Twee piramideachtige objecten gespot boven Munstergeleen.

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Twee piramideachtige objecten gespot boven Munstergeleen.

Bericht door univers » 27 jun 2019, 15:54

Zoveel UFO’s werden er dit jaar al gemeld in Limburg
In het afgelopen half jaar is er in Limburg 41 keer melding gemaakt van een UFO. Dat laat het UFO Meldpunt Nederland zien, schrijft 1Limburg.

In vergelijking met vorig jaar zijn er drie keer zoveel UFO’s gemeld, blijkt uit een overzicht van het meldpunt.

De stijging heeft onder andere te maken met de satellieten die Elon Musk afgelopen maand de ruimte instuurde om overal ter wereld snel internet te kunnen leveren.

Geen verklaring
In totaal 23 meldingen konden worden gelinkt aan deze zogeheten Starlink-satellieten, die voor de nodige consternatie zorgden.

Veel mensen maakten melding van een ‘rechte streep met lichtpunten’.

Voor andere UFO-meldingen is nog altijd geen verklaring gevonden. Zo werd er in Gronsveld een ‘vuurbal’ gezien die verticaal opsteeg en met knipperende lichtjes wegvloog.

Enerverend
‘Nastassja’ schreef op 20 juni over deze grote oranje bol: “Het was erg enerverend omdat ik het niet kon plaatsen. Ik zag er twee opstijgen en wegvliegen. Ze vlogen rustig en bijna geluidloos.”

Nabij Munstergeleen werden daarnaast twee piramideachtige objecten waargenomen.

Gekanteld
‘Srjaar’ schreef hierover op 6 mei op de website van het meldpunt: “Ik zag ze voor 3 seconden, en eentje was gekanteld, de ander omgekeerd toen ze wegvlogen.”

“Het waren voorwerpen die zich tegen de donkere hemel aftekenden dus dit is op zichzelf al moeilijk te zien,” klonk het. “Beslist geen drone of vliegtuig.”

[1Limburg]
© Copyright (c) NineForNews.nl
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Twee piramideachtige objecten gespot boven Munstergeleen.

Bericht door Gast1 » 27 jun 2019, 18:08

Ik heb ze nog niet zien vliegen, maar nu vlug koken ... anders 'zwaait' er wel wat als moe thuiskomt.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Twee piramideachtige objecten gespot boven Munstergeleen.

Bericht door univers » 27 jun 2019, 18:50

Die van mij heeft haar prakkie al achter haar holle kiezen zitten.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.


Plaats reactie