Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
4l13N

Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door 4l13N » 28 dec 2019, 12:05

Lange tijd werd er lacherig gedaan over UFO’s. Toen bleek ineens dat het Pentagon jarenlang in het geheim onderzoek had gedaan naar UFO’s en daarover had gelogen.
Politiek journalist Tom Rogan denkt te weten waarom de overheid al die tijd heeft gelogen.
Deze objecten worden namelijk niet gemaakt door mensen.

“Ze bereiken snelheden van honderden knopen onderwater en halen in een oogwenk hypersonische snelheden,” zei hij op Fox News.
Daarnaast maken ze gebruik van antizwaartekracht.
We hebben het hier over technologieën waar de Verenigde Staten, China of Rusland niet over beschikken, zei Rogan.

“De mensen in het Pentagon weten niet precies waar ze mee te maken hebben,” vervolgde hij.
“Ze hebben geconcludeerd dat ze hier niet vandaan komen,” zei de journalist.
Ze staan dus voor een raadsel, benadrukte hij.

Er zijn volgens Rogan twee mogelijkheden: ze zijn buitenaards of komen uit een andere dimensie.
Hij wees erop dat dezelfde soort objecten tijdens de Koude Oorlog een aantal Amerikaanse en Russische intercontinentale raketten hebben uitgeschakeld.

“Het zijn hoe dan ook intelligente machines,” besloot hij.
Onlangs schreef Rogan voor de Washington Examiner een opiniestuk over de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over UFO’s.



Bron

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door univers » 28 dec 2019, 12:07

Amerika is een schitterend land, maar vol leugen en bedrog.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door Mypos » 28 dec 2019, 12:32

Super vet om te zien dat een journalistiek kopstuk als Rogan nu letterlijk zegt dat ze of buitenaards zijn of uit een andere dimensie komen. De Mainstream Media is immers een spreekbuis van de elite en dit is dus het volgende stukje Disclosure.

Het gaat waarschijnlijk wel zo gespind worden dat de ET's en UFO's als bedreiging gezien worden helaas maar ik ben in ieder geval enorm blij dat er wat beweegt op dit gebied!

En als ik dan het artikel lees word mijn bovenstaande gedachte al bevestigd:

Is that because the government is behind some great conspiracy to cover up the proof of alien visitation to Earth? Is it because the government is in cahoots with alien species to create human-alien hybrids?

Perhaps, but I suspect not.

What I believe is really going on here is that the few individuals in the U.S. government who know about this issue believe the phenomena might be a threat. And that they don't know how to deal with it.

https://www.washingtonexaminer.com/opin ... about-ufos

Even voor de duidelijkheid, dit is dus weer een leugen. Het is wel een of andere versie van de eerste optie. De USA goverment is al sinds Roswell op de hoogte van UFO's en alien technologie.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door univers » 28 dec 2019, 12:43

De USA goverment is al sinds Roswell op de hoogte van UFO's en alien technologie.
Hier in Nederland sinds 1954, misschien nog eerder.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door Tardis » 28 dec 2019, 12:51

De verklaringen van piloten in de Tweede Wereldoorlog over `Foo Fighters' komen in enige mate overeen met de verklaring van Tom Rogan. De mens en zijn wapentuig is de agressor. De Foo Fighters belaagden de gevechtsvliegtuigen om duidelijk te maken dat ze moesten ophouden met oorlog voeren. Als één ding duidelijk is na al de verklaringen over ufo´s en uso´s is dat de intelligentie die ze bestuurt er niet op uit is om de mensheid te onderwerpen.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door Mypos » 28 dec 2019, 12:51

Supergoeie vondst trouwens 13n!

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door Mypos » 28 dec 2019, 12:52

univers schreef:
28 dec 2019, 12:43
De USA goverment is al sinds Roswell op de hoogte van UFO's en alien technologie.
Hier in Nederland sinds 1954, misschien nog eerder.
Kun je hier wat meer over vertellen? Ben benieuwd.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door Mypos » 28 dec 2019, 12:54

Tardis schreef:
28 dec 2019, 12:51
De verklaringen van piloten in de Tweede Wereldoorlog over `Foo Fighters' komen in enige mate overeen met de verklaring van Tom Rogan. De mens en zijn wapentuig is de agressor. De Foo Fighters belaagden de gevechtsvliegtuigen om duidelijk te maken dat ze moesten ophouden met oorlog voeren. Als één ding duidelijk is na al de verklaringen over ufo´s en uso´s is dat de intelligentie die ze bestuurt er niet op uit is om de mensheid te onderwerpen.
Hear hear. Maar dat verhaal gaat hoogstwaarschijnlijk wel zo gespind worden! Alles in deze wereld reageert op angst gecreeerd door onze heersers. En deze wereld draait om geld. En het Militair Industriele Complex heeft weer een nieuwe vijand nodig om weer wapens te verkopen.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door Determinist » 28 dec 2019, 13:20

