Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door 4l13N » 19 apr 2019, 14:16

Lucas Kim vloog vanuit zijn huis in Seoul, Zuid-Korea, naar Thailand, toen hij zag wat hij dacht dat een andere vlucht was vanuit het raam van zijn Jeju Air-vliegtuig.

Afbeelding

Toen ik goed keek, was het geen vliegtuig - het waren zes afzonderlijke voertuigen. Het was als een pulserend groenachtig geelachtig licht, 'zei hij.

In het beeldmateriaal is de ufo eerst zichtbaar als een verre, witte stip achter de vleugel. Maar terwijl hij inzoomt, wordt snel duidelijk dat er verschillende lichtpunten zijn, die zich in formatie bewegen zoals geen regulier vliegtuig dat kan.

Even later splitsten ze zich in paren en verdwijnen uit het zicht.


Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door univers » 19 apr 2019, 15:01

Heb het zelf ook een paar keer gezien.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80575
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door Tammy » 19 apr 2019, 16:18

Dat is heel apart wat daar vliegt. [think]
Hebben wij iets wat zo vliegt ?
Of zitten we wel degelijk naar iets buitenaards te kijken ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door univers » 19 apr 2019, 16:38

Weet wel dat wij geen haakse bochten kunnen maken.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

4l13N

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door 4l13N » 19 apr 2019, 16:43

Tammy schreef:Of zitten we wel degelijk naar iets buitenaards te kijken ?
Ja.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door Vitharr » 19 apr 2019, 21:44

univers schreef:
19 apr 2019, 16:38
Weet wel dat wij geen haakse bochten kunnen maken.
Bemande toestellen niet, onbemande wel hoor :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door univers » 19 apr 2019, 22:08

En gaan die ook zo snel ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door Vitharr » 19 apr 2019, 22:27

univers schreef:
19 apr 2019, 22:08
En gaan die ook zo snel ?
Als je dit speelgoed ziet zou dat best kunnen

Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door univers » 19 apr 2019, 23:35

Maar die zie ik geen haakse bocht maken.
Dus gelijk zijwaarts en dan rechtdoor..
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door Determinist » 20 apr 2019, 03:20

Dit komt mij ook bekend voor. Dit is een typisch reflectie effect op ramen en met name die met dubbel glas.
Zelf had ik eens in de trein dat ik door het raam in de verte een helder object vreemde bewegingen zag maken. Echter ontdekte ik dat de zon weerkaatste op mijn horloge en dit effect veroorzaakte.
Grappige was dat ik door zachtjes mijn pols te bewegen ik de "UFO" kon sturen waarbij ik bewust het object door het landschap kon loodsen.

IN dit geval zou de lichtbron (de weerkaatsing) de vleugel of een ander onderdeel van het vliegtuig kunnen zijn of een lichtbron vanuit de cabine. Bijvoorbeeld de reflectie van de zon op een koffiekarretje.

Afhankelijk van de bron en het object die reflecteert kan je verschillende vormen en kleuren zien die inderdaad (zoals bij mij in de trein) je aan een UFO doet denken.

Paar voorbeeldjes:
3.gif
2.jpg
1.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

4l13N

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door 4l13N » 20 apr 2019, 11:50

@Determinist

Ik vind het er niet hetzelfde uitzien. Jij / u mag graag debunken he?

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door Determinist » 20 apr 2019, 15:17

4l13N schreef:
20 apr 2019, 11:50
@Determinist

Ik vind het er niet hetzelfde uitzien. Jij / u mag graag debunken he?
Kijk, beste 4l13N. Als er één is die zeer graag het daadwerkelijke bestaan van buitenaards leven voor mijn dood geopenbaard wil zien, dan ben ik het wel.
Al van kleins af aan verzamelde ik boeken over alles over ruimtevaart en sterrenkunde. En boeken over UFO's verslond ik.
Ik zou een gelukkig man zijn als plots gemeld wordt dat men overduidelijke signalen van aliens heeft opgevangen, of dat onze robots een vorm van leven of voormalig leven ontdekt hebben op de plekken waar ze komen.

En persoonlijk wil ik dat dit onmiskenbaar daadwerkelijk klopt. Dus niet een melding dat signalen "wellicht" van kunstmatige oorsprong is of dat sporen van chemische elementen gevonden zijn die wijzen op "wellicht" biologische oorsprong. Ik weet echt wel wanneer dit het geval is, mijn gevoel zegt echt wel wanneer iets onomstotelijk naar buitenaards leven wijst. Uiteraard op basis van informatie en oordeel van experts. En geloof mij, al die experts in de betreffende vakgebieden willen zelf ook niets anders dan het onomstotelijk aantonen. De eerste die het meldt komt op het podium bij de Nobelprijs uitreiking en komt in de annalen van de geschiedenis.

