Praat met ET ‘s, door gratis een bericht de ruimte in te sturen vanaf uw computer!

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

Praat met ET ‘s, door gratis een bericht de ruimte in te sturen vanaf uw computer!

Bericht door 4l13N » 12 okt 2019, 18:44

Afbeelding

Hier is een geweldige website waarmee je berichten naar buitenaardse wezens kunt sturen met behulp van radiosignalen. Je kunt daar klikken, een bericht typen, op verzenden drukken en het is klaar! Vrij! Het is een leuke manier om berichten de ruimte in te sturen. De radiosignalen reizen voor altijd met de snelheid van het licht. Lang nadat jij en ik weg zijn, zullen die signalen elke seconde door het universum en verder reizen. Denk er over na. Miljoenen buitenaardse soorten die er zijn, alle mogelijke ontvangers van je woorden, je gedachten, je overtuigingen. Nee, ik word hiervoor niet door hen betaald. Ik denk gewoon dat veel mensen op zoek zijn naar zoiets. Ik hoop dat dit je helpt.
Scott C. Waring-Taiwan

https://www.spacespeak.com/



http://www.etdatabase.com/2019/10/talk- ... -into.html

Wat voor bericht zouden jullie willen versturen naar ET?

gusteman

Re: Praat met ET ‘s, door gratis een bericht de ruimte in te sturen vanaf uw computer!

Bericht door gusteman » 13 okt 2019, 08:35

4l13N schreef:
12 okt 2019, 18:44
Wat voor bericht zouden jullie willen versturen naar ET?
Wat voor zin heeft het om een bericht te sturen naar 'iets' waarvan je niet weet of het er ook werkelijk is? Waarvan je niet weet welke vorm van communiceren het heeft? Waarvan je niet weet of het wel zal begrijpen wat je bedoelt?

Maar als ik dan toch iets zou sturen dan zou het ongeveer klinken als

"Scott C. Waring is een volkomen dolgedraaide complotdenker en zijn aanhangers zijn al even gek".

Wie weet komt de boodschap wèl over en beseffen die vriendelijke buitenaardsen dat ze best zo ver mogelijk van die blauwe planeet wegblijven. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80371
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Praat met ET ‘s, door gratis een bericht de ruimte in te sturen vanaf uw computer!

Bericht door Tammy » 13 okt 2019, 10:07

Gusteman schreef :
Wat voor zin heeft het om een bericht te sturen naar 'iets' waarvan je niet weet of het er ook werkelijk is? Waarvan je niet weet welke vorm van communiceren het heeft? Waarvan je niet weet of het wel zal begrijpen wat je bedoelt?
Mama mia Gusteman denk nu eens eventjes niet zo moeilijk. :mrgreen:
Dit is toch harstikke leuk ?
Natuurlijk weten we niet of het aankomt maar misschien ook wel.
Dit is een bericht sturen en hopen dat het word ontvangen.
Het hopen erop is al leuk.

Jouw bericht is ...........men zal misschien daar denken in Space : is dat 1 van die twee mannetjes die zo vaak mopperen ?
Zit die op planeet aarde ?
Dan komen we niet.
Dus zeg iets liefs Gusteman want ik wil wel dat ze komen. :rolfl:

Afbeelding

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Praat met ET ‘s, door gratis een bericht de ruimte in te sturen vanaf uw computer!

Bericht door univers » 13 okt 2019, 11:56

Natuurlijk weten we niet of het aankomt maar misschien ook wel.
Weet zeker van niet.
Sta al jarenlang met en zaklamp te zwaaien heb het met twee vlaggen geprobeerd.
Antwoord, Geen enkele sjoege. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door univers op 13 okt 2019, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80371
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Praat met ET ‘s, door gratis een bericht de ruimte in te sturen vanaf uw computer!

Bericht door Tammy » 13 okt 2019, 12:00

:rolfl: :rolfl:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Praat met ET ‘s, door gratis een bericht de ruimte in te sturen vanaf uw computer!

Bericht door Fenna » 13 okt 2019, 12:02

:rolfl:
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie