UFO DISCLOSURE IN 2020!

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

UFO DISCLOSURE IN 2020!

Bericht door 4l13N » 30 dec 2019, 19:22

Disclosure-activist Stephen Bassett beweert dat de Amerikaanse regering volgend jaar alles zal onthullen over buitenaards bezoek. Oprichter en uitvoerend directeur van de Paradigm Research Group, Bassett heeft meer dan 20 jaar besteed aan het promoten van het idee dat onze planeet wordt bezocht door intelligente buitenaardse wezens en dat wereldregeringen veel moeite hebben gedaan om dit te verdoezelen.

De groep haalt drie hoofddoelen op haar website aan:
Vergroot het publieke bewustzijn van zowel de buitenaardse aanwezigheid als het waarheidembargo.
Doe open congresbijeenkomsten om getuigenis af te leggen van de regering en het agentschap.
Zet de politieke media aan om de bijbehorende kwesties op gepaste wijze te behandelen.
Na de recente erkenning door de Amerikaanse marine dat de opnames van het USS Nimitz-incident echte 'niet-geïdentificeerde luchtfenomenen' laten zien, meent Bassett dat volledige onthulling op handen kan zijn.

Hij beweert zelfs dat als het niet het presidentschap van Donald Trump was, het misschien nog eerder zou zijn gebeurd.

"Zonder de buitengewone gebeurtenissen van de laatste verkiezingen in de Verenigde Staten zouden we al een paar jaar in de wereld van de openbaarmaking zijn geweest", vertelde hij The Daily Star in een interview.

"Als dit 'kleine' politieke probleem in de Verenigde Staten wordt opgelost en we terugkeren naar een normale, functionerende regering, hoewel ik zeker weet dat het nooit perfect zal zijn, denk ik dat dit ET-ding en de To The Stars Academy ontploffen."

"Ze hebben meer dingen vrij te geven, maar ze hebben het tegengehouden en dit probleem kan los gaan."

"Dit betekent dat openbaarmaking gemakkelijk kan plaatsvinden in 2020."

Precies hoe hij denkt dat de regering van Trump de vrijgave van informatie over UFO ‘s heeft voorkomen, of waarom een andere regering deze informatie zo gemakkelijk zou hebben vrijgegeven, blijft echter onduidelijk.

https://www.ibtimes.sg/donald-trumps-re ... cher-36795

gusteman

Re: UFO DISCLOSURE IN 2020!

Bericht door gusteman » 30 dec 2019, 21:21

De zoveelste 'disclosure' op rij [clap] [clap] [clap]

Ben benie... [think]

Neen ... ben niet meer benieuwd, al lang niet meer. :zzz:

4l13N

Re: UFO DISCLOSURE IN 2020!

Bericht door 4l13N » 31 dec 2019, 07:12

gusteman schreef:
30 dec 2019, 21:21
De zoveelste 'disclosure' op rij [clap] [clap] [clap]

Ben benie... [think]

Neen ... ben niet meer benieuwd, al lang niet meer. :zzz:
Ik begrijp uw scepsis. Maar ik denk dat het nu wel echt gaat gebeuren. De wereld is er klaar voor.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: UFO DISCLOSURE IN 2020!

Bericht door univers » 31 dec 2019, 07:33

Eerst zien, dan geloven.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: UFO DISCLOSURE IN 2020!

Bericht door Gast1 » 31 dec 2019, 10:05

4l13N schreef:
31 dec 2019, 07:12
De wereld is er klaar voor.
Dat denk je maar 4l13N ... ik denk dus van niet.

Ik kan het echter geloven en hoop het te gaan zien, ik ben er al jaren klaar voor ... en ben benieuwd.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: UFO DISCLOSURE IN 2020!

Bericht door Mypos » 04 jan 2020, 16:44

4l13N schreef:
31 dec 2019, 07:12
gusteman schreef:
30 dec 2019, 21:21
De zoveelste 'disclosure' op rij [clap] [clap] [clap]

Ben benie... [think]

Neen ... ben niet meer benieuwd, al lang niet meer. :zzz:
Ik begrijp uw scepsis. Maar ik denk dat het nu wel echt gaat gebeuren. De wereld is er klaar voor.
Ik hoop het maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Alles wijst erop dat er een controlled Disclosure aan de gang is. En dat is tot nu toe heel langzaam gegaan. Dus het zou me verbazen als ze het proces opeens zo enorm versnellen dat het allemaal dit jaar gaat gebeuren.

Maar we gaan het zien! :peace:

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1549
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: UFO DISCLOSURE IN 2020!

Bericht door Kristof Piessens » 05 jan 2020, 11:48

De uitkomsten kunnen tenenkrommend teleurstellend worden, dus heb er geen boodschap aan, het blijft maar een vaag gebied dat het gedrag van de mens op zichzelf al in vraag stelt, ben er niet van overtuigd tot kristalhelder is hoe ik me dien te orienteren en toetsen dat de voorgestelde wereld werkelijk is zoals ze word/werd gepresenteerd.
2 manieren om een benadering te hebben en maar 1 conclusie mogelijk, daarom dat ik weinig belang hecht aan de disclosure rondje van eender welke organisatie uit.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie