Maangrootte UFO gaat onze zon voorbij In NASA Photo, Nov 2019, UFO-Waarnemingsnieuws.

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Maangrootte UFO gaat onze zon voorbij In NASA Photo, Nov 2019, UFO-Waarnemingsnieuws.

Bericht door univers » 10 nov 2019, 09:08

Afbeelding

Datum van waarneming: 6 nov. 2019
Locatie van waarneming: aarde zon
Bron: https://sohowww.nascom.nasa.gov//data/R ... 2_1024.jpg

Ik keek over een NASA-zonfoto toen ik er een tegenkwam met een gevleugeld vaartuig. Dit vaartuig is aan beide kanten perfect geproportioneerd. Toen ik het groter maakte, merkte ik een klein spoor op van wat er naar mij uitziet als de achterkant van het object. De aandrijving is zichtbaar voor een kleine manier erachter. Dit object heeft de grootte van onze maan, dus je kunt zien waarom NASA dit onderwerp in de gaten houdt. Ze willen niemand bang maken om de ruimte te verkennen ... omdat ze hun budget niet willen verlagen. Het lijkt erop dat er veel buitenaards verkeer rond onze zon is. Dus ze verzamelen belangrijke deeltjes, of ze wonen in het holle centrum van onze zon.

Scott C. Waring-Taiwan

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.etdatabase.com/2019/11/moon ... -nasa.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Maangrootte UFO Gaat Onze Zon Voorbij In NASA Photo, Nov 2019, UFO-Waarnemingsnieuws.

Bericht door univers » 10 nov 2019, 09:09

Misschien is het wel de zelfde die ik jaren geleden gezien hebt, waarvan ik ook hier melding van heb gemaakt.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gouwepeer

Re: Maangrootte UFO Gaat Onze Zon Voorbij In NASA Photo, Nov 2019, UFO-Waarnemingsnieuws.

Bericht door gouwepeer » 10 nov 2019, 11:36

Dat "object" is wel heel erg perfect uitgelijnd vanuit onze positie.
univers schreef:
10 nov 2019, 09:08
of ze wonen in het holle centrum van onze zon.
:rolfl:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Maangrootte UFO Gaat Onze Zon Voorbij In NASA Photo, Nov 2019, UFO-Waarnemingsnieuws.

Bericht door univers » 10 nov 2019, 12:51

Waar heb ik dat geschreven ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gouwepeer

Re: Maangrootte UFO Gaat Onze Zon Voorbij In NASA Photo, Nov 2019, UFO-Waarnemingsnieuws.

Bericht door gouwepeer » 10 nov 2019, 13:16

Dat staat letterlijk in de door jou geciteerde post. En aangezien je zelf daar geen commentaar aan toe hebt gevoegd lijkt het mij dat je achter dat bericht staat of zelf de inhoud niet hebt gelezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Maangrootte UFO Gaat Onze Zon Voorbij In NASA Photo, Nov 2019, UFO-Waarnemingsnieuws.

Bericht door univers » 11 nov 2019, 08:17

Dat staat letterlijk in de door jou geciteerde post. En aangezien je zelf daar geen commentaar aan toe hebt gevoegd lijkt het mij dat je achter dat bericht staat of zelf de inhoud niet hebt gelezen.
Ik heb het gepost, maar niet geschreven
Moet ik op alle onzin reageren, die dagelijks de revue passeren ?
Als ik dat doe, kan ik er een dagtaak van maken.
Aan welles nietes spelletjes, doe ik niet aan mee.

Mij gaat het om het ruimteschip.
Heb zelf jaren geleden bij toeval zo'n grote ufo gezien.
Voor mij een bevestiging dat ze bestaan.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11967
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Maangrootte UFO Gaat Onze Zon Voorbij In NASA Photo, Nov 2019, UFO-Waarnemingsnieuws.

Bericht door MetalPig » 12 nov 2019, 08:07

Hoe zien ze aan die 100 pixels dat dat ding zo groot is als de maan? Waarom is ie niet groter en verder weg, of kleiner en dichterbij?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Maangrootte UFO Gaat Onze Zon Voorbij In NASA Photo, Nov 2019, UFO-Waarnemingsnieuws.

Bericht door univers » 12 nov 2019, 08:17

Op het oog was het iets groter dan de maan.
Maar de maan staat verder weg.
Het vloog in ieder geval boven een satelliet.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie