Propeller UFO-Crash Gevonden Op Mars In NASA Archives, Video, UFO Sighting News.

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Propeller UFO-Crash Gevonden Op Mars In NASA Archives, Video, UFO Sighting News.

Bericht door univers » 10 nov 2019, 09:21

Afbeelding

Afbeelding

Datum van ontdekking: 5 mei 2017, maar maakte er vandaag een video van.
Locatie van ontdekking: Meridiani Planum, Mars
NASA bron: https://photojournal.jpl.nasa.gov/catalog/PIA13378 Ik vond deze week een gecrashte propeller-vormige UFO op Mars. De UFO heeft een lang crashspoor achtergelaten als bewijs van de richting waarin het kwam. Terwijl de UFO langzaam viel om te landen, raakte het de rand van de rotskliffen en brak de klif. Daarna draaide het een beetje en de tracks draaien ongeveer 45 graden en gaan dan rechtstreeks naar de UFO. De sporen zijn even breed als de UFO-bodem, dus dit is 100% bewijs dat de UFO de sporen erachter heeft gemaakt. Dit is de eerste keer dat ik ooit een UFO in de vorm van een schroef vond, maar het is niet de eerste keer dat ik er ooit een zag.

Ik heb ooit een propeller-UFO opgenomen die ongeveer 6 jaar geleden als een wiel over mijn appartementen hier in Taiwan draaide. De UFO was ongeveer zo groot als een motorfiets en draaide in een wolk. Ik had het op infraroodvideo, maar toen wist ik niet hoe ik de resolutie van de video moest behouden en toen ik deze naar YouTube uploadde, daalde de resolutie, dus de UFO was bijna niet te zien. Het was al moeilijk omdat het slechts 3 propellerbladen waren die langzaam in de wolk ronddraaiden als een rechtopstaand wiel, langzaam ronddraaiend, de wolk draaiend. IR-videorecorders zijn de enige manier om snel het harde kernbewijs te krijgen dat u wilt.
Scott C. Waring



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.etdatabase.com/2019/11/prop ... rs-in.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Propeller UFO-Crash Gevonden Op Mars In NASA Archives, Video, UFO Sighting News.

Bericht door gusteman » 10 nov 2019, 09:44

Auteur van de 'vondst': Scott C. Waring ... en die man zouden we moeten ernstig nemen?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Propeller UFO-Crash Gevonden Op Mars In NASA Archives, Video, UFO Sighting News.

Bericht door univers » 10 nov 2019, 10:27

Het lijkt veel op mijn molentje

Afbeelding

Heb het afgeschoten en nooit meer terug gezien. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Annemiet
Onderzoeker
Berichten: 294
Lid geworden op: 19 okt 2019, 14:08

Re: Propeller UFO-Crash Gevonden Op Mars In NASA Archives, Video, UFO Sighting News.

Bericht door Annemiet » 10 nov 2019, 11:34

univers schreef:
10 nov 2019, 10:27
Het lijkt veel op mijn molentje

Afbeelding

Heb het afgeschoten en nooit meer terug gezien. :mrgreen:
Haha :mrgreen:

Plaats reactie