Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Bericht door 4l13N » 04 mei 2019, 11:36

Enige tijd geleden was de Amerikaanse sergeant Clifford Stone te gast bij Coast to Coast AM. Het gesprek is nu gratis te beluisteren in onderstaande video. Stone beweert te hebben deelgenomen aan topgeheime missies waarbij gecrashte UFO’s werden geborgen. Hij zei geregeld niet-menselijke levensvormen te hebben gezien tijdens zijn werkzaamheden.

Volgens Stone zijn er andere getuigen die kunnen bevestigen wat hij heeft gezien, maar ‘die zijn te bang om te praten’. Hij vertelde dat zijn eenheid zogeheten TOI’s (Tracks of Interest) in de gaten moest houden. Een aantal daarvan bevond zich in de diepe ruimte. “In sommige gevallen ging het om schepen die niet afkomstig waren van deze planeet,” verklaarde Stone. Buitenaardse schepen bewegen zich volgens hem op een andere manier voort.

“Toen we ze voor het eerst zagen, zeiden we dat het onmogelijk was omdat ze snelheden bereikten van 11.000 tot 14.000 kilometer per uur en er geen sonic boom te horen was,” zei hij. We weten nu dat hun vaartuigen de ruimtetijd vervormen met behulp van antizwaartekracht-aandrijving, aldus Stone. Hij onthulde verder dat ze via wormgaten reizen en dat een tripje naar een zonnestelsel op 100 lichtjaar hierdoor maar een uur en 40 minuten hoeft te duren.

Stone ging tijdens het gesprek dieper in op een incident in Augusta in Georgia in 1973. Daar ging hij naar eigen zeggen een vaartuig binnen met een diameter van ongeveer 11 meter. Tot zijn verbazing merkte hij dat het schip van binnen een stuk groter was, wat erop wees dat er ‘multidimensionale realiteiten in het schip bestonden’. Stone zei verder dat zijn eenheid tijdens missies een handboek meenam waarin 57 verschillende buitenaardse soorten waren gedocumenteerd.

Beluister het gesprek hieronder:



https://www.coasttocoastam.com/article/ ... red-aliens

Bron

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Bericht door Berjan » 04 mei 2019, 13:35

Jezus, weer ninefornews.....
Ben je soms een schrijver van die stukjes die hier geld mee verdient?

Stop ermee. Ga gewoon eens andere sites hier neerzetten. Andere bronnen... Beetje geloofwaardiger.

4l13N

Re: Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Bericht door 4l13N » 04 mei 2019, 14:18

Berjan schreef:
04 mei 2019, 13:35
Jezus, weer ninefornews.....
Ben je soms een schrijver van die stukjes die hier geld mee verdient?

Stop ermee. Ga gewoon eens andere sites hier neerzetten. Andere bronnen... Beetje geloofwaardiger.
NEE, IK BEN NIET DE SCHRIJVER. HOU NOU EINDELIJK EENS OP MET KRITIEK OP NINE FOR NEWS. HET BEGINT IRRITANT TE WORDEN!!!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Bericht door Tammy » 04 mei 2019, 14:26

Berjan schreef :
Jezus, weer ninefornews.....
Ben je soms een schrijver van die stukjes die hier geld mee verdient?

Stop ermee. Ga gewoon eens andere sites hier neerzetten. Andere bronnen... Beetje geloofwaardiger.
Hallo Berjan.

Op dit forum mogen leden topics openen en geloven waarin ze willen geloven.
Jij zegt dat 4l13N moet stoppen om dit soort topics te plaatsen omdat ze van een site komen die jij niks vind.
Dat jij dat niks vind is je goed recht.
Maar het is ook het recht van 4l13N om wel topics van die site te plaatsen.

Jij bepaalt niet wie wat plaatst hier op het forum ok ?
Als zo`n topic jou niet bevalt dan negeer je die gewoon.
We geloven en denken niet allemaal hetzelfde .

Er zijn neem ik aan genoeg topics hier waar je je wel in kan vinden.
Dus graag stoppen om andere leden te vertellen wat ze wel en niet mogen plaatsen.