Mypos schreef:
28 dec 2019, 12:54
En het Militair Industriele Complex heeft weer een nieuwe vijand nodig om weer wapens te verkopen.
Menselijke vijanden genoeg om wapens te kopen. Daar heb je geen aliens voor nodig.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door univers » 28 dec 2019, 14:15

Kun je hier wat meer over vertellen? Ben benieuwd.
Lees mijn vorige berichten, heb het hier geschreven.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door univers » 28 dec 2019, 14:21

Menselijke vijanden genoeg om wapens te kopen.
Rusland neemt hypersonisch wapen in gebruik
Het Russische leger heeft vrijdag een nieuw, hypermodern intercontinentaal kernwapen in gebruik genomen dat vliegt met 27 keer de snelheid van het geluid. Volgens de Russische president Vladimir Poetin is de hypersonische Avangard-raket een technologische doorbraak die is te vergelijken met de lancering van de eerste satelliet door de Sovjet-Unie in 1957 en plaatst de raket Rusland op eenzame hoogte in de mondiale wapenwedloop.

De nieuwe generatie Russische kernwapens kunnen vrijwel iedere plek ter wereld bereiken en ook het Amerikaanse raketschild ontwijken, aldus Poetin.

,Vandaag hebben we een unieke situatie in onze nieuwe en recente geschiedenis. Andere landen proberen ons in te halen. Geen ander land heeft de beschikking over hypersonische wapen, laat staan hypersonische wapens die over continentale afstand reiken’’, aldus Poetin.

De Avangard wordt gelanceerd bovenop een intercontinentale ballistische raket en kan kernwapens dragen tot 2 megaton. Waar een reguliere raket doorgaans een voorspelbare route volgt, kan de Avangard door een ‘glijsysteem’ scherpe en onverwachte manoeuvres maken richting zijn doel. Daardoor is het moeilijker de raket te onderscheppen.

De Russische minister van Defensie Sergei Shoigu bracht Poetin vrijdag de mededeling dat de eerste raketeenheid die is uitgerust met de Avangard gevechtsklaar is. ,,Ik feliciteer u met deze mijlpaal voor het leger en de gehele natie’’, zei Shoigu later in een conference call met de hoogste militaire leiders van het Russische leger.

Poetin onthulde de ontwikkeling van de Avangard en andere moderne wapensystemen in zijn state-of-the-nation speech in maart 2018. Toen sprak hij al over de moeilijk te pareren vliegbewegingen van de raket. ,,Hij gaat als een meteoriet op zijn doel af, als een vuurbal’’, aldus de Russische leider destijds.

China en VS
Ook China heeft zijn eigen hypersonische raket inmiddels getest. Die zou vijf keer sneller gaan dan het geluid. De VS werkt sinds 2000 aan de ontwikkeling van hypersonische wapens, blijkt uit een onderzoek van het Congres dat in juli van dit jaar werd gepubliceerd. Het Pentagon liet in een reactie weten dat het ,,niet ingaat op Russische claims’’ over de Avangard. Defensieminister Mark Esper zei in augustus dat hij gelooft dat ,,het waarschijnlijk een kwestie is van een paar jaar’’ voordat de VS ook over een dergelijke raket beschikt. Hij noemde de ontwikkeling van een hypersonische raket toen ,,een prioriteit’’.

https://www.ad.nl/buitenland/rusland-ne ... ~a125518a/
De kerst is voorbij, daar gaan we weer.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

4l13N

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door 4l13N » 28 dec 2019, 14:24

univers schreef:
28 dec 2019, 14:15
Kun je hier wat meer over vertellen? Ben benieuwd.
Lees mijn vorige berichten, heb het hier geschreven.
Graag een link geven a.u.b.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door univers » 28 dec 2019, 14:30

Ik zou zeggen,
Zoek en gij zult vinden.
Aantal berichten:23119
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door gusteman » 28 dec 2019, 15:37

Mypos schreef:
28 dec 2019, 12:51
Supergoeie vondst trouwens 13n!
Even ter info: dat jij hier verwijst naar 13n toont aan dat je de forumnaam van dat lid niet begrijpt ... en dat verwondert mij enigszins als ik merk hoe begeesterd jij bent door alles wat te maken heeft met vermeende activiteiten van veronderstelde buitenaardse wezens.

De forumnaam van dat bewuste forumlid is 4l13n en dat is een vorm van 'neologisme' (zoals bijvoorbeeld het gebruik van 4u wanneer men bedoelt for you) en staat voor 'Aliën'.

Als je dan verwijst naar 13n heb je het eigenlijk over iën .... beetje knullig, niet?

Wat moet ik me nu voor stellen bij jouw eigen, door jezelf niet zelden aangevoerde, scherpzinnigheid en intelligentie? [think]

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door univers » 28 dec 2019, 16:16

scherpzinnigheid en intelligentie?
Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door Mypos » 29 dec 2019, 13:58

gusteman schreef:
28 dec 2019, 15:37
Mypos schreef:
28 dec 2019, 12:51
Supergoeie vondst trouwens 13n!
Even ter info: dat jij hier verwijst naar 13n toont aan dat je de forumnaam van dat lid niet begrijpt ... en dat verwondert mij enigszins als ik merk hoe begeesterd jij bent door alles wat te maken heeft met vermeende activiteiten van veronderstelde buitenaardse wezens.

De forumnaam van dat bewuste forumlid is 4l13n en dat is een vorm van 'neologisme' (zoals bijvoorbeeld het gebruik van 4u wanneer men bedoelt for you) en staat voor 'Aliën'.

Als je dan verwijst naar 13n heb je het eigenlijk over iën .... beetje knullig, niet?

Wat moet ik me nu voor stellen bij jouw eigen, door jezelf niet zelden aangevoerde, scherpzinnigheid en intelligentie? [think]
Dank voor de uitleg, dat had ik nog niet zo gezien. Wel jammer dat je het dan weer in zo een belediging moet verpakken. Misschien ook eens iets op een gewone hulpvaardige manier brengen?

Zelfs ik, ondanks al mijn scherpzinnigheid en intelligentie die al de forumleden hier zwaar tebovengaan laat wel eens een steek vallen en is niet perfect..... *1*

En even voor de duidelijkheid, die laatste opmerking is niet serieus bedoeld.... ;P!

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door Mypos » 29 dec 2019, 13:58

univers schreef:
28 dec 2019, 14:30
Ik zou zeggen,
Zoek en gij zult vinden.
Aantal berichten:23119
Waarom geef je niet gewoon een link?

Je denkt toch niet dat ik al je berichten door ga spitten?

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door Mypos » 29 dec 2019, 14:01

Determinist schreef:
28 dec 2019, 13:20
Mypos schreef:
28 dec 2019, 12:54
En het Militair Industriele Complex heeft weer een nieuwe vijand nodig om weer wapens te verkopen.
Menselijke vijanden genoeg om wapens te kopen. Daar heb je geen aliens voor nodig.
De War On Terror is al een tijdje bezig en op een gegeven moment heb je weer wat nieuws nodig. Kijk maar naar de geschiedenis. Bij een Alien Threat krijg je de publieke opinie er achter (net zoals na 9/11) en weer een enorme boost in het algeheel voor deze industrie.

gusteman

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door gusteman » 29 dec 2019, 15:16

Mypos schreef:
29 dec 2019, 13:58
Wel jammer dat je het dan weer in zo een belediging moet verpakken.
Nou nou nou, hier ga je wel heel snel hoor .. de opmerking was sarcastisch bedoeld ... dat staat nog mijlenver van een belediging.
Maak je maar geen zorgen, als ik bedoel om iemand te beledigen dan zal je het wel merken hoor.
Mypos schreef:
29 dec 2019, 13:58
Misschien ook eens iets op een gewone hulpvaardige manier brengen?
Ja, nou wordt ie helemaal mooi ... je hebt hier op het forum al tientallen keren beleefde, hulpvaardige informatie toegeschoven gekregen en telkens heb je de aanbrenger voor schut gezet tot zelfs geschoffeerd.
Wat verwacht jij eigenlijk van mensen (in het algemeen dan, niet enkel op dit forum)?
Mypos schreef:
29 dec 2019, 14:01
De War On Terror is al een tijdje bezig en op een gegeven moment heb je weer wat nieuws nodig.
Wat nieuws? Nou, daar hebben ze in de VS vooralsnog geen aliëns en UFO's voor nodig ... daar zorgen kameraad Poetin en goeie ouwe getrouwe aartsvijand Rusland wel voor:
De Volkskrant - 28 dec 20219 schreef:Poetin: ‘Rusland op eenzame hoogte met nieuwe, hypersonische raket’
Poetin kondigde, zo trots als een pauw, aan dat Rusland beschikt over een raket die straal doorheen alle bestaande verdedigingssystemen gaat en op elk gewenst moment elk gewenst doel kan en zal treffen.

