Buitenaardse wezens vragen jou persoonlijk: “Wil je dat we ons laten zien?”

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

Buitenaardse wezens vragen jou persoonlijk: “Wil je dat we ons laten zien?”

Bericht door 4l13N » 25 jul 2019, 14:11

Ieder van jullie wil je vrije wil gebruiken en geluk ervaren. Je vrije wil is afhankelijk van de kennis die je hebt van je eigen kracht. Je geluk hangt af van de liefde die je geeft en ontvangt. Zoals veel bewuste rassen in dit stadium van vooruitgang, kun je jezelf geïsoleerd voelen op jouw planeet. Deze indruk geeft je een bepaald beeld van je lot. Toch bevind je jezelf op de rand van grote omwentelingen waarvan slechts een minderheid zich bewust is.

https://achterdesamenleving.nl/nu-in-he ... TmX3BpNehA

“WIL JE DAT WIJ ONS TONEN?”

Hoe kun je deze vraag beantwoorden? De waarheid van de ziel kan telepathisch worden gelezen, dus je hoeft alleen maar duidelijk jezelf deze vraag te stellen en je antwoord zo duidelijk mogelijk te geven, alleen of in een groep, wat je wilt. Of je nu in het hart van een stad zit of te midden van een woestijn, dit heeft geen impact op de efficiëntie van je antwoord. JA of NEE. Doe gewoon alsof je tegen jezelf praat, terwijl je aan de boodschap denkt. Dit is een universele vraag, en deze enkele woorden hebben een krachtige betekenis in hun context. Dit is waarom je er rustig over na moet denken, naar eer en geweten. Om je antwoord perfect te associëren met de vraag, wordt het aanbevolen dat je antwoordt nadat je dit bericht nogmaals zorgvuldig hebt gelezen. Haast je niet om te antwoorden. Adem en laat de kracht van jouw vrije wil in je doordringen. Wees trots op wat je bent! Laat daarna geen twijfel in de weg komen.

0A525B46-126A-406E-8E43-2F835707C1A7.jpeg

4l13N

Re: Buitenaardse wezens vragen jou persoonlijk: “Wil je dat we ons laten zien?”

Bericht door 4l13N » 25 jul 2019, 14:14

“WIL JE DAT WIJ ONS TONEN?”

Zouden jullie dat willen? Beantwoord de vraag dan met een duidelijk ja. Oprecht en vanuit je hart.


Gast1

Re: Buitenaardse wezens vragen jou persoonlijk: “Wil je dat we ons laten zien?”

Bericht door Gast1 » 25 jul 2019, 14:51

4l13N schreef:
25 jul 2019, 14:14
“WIL JE DAT WIJ ONS TONEN?”

Zouden jullie dat willen? Beantwoord de vraag dan met een duidelijk ja. Oprecht en vanuit je hart.
Wat mij betreft wel, graag zelfs, maar het hoef niet -daar ik weet dat buitenaards leven existeert-.
Misschien is dat ook maar beter van niet, want ik vermoed dat de meesten van onze soort daar niet mee om kunnen gaan.
De dieren zullen geheel anders reageren dan onze soort.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1554
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Buitenaardse wezens vragen jou persoonlijk: “Wil je dat we ons laten zien?”

Bericht door Kristof Piessens » 25 jul 2019, 21:38

Voor mij ook heel graag maar vrees er voor, Waarom eigenlijk ?

Ik heb geen redenen om aan te nemen dat ze bestaan noch dat ze zich zullen laten zien, behalve dan het feit dat die vraag amper gesteld wordt ? Is er iets wat de mensheid niet heeft dat de buitenaardsen wel hebben, en hoe werd/wordt de technologie gemaakt dat we tegenwoordig kennen ?

Het is iets bassaals wat veel mensen over het hoofd zien, namelijk de vrije wil benutten/gebruiken om te kiezen welke wereld wij de mensheid willen, daarom is het belangrijk ons boven iedere manipulatie en gedachtesystemen te plaatsen, eigenlijk geven we te veel toe aan wat het niveau onder onze voeten/niveau van het fysieke aan belang in macht wil winnen , onder de noemer van het occulte speelt dat binnen een heel lange geschiedenis van de mensheid in het verborgene af, dit gaan verwijderen is pas mogelijk als inzicht/begrip komt in hoe en waarom van onze wereld aangaande de werkelijke geschiedenis van de aarde !
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

gusteman

Re: Buitenaardse wezens vragen jou persoonlijk: “Wil je dat we ons laten zien?”

Bericht door gusteman » 25 jul 2019, 22:08

4l13N schreef:
25 jul 2019, 14:11
Wees trots op wat je bent! Laat daarna geen twijfel in de weg komen.
Oeps .... trots wezen op wat je bent? Lees ik op dit forum niet keer op keer dat trots wezen een negatief ego gevoel is?

Whatever hoor, ik ben trots op wat ik ben, maar vooral op wie ik ben ... en ik laat inderdaad geen twijfel in de weg komen ... dus is dit mijn reactie:

stop nu toch een keer met die Anton Teuben onzin over buitenaardsen die contact zoeken met de mens.
Ik herinner mij nog heel goed hoe Teuben aan het 'aliën watchen' was met een hoop vrienden en dat zij allemaal zowat hysterisch werden bij het aanschouwen van een 'formatie' lichtjes die volgens hen aan het communiceren waren met het groepje. Volwassen mensen die bij valavond staan te schreeuwen "kom bij ons ... wij houden van jullie ... have no fear ... we are your friends" en nog meer van dergelijke uitspraken.
Bleek een dag later dat ze stonden te schreeuwen tegen een klomp lampionnetjes die opgelaten waren bij een bruiloft iets verderop. :rolfl:

Als er zouden wezens bestaan die vanop verre planeten naar onze aarde reizen dan zouden die absoluut geen nood hebben aan mensen die bereid zijn 'er voor open te staan'.
Zij zouden ofwel
- zich realiseren dat de mens voor hen geen gevaar kan vormen, zich kenbaar maken en contact zoeken.
- zich realiseren dat de mens wel een gevaar voor hen zou kunnen vormen en daarna ofwel zo snel mogelijk verdwijnen ofwel een krijgsmacht samenstellen om ofwel de mens te onderwerpen ofwel te vernietigen.

Ik moet wel opmerken dat in het openingstopic één plaatje staat wat ik leuk vind, namelijk dat van het melkstoeltje ..... heel origineel.

Gast1

Re: Buitenaardse wezens vragen jou persoonlijk: “Wil je dat we ons laten zien?”

Bericht door Gast1 » 26 jul 2019, 08:59

Kristof Piessens schreef:
25 jul 2019, 21:38
Voor mij ook heel graag maar vrees er voor, waarom eigenlijk?
Mag ik een poging wagen Kristof?
De mensheid gaat van zichzelf uit.

Even in het kort:

De trots van tal van overwinningen (zoals bijvoorbeeld de conquistadors in de 15e tot de 17e eeuw een groot deel van Latijns-Amerika en de Filipijnen onder Spaanse controle brachten) hebben dat volk destijds arrogant gemaakt. Hetzelfde hebben de westerlingen van de oude wereld in de nieuw wereld gedaan: gemoord, geplunderd, leefgebieden ingenomen en de oorspronkelijk bewoners verjaagd. Welnu, dat begon al in de vroegste geschiedschrijving. In feite zijn we nu gewoon bang dat wij met onze trots en arrogantie hetzelfde zou kunnen overkomen.

Plaats reactie