Stenen schijf gevonden in kolenmijn in Rusland

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

Stenen schijf gevonden in kolenmijn in Rusland

Bericht door 4l13N » 04 sep 2019, 11:30

Afbeelding

Ik geloof dat ze een UFO-droneschip hebben gevonden. Deze kleinere drones worden gebruikt als verkenners om grotere schepen te beschermen. Vaak heeft een UFO deze kleine verkenners of zelfs kleinere honkbal formaat orbs rond de UFO draaien als een beschermend schild. Veel van deze UFO-schijven zijn overal ter wereld gevonden, altijd zwaar en lijken van steen te zijn gemaakt. Ik geloof echter niet dat het echt steen is, maar een gecondenseerd nano bot micromateriaal dat de UFO-achtige steen versterkt, maar eigenlijk een complex netwerk is. Ik geloof dat als we het materiaal onder een elektronenmicroscoop bekijken, we bewijs zouden vinden van micro-alien-technologie.
Scott C. Waring

Nieuws stelt:
Een mysterieus kei dat lijkt op een vliegende schotel werd zondag onthuld nadat het eind januari werd opgegraven in een kolenmijn in het Belovo-district, Kemerovo. De schijf heeft een diameter van 1,2 m en weegt ongeveer 200 kg (441 lb).



http://www.etdatabase.com/2019/09/stone ... ussia.html

Plaats reactie