Alle "aanwijzingen" die ruiken naar vergissing of manipulatie zullen mij niet overtuigen omdat de overtuiging vanzelf komt....of niet.

Nu, zoals ik gezegd heb, is het effect beschreven in dit topic een natuurkundig verschijnsel. Ik heb het zelf mogen ervaren waarbij dit zo bijzonder apart was dat ik het nu nog zo goed kan herinneren.
De eerste ingeving van "wow, wat is dat? Dat is zeker geen door mensen gemaakt object" en gevolgd door de constatering dat mijn perceptie in de maling werd genomen.
Ik kon exact de bewegingen die we in de vliegtuig video zien reproduceren. En het zag er vrijwel eender uit. Vliegen in rechte hoeken, in cirkels en stilhangen. Zeer gaaf om daarmee te spelen, maar duidelijk dus geen buitenaardse oorsprong.

Je zegt dat de foto's die ik plaatste niet hetzelfde uitzien. Dat klopt omdat elke reflectie anders is qua vorm, kleur en beweging. Afhankelijk van wat de bron van het licht is, de kleur van het licht, het materiaal waarop het reflecteert, de vorm van het raam, het materiaal van het raam etc etc.

Echter het effect op de vliegtuig video is te reproduceren, qua beweging, qua vorm, met reflectie.

Dus. Uitgaande van dit natuurkundig feit is de meest logische en aannemelijke conclusie dat reflectie de verklaring is voor het effect.
Jammer. Ik had graag iets overduidelijks gezien wat je niet zou kunnen verklaren met natuurkundige fenomenen.

Je kan dit debunken noemen. Ik zou het eerder "het wijzen op" natuurlijke effecten willen noemen om anderen de mogelijkheid te geven een betere verklaring te onderzoeken dan het aannemen van uiteraard een buitenaardse oorsprong.

Debunken is trouwens geen vies woord. Het is kritisch kijken naar claims en met tegenargumenten de claim te ontkrachten.
Niet om het debunken zelf, maar om tot een inzicht te komen die beter klopt. Die aannemelijker is.

Het is de houding van: ik wil graag zoveel mogelijk zaken weten die aannemelijk zijn en zo min mogelijk zaken die niet aannemelijk zijn.

Zonder een dergelijke houding ben je prooi aan het aannemen van onwaarheden zonder dat je weet dat het onwaarheden zijn.
Ik wil dat voor mijzelf voorkomen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door univers » 20 apr 2019, 15:45

Als er één is die zeer graag het daadwerkelijke bestaan van buitenaards leven voor mijn dood geopenbaard wil zien, dan ben ik het wel.
Als je dood bent, zie je ze. :mrgreen:
Heb je gelijk antwoord op je vraag.
Als ze daar wifi hebben, geef dan even een seintje.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4698
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door Witte wel » 20 apr 2019, 17:20

univers schreef:
20 apr 2019, 15:45
Als er één is die zeer graag het daadwerkelijke bestaan van buitenaards leven voor mijn dood geopenbaard wil zien, dan ben ik het wel.
Als je dood bent, zie je ze. :mrgreen:
Heb je gelijk antwoord op je vraag.
Als ze daar wifi hebben, geef dan even een seintje.
Moet je wel overtuigd zijn dat er een "daar" is want voor mij is het bestaan van een "daar" net zo vaag als het bestaan van ufo's.
Het zit in de hersenen en mogelijk dat het UFO fenomeen iets verder is dan het "daar" bestaan, wat al wat dieper in onze hersenen is ingegraveerd. Zolang er geen tastbaar iets uit de lucht komt vallen of er geen retournering uit het "daar" komt bestaan voor mij geen van beide.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door herman50 » 17 mei 2019, 11:54

tjsa moeilijk moeilijk moeilijk,, kijk er word hier nou ook gesproken van ik heb het ook gehad en het was precies hetzelfde,, ,dan denk ik ,, nee dat kan niet- en hou me te goede dat denk ik dagelijks-,,

volgende komt uit boek over UFO fenomeen in de USSR

Afbeelding 1989,, nog wat van gehoord ooit?? <<hieruit blijkt dat ze daar ook een soort Aera51 hebben

omgeving Kapoestin Jar, regio Astrachan ,, vaandrig A Levin

Afbeelding,,,,,

de Carter zaak

Afbeelding ,,,<<hier komt ook kijken dat Kennedy 2/3dagen voor hij UFO nieuws zo uitbreng werd vermoord ..toeval allemaal???

fijne dag verder
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vliegtuig passagier filmt ufo ‘s die zich splitsten in paren boven Thailand

Bericht door univers » 18 mei 2019, 07:30



Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie