Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als president

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als president

Bericht door 4l13N » 10 aug 2019, 11:21

Bernie Sanders zet de grote middelen in voor de volgende Amerikaanse presidentsverkiezingen: aliens. De presidentskandidaat bij de Democraten belooft zijn kiezers alle overheidsinformatie over aliens en ufo’s te bezorgen eenmaal hij verkozen wordt als president. Tenminste, als er overheidsinformatie over ufo’s (unidentified flying object) voorhanden is.

“Ik zal jullie eens iets vertellen”, begon de 77-jarige Sanders tijdens de opnames van een populaire podcast. “Mijn vrouw eist dat ik de informatie die er is, openbaar maak.” Daarop vroeg de presentator van de show of Jane, de vrouw van Sanders, gek van ufo’s is. “Nee”, ontkende Sanders. “Maar ze wil wel graag weten of ik iets weet als senator. Ze vraagt me regelmatig of ik toegang heb tot enige informatie.”

Daarmee speelt Sanders slim in op een onderwerp dat momenteel leeft onder de Amerikanen: het mysterie rondom ufo’s. Tal van Amerikanen geloven immers dat de Amerikaanse overheid kostbare informatie achterhoudt.

Complottheorieën
Uit protest meldden meer dan een half miljoen Amerikanen zich aan op een Facebook-event dat oproept om Area 51 te bestormen. Area 51 is een geheime militaire basis in de woestijn van Nevada, volgens tal van complottheorieën zouden er daar ufo’s en zelfs marsmannetjes verstopt zitten.
Verder duiken er regelmatig geruchten op over Amerikaanse gevechtspiloten die ufo’s spotten. Zo zag een ervaren piloot van de Amerikaanse Navy tijdens trainingen aan de oostkust van de VS tussen de zomer van 2014 en maart 2015 bijna dagelijks ufo’s vliegen. Daarover getuigde hij, samen met vier collega’s, in mei in de New York Times.

De onthullingen kwamen er na de aankondiging in april van nieuwe, geheime richtlijnen om “onverklaarbare luchtfenomenen” te rapporteren, “als middel om het delen van informatie uit de stigmatisatiehoek te halen en de verslagen meer datagedreven aan te pakken”.

Ook de huidige president Donald Trump had het eerder al over het mysterie rondom ufo’s. “Ik ben kort ingelicht over de recente waarnemingen van Amerikaanse gevechtspiloten”, zei hij over de getuigenis van de piloten. “Maar ik geloof het niet echt als mensen zeggen dat ze ufo’s hebben gezien.” Donald Trump zal vermoedelijk andere strategieën gebruiken tijdens zijn presidentscampagne.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/be ... a78eccc4c/

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als preside

Bericht door Witte wel » 10 aug 2019, 12:17

Ik vraag mij af wat Bernie dan wel weet wat zo velen niet weten. Welke informatie wordt door senatoren dan vast gehouden en wie of wat voorkomt dat informatie lekt. Nagenoeg alle zgn vertrouwelijke informatie lekt of wordt gehackt op de dag van vandaag.
Ik heb meer het idee dat Bernie deze belofte als verkiezingsstunt hanteert en dat deze volledig uit de dikke duim is verrezen.
Dat UFO historie al tijden wordt toegepast om volkeren af te leiden of te misleiden is mij al geruime tijd duidelijk. Hardmakendheid zonder tastbare onderbouwing wat tegenwoordig een trend is waar het grootste deel van de bevolking door is besmet. De ET's blijven maar uit de pan rijzen de laatste decennia. En er is nog niet één werkelijk bewijs geleverd dat er sprake zou zijn van iets buitenaards. Wat zou Bernie dan wél uit de hoed kunnen toveren. [think]
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als preside

Bericht door univers » 10 aug 2019, 13:16

Bernie kan het schudden, wordt geen president.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als preside

Bericht door Fenna » 10 aug 2019, 16:09

Als je zulke armoedige beloftes doet om aan stemmen te komen, kan je zo iemand toch niet meer serieus nemen?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als preside

Bericht door Witte wel » 10 aug 2019, 19:14

Fenna schreef:
10 aug 2019, 16:09
Als je zulke armoedige beloftes doet om aan stemmen te komen, kan je zo iemand toch niet meer serieus nemen?
Of de achter gehouden informatie. :wink:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als preside

Bericht door herman50 » 11 aug 2019, 12:30

hoevaak hebben we dat noual gehoord al die jaren ,,, zeg het of hou je kop... [burn]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als preside

Bericht door Tammy » 11 aug 2019, 13:05

Bernie Sanders zet de grote middelen in voor de volgende Amerikaanse presidentsverkiezingen: aliens. De presidentskandidaat bij de Democraten belooft zijn kiezers alle overheidsinformatie over aliens en ufo’s te bezorgen eenmaal hij verkozen wordt als president. Tenminste, als er overheidsinformatie over ufo’s (unidentified flying object) voorhanden is.