Dat is jouw taak namelijk niet.

Tot zover deze mededeling en een fijne dag nog.


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Bericht door univers » 04 mei 2019, 14:31

;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13644
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Bericht door Fenna » 04 mei 2019, 14:40

;P!
Afbeelding
Afbeelding

gouwepeer

Re: Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Bericht door gouwepeer » 04 mei 2019, 15:27

[quote=4l13N post_id=342043 time=1556962591 user_id=2237
“Toen we ze voor het eerst zagen, zeiden we dat het onmogelijk was omdat ze snelheden bereikten van 11.000 tot 14.000 kilometer per uur en er geen sonic boom te horen was,” zei hij. We weten nu dat hun vaartuigen de ruimtetijd vervormen met behulp van antizwaartekracht-aandrijving, aldus Stone. Hij onthulde verder dat ze via wormgaten reizen en dat een tripje naar een zonnestelsel op 100 lichtjaar hierdoor maar een uur en 40 minuten hoeft te duren.
[/quote]

Gezien de positie van de wormgaten komen ze waarschijnlijk ergens uit cyberspace. Dat is een stukje ruimte waar NASA geen informatie over vrij wilt geven.

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Bericht door Berjan » 04 mei 2019, 15:35

4l13N schreef:
04 mei 2019, 14:18

NEE, IK BEN NIET DE SCHRIJVER. HOU NOU EINDELIJK EENS OP MET KRITIEK OP NINE FOR NEWS. HET BEGINT IRRITANT TE WORDEN!!!
Je capslock staat aan. Heb je daar problemen mee? Ik kan wel langskomen om eens te kijken of ik het toetsenbord kan maken. Kost wel 50 euro aan voorrijkosten, dus je kan misschien beter een nieuwe toetsenbord kopen. Is goedkoper...

Groetjes
Tammy schreef:
04 mei 2019, 14:26
Berjan schreef :
Jezus, weer ninefornews.....
Ben je soms een schrijver van die stukjes die hier geld mee verdient?

Stop ermee. Ga gewoon eens andere sites hier neerzetten. Andere bronnen... Beetje geloofwaardiger.
Hallo Berjan.

Op dit forum mogen leden topics openen en geloven waarin ze willen geloven.
Jij zegt dat 4l13N moet stoppen om dit soort topics te plaatsen omdat ze van een site komen die jij niks vind.
Dat jij dat niks vind is je goed recht.
Maar het is ook het recht van 4l13N om wel topics van die site te plaatsen.

Jij bepaalt niet wie wat plaatst hier op het forum ok ?
Als zo`n topic jou niet bevalt dan negeer je die gewoon.
We geloven en denken niet allemaal hetzelfde .

Er zijn neem ik aan genoeg topics hier waar je je wel in kan vinden.
Dus graag stoppen om andere leden te vertellen wat ze wel en niet mogen plaatsen.

Dat is jouw taak namelijk niet.

Tot zover deze mededeling en een fijne dag nog.


Van mij mogen mensen geloven wat ze willen. Maar je snapt waarschijnlijk geen reet van wat clicksbaits zijn en dat mensen spammen om aandacht te verwerven en hier weer geld mee verdienen..
In feite sta je dus gewoon toe dat mensen jouw forum volspammen en zo geld verdienen? Wat en hoe naief :rolfl:

Laat die anonieme gast gewoon eens normale links plaatsen van sites waarvan je weet dat het niet reclame te doen is. De eigenaar van die ene site verdient 10.000 euro per maand, door reclame alleen al.

