Alienjager ontdekt ‘Chinese versie van Area 51’ op Google Maps

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

Alienjager ontdekt ‘Chinese versie van Area 51’ op Google Maps

Bericht door 4l13N » 04 aug 2019, 11:47

Terwijl alle ogen momenteel gericht zijn op Area 51, een mysterieuze legerbasis in Amerika die in september mogelijk gaat worden bestormd door een menigte UFO-jagers, zijn er beelden opgedoken van een soortgelijke ‘topgeheime’ basis in China.
Een YouTuber en complotonderzoeker heeft een mysterieuze militaire installatie ontdekt in China, schrijft het Russische persbureau Sputnik.
Scott C. Waring heeft een video op YouTube geplaatst waarin hij zegt op een topgeheime basis in de woestijn bij de grens met Mongolië te zijn gestuit.

De basis ‘lijkt uit een film te komen’ en geavanceerde vliegtuigen te herbergen.
“Ik heb een legerbasis in China gevonden die een kopie lijkt te zijn van Area 51,” lichtte hij toe.
“Er is ook een kleiner gebied, waar een zwart stealthvliegtuig staat dat gemaakt kan zijn met behulp van buitenaardse technologie en dat mogelijk door de ruimte kan reizen,” zei hij.

Veel internetgebruikers reageerden lyrisch op de vondst. “Ze verbergen iets,” zei iemand.
Anderen waren sceptisch en suggereerden dat het een lanceerplatform voor drones is.



https://sputniknews.com/viral/201908011 ... n-area-51/

Bron: Ninefornews.nl

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Alienjager ontdekt ‘Chinese versie van Area 51’ op Google Maps

Bericht door herman50 » 23 aug 2019, 11:46

het is idd een vreemd stukje land, voor die -laat ik zeggen- kuil met dat zwarte ´ding´erin wel vreemd dat die er staat 27 5 2012 en weg is 22 11 2012 ,, verders zijn er die bunkers raar en vooral dat vreemde schuine gebouw -lijkt idd op Aera51- is een vreemd ding .... fijne dag verders üfo1:
alles van waarde is weerloos

gouwepeer

Re: Alienjager ontdekt ‘Chinese versie van Area 51’ op Google Maps

Bericht door gouwepeer » 23 aug 2019, 17:57

Mijn vermoeden schijnt te kloppen: ufo's zijn "made in China". Dan kopen de aliens waarschijnlijk ook bij AliExpress :mrgreen:

Plaats reactie