Het pittige aan deze aankondiging is wel een andere uitspraak van Poetin, namelijk uit augustus laatstleden:
Het Nieuwsblad - 5 aug 2019 schreef:Poetin: “Als VS nieuwe raketten ontwikkelen, zal Rusland hetzelfde doen”


De Russische president Vladimir Poetin heeft maandag gewaarschuwd dat Rusland “gedwongen” zal zijn om nieuwe raketten te ontwikkelen, indien de VS hetzelfde doen. Dat staat in een verklaring die Poetin laten verspreiden heeft naar aanleiding van het beëindigen van het INF-verdrag. Hij roept Washington op tot een “ernstige dialoog” om een nieuwe wapenwedloop te voorkomen.

Het INF-verdrag tussen de VS en Rusland kwam vrijdag officieel ten einde. Het verdrag uit 1987 verbood onder meer het bezit en de productie van kernraketten voor de middellange afstand.
Let hierbij op de verwijzing die door Poetin wordt gebruikt 'als de VS nieuwe raketten ontwikkelen'.
Dit doet veronderstellen dat Rusland op dat ogenblik nog geen plannen heeft voor de bouw van enigerlei soort raket.
Als dit echt zo zou geweest zijn dan zijn de Russische ingenieurs geslaagd in het onmogelijke: beginnend vanaf nul een supersonische raket ontwikkelen, bouwen, testen, volledig op punt stellen en klaar hebben voor productie in minder dan vijf maanden tijd.
Dermate ongeloofwaardig dat we met een grote mate van zekerheid mogen aannemen dat die plannen er in augustus al lang waren ... en misschien wel eens de aanleiding zouden kunnen geweest zijn voor de VS om de INF overeenkomst stop te zetten?

Zo zie je maar, er zijn meer dan voldoende redenen om het industrieel-militair complex aan de gang te houden zonder dat daarvoor moet gezocht worden naar, of gedacht in de richting van, een buitenaardse dreiging.

Een goede raad bij het opzoeken van informatie: doe aan fact-checking.
Je kan alvast beginnen door niet meer te rade te gaan bij websites waarvan is aangetoond dat zij nep-nieuws brengen, en een goed startpunt daarvoor vind je op De Hoaxwijzer.
Waarschijnlijk zal je daarbij opperen: ja maar, hoe kan ik nagaan of dat wel klopt?
Bij elke website staat een (desgevallend meerdere) verwijzing(-en) naar bronnen die aantonen dat het gaat om nep-nieuws.

Voorbeeld: als nummer 1 op de lijst: NineForNews - bron: deze pagina van Hoax Wiki waar onder meer 75 bronnen staan van bewezen door NineForNews gepubliceerde onzin.

Je doet maar, hoor, je leest het en leert er uit of je legt het naast je neer ... maar kom nooit meer aandraven met het verwijt dat ik jou geen hulpvaardige tips geef; je krijgt op die Hoax Wiki pagina voldoende leerstof om voor de rest van je leven bevrijd te zijn van waanideeën: doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.

Have a nice day !

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Zijn dit de echte redenen waarom de Amerikaanse overheid zo geheimzinnig doet over ufo 's?

Bericht door Mypos » 05 jan 2020, 01:08

gusteman schreef:
29 dec 2019, 15:16

Een goede raad bij het opzoeken van informatie: doe aan fact-checking.
Je kan alvast beginnen door niet meer te rade te gaan bij websites waarvan is aangetoond dat zij nep-nieuws brengen, en een goed startpunt daarvoor vind je op De Hoaxwijzer.
Waarschijnlijk zal je daarbij opperen: ja maar, hoe kan ik nagaan of dat wel klopt?
Bij elke website staat een (desgevallend meerdere) verwijzing(-en) naar bronnen die aantonen dat het gaat om nep-nieuws.

Voorbeeld: als nummer 1 op de lijst: NineForNews - bron: deze pagina van Hoax Wiki waar onder meer 75 bronnen staan van bewezen door NineForNews gepubliceerde onzin.

Je doet maar, hoor, je leest het en leert er uit of je legt het naast je neer ... maar kom nooit meer aandraven met het verwijt dat ik jou geen hulpvaardige tips geef; je krijgt op die Hoax Wiki pagina voldoende leerstof om voor de rest van je leven bevrijd te zijn van waanideeën: doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.

Have a nice day !
Sorry hoor maar een pagina als de Hoaxwijzer wat waarschijnlijk voortkomt uit Skepsis.nl kan ik niet echt serieus nemen. Dat Niburu of NineForNews een twijfelachtige site is daar wil ik je best gelijk in geven maar de site die jij nu opnoemt, Hoax Wiki is net zo erg zo niet nog veel twijfelachtiger.

Plaats reactie