Maar goed, val de messenger maar lastig en sluit de ogen voor degene die hier echt fout zit... Zoals altijd.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Bericht door univers » 04 mei 2019, 15:37

Hij onthulde verder dat ze via wormgaten reizen en dat een tripje naar een zonnestelsel op 100 lichtjaar hierdoor maar een uur en 40 minuten hoeft te duren.
Bij mij gebeurd het in een flits, en zit in een ander univers.
Maar ja ze verklaren me voor gek, enkel ik stoor me er niet aan wat een ander denkt.
Ik denk dat het jou ook wel bekend voorkomt ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

faithless
Onderzoeker
Berichten: 276
Lid geworden op: 06 aug 2018, 16:47

Re: Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Bericht door faithless » 05 mei 2019, 11:38

Berjan schreef:
04 mei 2019, 15:35
4l13N schreef:
04 mei 2019, 14:18

NEE, IK BEN NIET DE SCHRIJVER. HOU NOU EINDELIJK EENS OP MET KRITIEK OP NINE FOR NEWS. HET BEGINT IRRITANT TE WORDEN!!!
Je capslock staat aan. Heb je daar problemen mee? Ik kan wel langskomen om eens te kijken of ik het toetsenbord kan maken. Kost wel 50 euro aan voorrijkosten, dus je kan misschien beter een nieuwe toetsenbord kopen. Is goedkoper...

Groetjes
Tammy schreef:
04 mei 2019, 14:26
Berjan schreef :
Jezus, weer ninefornews.....
Ben je soms een schrijver van die stukjes die hier geld mee verdient?

Stop ermee. Ga gewoon eens andere sites hier neerzetten. Andere bronnen... Beetje geloofwaardiger.
Hallo Berjan.

Op dit forum mogen leden topics openen en geloven waarin ze willen geloven.
Jij zegt dat 4l13N moet stoppen om dit soort topics te plaatsen omdat ze van een site komen die jij niks vind.
Dat jij dat niks vind is je goed recht.
Maar het is ook het recht van 4l13N om wel topics van die site te plaatsen.

Jij bepaalt niet wie wat plaatst hier op het forum ok ?
Als zo`n topic jou niet bevalt dan negeer je die gewoon.
We geloven en denken niet allemaal hetzelfde .

Er zijn neem ik aan genoeg topics hier waar je je wel in kan vinden.
Dus graag stoppen om andere leden te vertellen wat ze wel en niet mogen plaatsen.

Dat is jouw taak namelijk niet.

Tot zover deze mededeling en een fijne dag nog.


Van mij mogen mensen geloven wat ze willen. Maar je snapt waarschijnlijk geen reet van wat clicksbaits zijn en dat mensen spammen om aandacht te verwerven en hier weer geld mee verdienen..
In feite sta je dus gewoon toe dat mensen jouw forum volspammen en zo geld verdienen? Wat en hoe naief :rolfl:

Laat die anonieme gast gewoon eens normale links plaatsen van sites waarvan je weet dat het niet reclame te doen is. De eigenaar van die ene site verdient 10.000 euro per maand, door reclame alleen al.

Maar goed, val de messenger maar lastig en sluit de ogen voor degene die hier echt fout zit... Zoals altijd.
Beste Berjan,
Blijkbaar ben je het niet eens wat er gepost is door 4l13N.
Ten 1e is het youtube filmpje niet van Ninenews, enkel de link van de bron verwijst naar Ninenews.
Ten 2e is het youtube filmpje geen clickbait aangezien de titel van het filmpje overeen komt wat er in dit item verteld word.
ten 3e als je al weet dat 4l13N volgens jou clickbaits post waarom reageer je dan op zijn posts, negeer het gewoon, scheelt je een hoop tijd en frustratie.
Wat maakt het uit dat Ninenews volgens jou 10.000 euro per maand verdient door reclame, als het buiten de voorwaarden van youtube zou vallen dan hadden ze hem er allang een ban gegeven.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80557
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Bericht door Tammy » 05 mei 2019, 11:48

Faitless Berjan heeft gezegd dat hij het forum verlaat.
Ik had ook nog willen reageren wat hij tegen mij zei in vorig bericht maar dat is niet meer nodig.
Dit forum past niet bij hem dat is duidelijk.
Wat je trouwens schrijft zijn ook mijn gedachtens.
Tot zover deze mededeling.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

faithless
Onderzoeker
Berichten: 276
Lid geworden op: 06 aug 2018, 16:47

Re: Amerikaanse sergeant doet boekje open over ufo 's

Bericht door faithless » 05 mei 2019, 18:29

Ik las het inderdaad later in een andere thread dat hij forum gaat of heeft verlaten.

Plaats reactie