tijdschrift Aviation Week werd onthuld.
https://www.ufozaken.nl/columns/bob-laz ... e-schotels

Plaats reactie