“Ik zal jullie eens iets vertellen”, begon de 77-jarige Sanders tijdens de opnames van een populaire podcast. “Mijn vrouw eist dat ik de informatie die er is, openbaar maak.” Daarop vroeg de presentator van de show of Jane, de vrouw van Sanders, gek van ufo’s is. “Nee”, ontkende Sanders. “Maar ze wil wel graag weten of ik iets weet als senator. Ze vraagt me regelmatig of ik toegang heb tot enige informatie.”

Zijn vrouw eist ?
En wilt weten over husbands toegang tot informatie ? :rolfl:
Gelukkig word deze man nooit president van Amerika, die brieft alles door aan zijn vrouw die het dan weer doorvertelt aan haar vriendinnen of nog erger misschien op Facebook zet. :mrgreen:

Maar even serieus nu, hij kan nooit alle overheidsinformatie delen met het volk over ufo`s.
Onder het mom natuurlijk van nationale veiligheid , maar deze belofte kan hij niet waarmaken.
Wanhopige poging van deze man om president te worden.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als preside

Bericht door univers » 12 aug 2019, 08:59

Waarom zelfs presidenten geen toegang hebben tot UFO-geheimen
Presidentskandidaat Bernie Sanders zei onlangs in de podcast van Joe Rogan dat hij informatie over aliens zal vrijgeven als hij de verkiezingen wint.
De Amerikaanse media-analist Lionel gelooft niet dat de senator daadwerkelijk UFO-geheimen gaat onthullen.
“De Amerikaanse president heeft hier niets mee te maken,” zei hij tegen RT America. “Boven ‘topgeheim’ heb je nog meerdere niveaus waar geen president ooit toegang tot heeft gehad.”
Kletskoek
Dit is dus kletskoek, aldus Lionel.
Over aliens, vliegende schotels en UFO’s zei hij: “Dit is het belangrijkste onderwerp dat verborgen wordt gehouden.”
Er is geen enkele nieuwsredactie die het onderwerp bespreekt zonder het in het belachelijke te trekken of weg te wuiven, voegde hij toe.
Veel mensen vragen zich af waarom de overheid informatie over UFO’s achterhoudt.

Antizwaartekracht
“Je hebt het hier over aandrijving op basis van antizwaartekracht,” reageerde Lionel. “Heb je enig idee wat dit zou betekenen voor onze wereld, die draait om olie?”
Als tweede reden noemde hij dat de machthebbers niet willen dat wij ons als ras – de aardlingen – verenigen.
Dit is het belangrijkste onderwerp dat er is,” besloot hij.



https://www.ninefornews.nl/topgeheim-me ... esidenten/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als preside

Bericht door herman50 » 12 aug 2019, 09:37

Afbeelding [wave]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als preside

Bericht door Tammy » 12 aug 2019, 09:45

Hee daar loopt er eentje. :mrgreen:

Juist Univers, presidenten zijn niet van alles op de hoogte denk ik.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als preside

Bericht door taigitu » 12 aug 2019, 13:27

Tammy schreef:
11 aug 2019, 13:05
Zijn vrouw eist ?
En wilt weten over husbands toegang tot informatie ? :rolfl:
Gelukkig word deze man nooit president van Amerika, die brieft alles door aan zijn vrouw die het dan weer doorvertelt aan haar vriendinnen of nog erger misschien op Facebook zet. :mrgreen:
Dat zijn vrouw dat eist...... dat moet een grapje zijn.
Want als dit serieus zou zijn, dan zou dat betekenen dat zijn vrouw 'co-pilot' zou zijn
als deze man president zou worden.... Twee voor de prijs van één!
Dan mag je hopen dat het huwelijk stabiel is, toch?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als preside

Bericht door Tammy » 12 aug 2019, 17:14

Ik mag ook hopen Taigitu dat het een grapje is. :mrgreen:
Maar sommige mannen zitten behoorlijk onder de plak van hun vrouw.
Nancy van Reagan was ook zo’n type vrouw.
En als ik naar Bernie kijk dan denk ik...........hmmm hij misschien ook. [think]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

gouwepeer

Re: Bernie Sanders belooft alle informatie over ufo’s en aliens met het volk te delen als hij verkozen wordt als preside

Bericht door gouwepeer » 12 aug 2019, 17:32

4l13N schreef:
10 aug 2019, 11:21
“Ik zal jullie eens iets vertellen”, begon de 77-jarige Sanders tijdens de opnames van een populaire podcast.
En waar is die populaire podcast te beluisteren?

Plaats reactie